pwrlax Zgłoś #1 Napisano 18 Października 2010 Witam, Panowie jak w temacie proszę o informację czy kablem OBD-II VAG-ować w passacie z 2008 roku? Dzisiaj podłączyłem się kablem, po wielu próbach zmiany ustawień uzyskałem połączenie ale niestety nie mogę dostać się do sterowników (próbowałem połączyć się z min 10 sterownikami i nic). Używam programu VAG COM 208.1 PL . Z góry dziękuję za informację lub wskazówki. Piotrek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoGaz50 Zgłoś #2 Napisano 18 Października 2010 Witam! czy kablem OBD-II VAG-ować w passacie z 2008 roku Niestety nie! Interfejs VAG-COM + soft v. 208.1 jaki posiadasz łączy się po magistrali KKL a Ty w VW z 2008 roku masz magistralę CAN (pełny). Potrzebujesz interfejs VCDS ver. min. 908 (chyba). Albo od kogoś pożyczyć - a najlepiej sobie kupić. Przyda sie!! Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwrlax Zgłoś #3 Napisano 18 Października 2010 Niestety nie!Interfejs VAG-COM + soft v. 208.1 jaki posiadasz łączy się po magistrali KKL a Ty w VW z 2008 roku masz magistralę CAN (pełny). Potrzebujesz interfejs VCDS ver. min. 908 (chyba). Albo od kogoś pożyczyć - a najlepiej sobie kupić. Przyda sie!! Pozdrawiam! Dziękuję RoGaz50. Czy masz może namiary na jakiegoś zaufanego sprzedawcę takich interfac-ów? Jaka może być cena takiego cuda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrq Zgłoś #4 Napisano 16 Listopada 2010 Gdzie znajduje się wejście OBDII, szukałem ale nie widzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #5 Napisano 16 Listopada 2010 Gdzie znajduje się wejście OBDII, szukałem ale nie widzę. Zajrzyj pod kierownicę, z lewej... KLIK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi33b Zgłoś #6 Napisano 19 Listopada 2010 Dołączę się do tematu, otóż posiadam passka z końca 2005r i mam problem z skasowaniem błędu airbagu muszę zawszę podjechać do stacji diagnostycznej co możecie poradzić,będę wdzięczny za pomoc Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #7 Napisano 19 Listopada 2010 Przede wszystkim usunąć usterkę a wtedy błąd nie wróci. Jaki ma numerek? A jeśli nie masz jeszcze kabla diagnostycznego, to czas najwyższy się zaopatrzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi33b Zgłoś #8 Napisano 20 Listopada 2010 Dobrze by było kupić ale nie za wielkie pieniądze, i jaki? To jest najważniejsze żeby pasował do tego modelu i jeszcze program bez którego nic się nie zrobi. Błąd już usunąłem , ale chcę zabezpieczyć się na przyszłość . Podpowiedz . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #9 Napisano 20 Listopada 2010 Niewielkie? To pojęcie względne. Do tego modelu auta potrzeba sprzętu obsługującego magistralę CAN, tak więc najtańsze KKLe z Allegro odpadają. Commander również, nie nadaje się do pełnej diagnozy. Pozostaje jedyny i jednocześnie najlepszy HEX-CAN+USB z softem VCDS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrq Zgłoś #10 Napisano 21 Listopada 2010 tony_w - dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwrlax Zgłoś #11 Napisano 27 Listopada 2010 waldi33b czy Ty aby na pewno masz silnik CR:fajny- coś mi się wydaje, że w VW CR-y były montowane dopiero w połowie 2008 roku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach