Skocz do zawartości
Zby$zek

Zawieszające się obroty na lpg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Ostatnio jadąc paskiem zauważyłem że mam tempomat:bleble Auto na LPG nie schodzi z obrotów. Jadę np. na trzecim biegu, rozpędzam się do 3 tys. obrotów, zdejmuję nogę z gazu a auto dalej trzyma obroty. Obroty nie są trzymane "mocno", tzn. jak wrzucę 5 to je zduszę. Proszę o pomoc, co warto sprawdzić, bo ten "tempomat" znacznie utrudnia jazdę.. Instalacja gazowa zwykła, nie sekwencja, elpigaz. Za wszystkie odp. będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam,

Zbyszek;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silniczek krokowy do czyszczenia (lub wymiany) i czyszczenia i adaptacja przepustnicy....

powinno skutecznie pomóc:manga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Instalacja gazowa zwykła, nie sekwencja, elpigaz

Rozregulowany parownik, śrubę od wolnych obrotów trzeba delikatnie przykręcić...oczywiście stan membran w parowniku ma tutaj duże znaczenie...

A pod emulator masz podłaczoną tylko sondę czy potencjometr przepustnicy też?...u mnie strasznie silnik wriował jak podłączyłem potencjometr---silnik krokowy zamykał sie zbyt gwałtownie a bardzo wolno otwierał...

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wygląda na to, że zrobię regenerację parownika, bo już ponad 100 tys. km jest na nim przejechane. Jedynie zastanawia mnie to, że auto pali koło 9 litrów gazu w mieście, a zawsze paliło koło 12.. Aż szkoda naprawiać;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mieszanka jest zbyt uboga.Odkrec reduktor i troche pojezdzij.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mieszanka jest zbyt uboga.

I skończy się wypaleniem zaworów, reguluj gaz, najlepiej na analizatorze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odkrecajac reduktor wzbogacamy mieszanke wiec ryzyko wypalenia zaworow maleje,poniewaz zawory szybciej sie wypalaja od ubogiej niz bogatej mieszanki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe, chyba się nie zrozumieliśmy ;)

To miałem na myśli, mieszanka jest uboga i dodałem że to się skończy wypaleniem zaworów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem membrany w parowniku i wszystkie uszczelki oraz filtr i auto słabo chodzi na gazie, ale na środę jestem umówiony na regulację w poważnym zakładzie - analizator spalin itd. Dam znać czy wszystko poszło ok;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności