kalixst Zgłoś #1 Napisano 20 Października 2010 (edytowane) ...obroty wskakują na 1000 i spadają do zera, po czym miga znak świec żarowych z komunikatem o awarii silnika. Zdarza się to na zimnym silniku (temp. 2stC - 11stC). Jak jest rozgrzany to pali od strzału. Wymieniłem świece na nowe NGK (i sprawdziłem mechanizm ich grzania-OK) oraz filtr paliwa. Sprawdziłem czujnik temp - OK. Akku - 12,81V. Na VAGu żadnych błędów. Paliwo BP Ultimate. Zamieniałem kluczyk na zapasowy - dalej problem wystepuje. Trzeba kilkakrotnie próbować dopiero zapala, czasami dopiero za 6-7razem. Proszę o podpowiedź: K. Edytowane 16 Listopada 2010 przez kalixst literówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawaroti Zgłoś #2 Napisano 21 Października 2010 Ja stawiam na problem z blokadą kierownicy. Dużo tu o tym było. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=32934&highlight=problemy+blokad%B1+kierownicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #3 Napisano 21 Października 2010 Blokada raczej zapisuje błąd , jak zapala za którymś razem a jak ciepły od razu to bym sprawdził układ zasilania paliwa . Może paliwko się cofa i układ się zapowietrza . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #4 Napisano 21 Października 2010 (edytowane) stawiam na problem z immo a wiadomo co wchodzi w skład, między innymi jak wspomniał kolega blokada kierownicy, sterownik silnika nie widzi zezwolenia na start i odcina paliwo, warto sprawdzić parametry bieżące i one powiedzą prawdę, jeżeli miga kontrolka świec to powinien być zapisany błąd, zmień tester i odczytasz błędy lub diagnostę !!! Edytowane 21 Października 2010 przez s27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalixst Zgłoś #5 Napisano 21 Października 2010 Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Proszę jeszcze o info jakie parametry śledzić (i ew. jak włączyć na VAGu)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyzx6r Zgłoś #6 Napisano 22 Października 2010 Kolego IMMO, musiłabyś spróbować dopasować immo ze sterownikiem licznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snajper0001 Zgłoś #7 Napisano 22 Października 2010 Potwierdzam to Immo, a to sygnał po pierwsze do wymiany baterii w pilocie i jeśli nie pomoże (w dwóch przypadkach wystarczyło) to prawdopodobnie cewka w stacyjce jest odpowiedzialna z prawidłowy odczyt Immo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #8 Napisano 22 Października 2010 do wymiany baterii w pilocie Jak ta bateria wygląda ?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalixst Zgłoś #9 Napisano 24 Października 2010 (edytowane) Polski: Czy możliwe, że w oby dwóch pilotach bateria padła? Koszt w sumie niewielki, zamówiłem i wymienię na dniach. Pozdro.K Edytowane 16 Listopada 2010 przez kalixst literówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #10 Napisano 24 Października 2010 U mnie stalo sie kilka dni temu tak że chce odpalić zakecił i nic za drugim razem przytrzymałem go dłużej pokręcił i odpalil ale dlaczego tak ?? Na VAGu cisza pomyślałem że może bateria jeżdze juz kilka dni i wszystko OK O co mu chodzi PS jak wymienic baterie w kluczyku bo nie mam zielonego pojecia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertkamyk Zgłoś #11 Napisano 24 Października 2010 Koledzy a może pompowtryskiwacz?? U mnie na zimnym palił a jak się rozgrzał to wywalał błąd i silnik gasł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bartosz g. Zgłoś #12 Napisano 30 Października 2010 (edytowane) czesc mam bardzo podobny problem,po dwóch godzinach postoju na promie odpalilem auto i przejechalem nim 200 metrów po czym silnik zgasl i nie odpalił do tej pory.zaswiecila sie kontrolka świec,śilnik kręci, ale nje odpala. ma ktos jakis pomysl co to moze byc? pozdrawiam Edytowane 30 Października 2010 przez bartosz g. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #13 Napisano 30 Października 2010 Podłącz pod kompa i wszystko będzie jasne (prawdopodobnie pompowtrysk padł) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuduk3 Zgłoś #14 Napisano 23 Sierpnia 2011 witam prosze o pomoc passat b6 1,9 tdi 2006 r. zapala i przy 600 obr/min gaśnie zdarza sie to raz w ciągu dnia jak przytrzymam kluczyk wciśnięty na rozruszniku zapali zawsze nie pokazuje błędów nie zapala sie nic na desce wymieniona pompa paliwa w zbiorniku wymieniony przekaźnik w bezpiecznikach kluczyki oba ok (te same objawy na obu) cisnienie za filtrem paliwa ok cisnienie na pompie przy silniku ok wtryski (uszczelki) ok blokada kierownicy (słynna usterka) naprawiona prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anglik Zgłoś #15 Napisano 23 Sierpnia 2011 sprawdz modul komfortu (46),czesto dosc leci i blokuje immo wraz z kolumna piszesz ze kolumna zrobiona a moze nie dokonca i nie dokladnie....sprawdz jeszcze raz modul komfortu pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuduk3 Zgłoś #16 Napisano 24 Sierpnia 2011 a jak sprawdzic modul komfortu??????????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuduk3 Zgłoś #17 Napisano 24 Sierpnia 2011 jakby sie układ zapowietrzał to co sprawdzac co wymieniac ????????? ---------- Post added at 07:49 ---------- Previous post was at 07:48 ---------- vcds nie pokazuje błedow wszystkie moduły "ok" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #18 Napisano 24 Sierpnia 2011 jakby sie układ zapowietrzał to co sprawdzac co wymieniac ????????? ---------- Post added at 07:49 ---------- Previous post was at 07:48 ---------- vcds nie pokazuje błedow wszystkie moduły "ok" wszystkie złączki na wężach czy filtr jest dobrze przymocowany czy paliwo gdzieś nie cieknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuduk3 Zgłoś #19 Napisano 24 Sierpnia 2011 kiedys pokazał data bus komfortsystem ale jak skasowalem to juz nie ma długo . w schowku modul komfortu suchy wtyczki poporawialem - problem jest dalej ---------- Post added at 07:53 ---------- Previous post was at 07:51 ---------- paliwo nie cieknie filtr paliwa nie zmioenialem juz rok ale mierzone bylo cisnienie za filtrem i ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #20 Napisano 24 Sierpnia 2011 witam prosze o pomoc passat b6 1,9 tdi 2006 r. zapala i przy 600 obr/min gaśnie zdarza sie to raz w ciągu dnia jak przytrzymam kluczyk wciśnięty na rozruszniku zapali zawsze nie pokazuje błędów nie zapala sie nic na desce wymieniona pompa paliwa w zbiorniku wymieniony przekaźnik w bezpiecznikach kluczyki oba ok (te same objawy na obu) cisnienie za filtrem paliwa ok cisnienie na pompie przy silniku ok wtryski (uszczelki) ok blokada kierownicy (słynna usterka) naprawiona prosze o pomoc z tego wynika ze masz problem w bębenku stacyjki tzw wiosła skoro po przytrzymaniu odpala sprawdź to chyba że wymieniałeś całą stacyjkę komplet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach