Skocz do zawartości
defender

ERG się skończył?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

pojawiła się pomarańczowa kontrolka silnika :-/

 

Po podpięciu VASa wyszło:

 

01139 P0473 000

Drucksensor 1 fur Abgas-g450

Kurzschluss nach Plus

 

ERG się skończył?

 

Mam 2.0 TDI 8V zdaje się BMP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , jeżeli nie jest uszkodzona instalacja (bardzo rzadko się to zdarzało) czujnika różnicy ciśnienia DPF , to do wymiany masz czujnik różnicy ciśnienia DPF - wymień go na nowy (nie jest drogi) i dopasuj do sterownika silnika.Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety mam ośmiozaworowy i u mnie może być trochę inny problem. Na korpusie mam numer 03G 131 502 , z tym, że nie wiem czy to o tą część chodzi, bo nie mam dostępu do E.t.k.i.

Może ktoś ustalić, czy 03G 131 502 to cały zawór, czy tylko korpus?

Bo na tej aukcji: http://allegro.pl/zawor-egr-vw-skoda-seat-1-9-tdi-105-km-08-i1251004134.html

Wygląda jakby składał się z kilku części.

A gdzieś tam w necie znalazłem informację, że 03G 131 502 to zamiennik dla 03G 129 637 A

Szukamy tymczasem jakiejś używki na podmiankę, by sprawdzić czy objawy ustaną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie. Chyba nie, bo akurat się zagadałem i nie widziałem co kolega robił. Ale mówi, że najprawdopodobniej elektronika. Jutro powinno się wyjaśnić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może ktoś ustalić, czy 03G 131 502 to cały zawór, czy tylko korpus?

Wygląda kolego,że to cały zawór, w załączeniu rysunek, obejrzyj.

1.fpi.pdf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety mam ośmiozaworowy i u mnie może być trochę inny problem.

Ja też mam ośmiozaworowy (BMP) i jak miałem błąd czujnika różnicy ciśnień - G450 - to po jego wymianie błąd przestał wyskakiwać.

Ale może u Ciebie jest coś innego, daj znać jak rozwiążesz problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problemem okazał się czujnik różnicy ciśnienia filtra cząsteczek stałych (zwany przez niektórych map sensorem). Kolega wymienił i wszystko gra.

Na starym był numer 03G 906 051A / 03G906051A

Nowy ma numer 076 906 051A / 076906051A

W ASO ok. 200 zł.

 

Tutaj skrótowo opisana ta jedna z najczęstszych usterek:

http://dcvw.blogspot.com/2010/07/problem-numer-g450-czujnik-roznicy.html

 

Problem poruszany na forum:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=60571

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=66764

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=61366

Edytowane przez defender

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności