killerek Zgłoś #1 Napisano 22 Października 2010 Witam Was.Postanawiamy zmienić autko na nowsze więc prosiłbym Was o wszelkie opinie na temat punto II o pojemności 1.2 b+g.Może jakieś rady i sugestie na co zwrócić uwagę przy kupnie.Za wszelkie rady będę bardzo wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #2 Napisano 22 Października 2010 punto II o pojemności 1.2 b+g. Silnik bardzo dobrze sobie radzi w tym autku, nie wiem jak znosi gaz. prosiłbym Was o wszelkie opinie na temat punto II Nastaw się na pękające alternatory, niezbyt wytrzymałe tuleje tylnego zawieszenia (ale są dość tanie) no i ruda lubi okolice klapy bagażnika. A tak ogólnie, to fajny miejski bzykacz. PS. Ale Cię pewnie zaraz inni objadą, że Fijat PS.2 tylko wybieraj czerwonego - czerwone są szybsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killerek Zgłoś #3 Napisano 22 Października 2010 No czerwone najszybsze,trzeba iść do przodu.Szkoda ze nie mam żadnego znajomego który by pomykał punciakiem to coś wiedział. W sumie to teraz chyba nie ma już aut bezawaryjnych.:manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudybercik Zgłoś #4 Napisano 22 Października 2010 ja mialem punto II generacji z silnikiem 1,2 o mocy szalenczych 54 km auto niestety nie byo zbyt zrywna a przy jezdzie w 5 osob to juz ladnie trzeba bylo machac biegami. Ogolnie samochod lubi wysokie obroty przy malym spalanie palil mi jakies 6-7 litrow na sto w cyklu mieszanym z rdza nie bylo problemow u mnie gdyz samochod byl w 100 procentach bezwypadkowy:) auto w rodzinie od nowosci gdy je sprzedawalem samochod mial 9 lat a prezencje ma naprawde ladna soczewkowe lampy z przodu i wogole, ogolnie rzecz biorac naprawde dobry samochod, praktycznie bez awaryjny (mialem tylko problem z silniczkiem krokowym, poniewaz samochod sam potrafil dodawac gazu na biegu jalowym ale pozatym narawde ok czesci eksploatacyjne tanie, porownywalne z passatem b4 zmienilem samochod tylko i wylacznie ze wzgledu na gabaryty gdyz potzrebowalem czegos wiekszego, jakbys mial jeszcze jakies pytania to wal smialo moge ci duzo mowic o ych samochodach gdyz znam je prawie na wylot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KruK Zgłoś #5 Napisano 22 Października 2010 nie wiem jak u Ciebie ale u mnie na Śląsku każde Punto B+G warto sprawdzić pod nogami pasażera na obecność pozostałości pedałów instruktora eLki ale tak jak zostało napisane - przyjemny miejski pomykacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonysmok Zgłoś #6 Napisano 22 Października 2010 Sprawdź dokładnie wspomaganie kierownicy - jest elektryczne, często się chrzani i dużo kosztuje w serwisie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killerek Zgłoś #7 Napisano 23 Października 2010 Dzięki za wszelkie odpowiedzi. Mam takie pytania jeszcze: 1.Jakie ma kółka punciak,rozstaw pewnie 4x98,ale 13 czy 14 cali? 2.Jaka jest pojemność akumulatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonysmok Zgłoś #8 Napisano 23 Października 2010 (edytowane) Mamy 1.8 HGT, fabrycznie miał 185/55/15 (4x98), inne wersje są na 14, akumulator wg ASO 40Ah/320A (moim zdaniem lepiej założyć większy)... Edytowane 23 Października 2010 przez zielonysmok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killerek Zgłoś #9 Napisano 23 Października 2010 Pytam sie o akumulator bo mam nowy w pasku Bosch Silver 44Ah 440 A i jeszcze centre future Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #10 Napisano 23 Października 2010 killerek Powiem tak, autkiem śmigał kolega i nie narzekał, coś tam nieraz się popsuło ale cześci tak tanie, że nawet nie wiedział, że naprawiał autko. Kolega ma Pb+LPG i sobie chwali, założył instalacje BRC i żadnych problemów. Wymieniał wszystko na czas, oraz ewentualnie wszystko co tam się popsuło od ręki co zaowocowało świętym spokojem. autko które opisuję to: http://otomoto.pl/fiat-punto-C15599987.html sprzedaje bo kupił dużo nowsze i w kombi (chyba ma jakieś plany rodzinne ). Widzę, że jesteś z Łodzi więc daleko nie masz. Jak chcesz zadzwoń i powiedz, że namiar masz ode mnie (czyli od strusia). Generalnie co w ogłoszeniu to pardwa i ważna zaleta auto naszego pochodzenia a nie sprowadzane. Popytaj go o co tam chcesz a ściemy nie będziesz miał. Ale pamiętaj ja Ci tylko go podsuwam a czy kupisz czy nie to już tylko i wyłącznie twoje zdanie i opinia, ja nie namawiam ani nie odradzam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killerek Zgłoś #11 Napisano 23 Października 2010 Dobrze pomyślimy ale jedna rzecz tylko mi brakuje.Wolałbym 5 furtek ale nie powiem piękny.Najpierw paska muszę sprzedać,ale oferta kusząca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #12 Napisano 24 Października 2010 wiesz podałem Ci link bo masz go w zasadzie pod nosem a znam właściciela i wiem, że po prostu dba o auta a nie tylko niemi jeździ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wwwlewy Zgłoś #13 Napisano 25 Października 2010 Jeśli chodzi o 1.2 w Punciaku to polecam wersje 80KM. Moja siostra (!!!) ujeżdża taki od nowości i nie zepsuło się w nim absolutnie nic. Co do przyśpieszeń to muszę powiedzieć, że wszystkie Golfy "tjunink" 1.6 objeżdża bez problemu. Spalanie również śmieszne. Jednym słowem polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #14 Napisano 27 Października 2010 W fiatach punto (i nie tylko) często pękają alternatory spowodowane to jest złym umiejscowieniem alternatora-w pobliżu koła.Podczas gdy przejeżdżamy przez kałużę woda spod koła wydobywa się na alternator,który jest nagrzany obudowa aluminiowa alternatora dostaje szoku termicznego i... pizd pęka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killerek Zgłoś #15 Napisano 27 Października 2010 No właśnie słyszałem już o tym,ale myślę że każdy samochód ma jakieś swoje większe lub mniejsze bolączki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #16 Napisano 28 Października 2010 W fiatach punto (i nie tylko) często pękają alternatory spowodowane to jest złym umiejscowieniem alternatora-w pobliżu koła.Podczas gdy przejeżdżamy przez kałużę woda spod koła wydobywa się na alternator,który jest nagrzany obudowa aluminiowa alternatora dostaje szoku termicznego i... pizd pęka. i nikt nie pomyślał o jakiejś modyfikacji odcinającej alternator od koła? Jeśli tak jest to pierwsze co bym zrobił to osłonę, żeby choć trochę osłonić alternator od koła! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mechanic Zgłoś #17 Napisano 28 Października 2010 O silniku 1.2 można mówic w samych superlatywach. Jest ekonomiczny,a do tego ma bardzo przyzwoite osiągi. Pod wagledem technicznym również niczego nie można mu zarzucic,wg mnie idealny samochód jazdy miejskiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach