Zby$zek Zgłoś #1 Napisano 22 Października 2010 Witam, Ostatnio jadąc paskiem zauważyłem że mam tempomat:bleble Auto na LPG nie schodzi z obrotów. Jadę np. na trzecim biegu, rozpędzam się do 3 tys. obrotów, zdejmuję nogę z gazu a auto dalej trzyma obroty. Obroty nie są trzymane "mocno", tzn. jak wrzucę 5 to je zduszę. Proszę o pomoc, co warto sprawdzić, bo ten "tempomat" znacznie utrudnia jazdę.. Instalacja gazowa zwykła, nie sekwencja, elpigaz. Za wszystkie odp. będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam, Zbyszek;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opornik Zgłoś #2 Napisano 23 Października 2010 silniczek krokowy do czyszczenia (lub wymiany) i czyszczenia i adaptacja przepustnicy.... powinno skutecznie pomóc:manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #3 Napisano 23 Października 2010 (edytowane) Instalacja gazowa zwykła, nie sekwencja, elpigaz Rozregulowany parownik, śrubę od wolnych obrotów trzeba delikatnie przykręcić...oczywiście stan membran w parowniku ma tutaj duże znaczenie... A pod emulator masz podłaczoną tylko sondę czy potencjometr przepustnicy też?...u mnie strasznie silnik wriował jak podłączyłem potencjometr---silnik krokowy zamykał sie zbyt gwałtownie a bardzo wolno otwierał... Edytowane 23 Października 2010 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zby$zek Zgłoś #4 Napisano 23 Października 2010 To wygląda na to, że zrobię regenerację parownika, bo już ponad 100 tys. km jest na nim przejechane. Jedynie zastanawia mnie to, że auto pali koło 9 litrów gazu w mieście, a zawsze paliło koło 12.. Aż szkoda naprawiać;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cristof Zgłoś #5 Napisano 31 Października 2010 mieszanka jest zbyt uboga.Odkrec reduktor i troche pojezdzij. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #6 Napisano 31 Października 2010 mieszanka jest zbyt uboga. I skończy się wypaleniem zaworów, reguluj gaz, najlepiej na analizatorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cristof Zgłoś #7 Napisano 1 Listopada 2010 odkrecajac reduktor wzbogacamy mieszanke wiec ryzyko wypalenia zaworow maleje,poniewaz zawory szybciej sie wypalaja od ubogiej niz bogatej mieszanki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #8 Napisano 1 Listopada 2010 Hehe, chyba się nie zrozumieliśmy To miałem na myśli, mieszanka jest uboga i dodałem że to się skończy wypaleniem zaworów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cristof Zgłoś #9 Napisano 1 Listopada 2010 chyba tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zby$zek Zgłoś #10 Napisano 1 Listopada 2010 Wymieniłem membrany w parowniku i wszystkie uszczelki oraz filtr i auto słabo chodzi na gazie, ale na środę jestem umówiony na regulację w poważnym zakładzie - analizator spalin itd. Dam znać czy wszystko poszło ok;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach