jacek88 Zgłoś #21 Napisano 27 Lutego 2012 A mi w aso kilka miesięcy temu proponowali coś podobnego za 480zł brutto z tym, że: - nic nie demontujemy z samochodu (dpf) - wykręca się jedną z sond i przez ten otwór podaje się jakiś specjalny płyn. prawdopodobnie w tym samym czasie uruchamia się procedurę na VAS. wg aso zostaje czyściutki dpf, i już kilkanaście sztuk zrobili w ten sposób, podobno trwa to ok. 4 godziny, i co najważniejsze - skoro robi to aso to pewnie jest gwarancja na wykonaną usługę. muszę przy okazji zgłębić temat, bo poważnie rozważam czy się nie skusić... pozdrawiam -o..!-i to jest ciekawe, bo skoro juz sam serwis VW taka regeneracje proponuje/przeprowadza/ , to MUSI on równiez AUTOMATYCZNIE przejmowac jej gwarancje :fajny ... ! - czekam z niecierpliwoscia na opinie w temacie :victory ... ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #22 Napisano 1 Marca 2012 Witam. właśnie dzisiaj minęło 450km od czyszczenia DPF-a i co? Ano zapaliła się kontrolka @#$%$#@#$!!!!. Już mi rece opadły, ale myślę przegonię go trochę. Po przejechaniu kilku kilometrów na 3 i trzymaniu ok. 3000 obrotów KONTROLKA ZGASŁA!!! :respect . Tak więc wychodzi na to, że mój DPF wypala się po 450km i po zapaleniu się lampki(która zapewne informuje o tym, że ECU chce wypalić zapełniony DPF) należy ze stałą prędkością i obrotami przejechać jakiś dystans. Auto ma obecnie 196tkm, więc swoje już przeszło. DPF najoprawdopodobniej zapełnił się po kilkudniowej jeździe z uszkodzoną głowicą( żona: słuchaj, coś to auto głośno chodzi i jakieś mułowate jest ale nie pojechałam do mechanika, bo jeździ i żadna kontrolka się nie świeci :wstyd). Teraz, po wymianie głowicy spalanie na postoju spadło do 0,4-0,5 l/godz. i ciszej chodzi niż na starej. Zapewne ECU stwierdził, że trzeba wypalać i dlatego kontrolka się załącza, wcześniej nie miałem żadnych problemów z DPF ani na "starej" głowicy, ani podczas okresu, kiedy żona jeździła z uszkodzoną. Dopiero problem pojawił się po wymianie głowicy, kiedy praca silnika wróciła do normy. Zobaczymy ile razy będzie potrzebne wypalanie przez ECU, żeby się poprawiło(450km x ....?) M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek88 Zgłoś #23 Napisano 1 Marca 2012 ... Tak więc wychodzi na to, że mój DPF wypala się po 450km i po zapaleniu się lampki(która zapewne informuje o tym, że ECU chce wypalić zapełniony DPF) należy ze stałą prędkością i obrotami przejechać jakiś dystans. ... M -tak! -to by sie zgadzalo, bo slyszalem w serwisie VW (-D) ze wypalanie DPF-a przebiega w cyklach, co ok. 400-500 km ... ! "Testuj" dalej i pisz, co nowego slychac ... ! -pozdrowienia -"szerokosci i przyczepnosci" zycze :papa ... ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #24 Napisano 2 Marca 2012 No i du.. zbita. Dzisiaj po ok. 100km od zgaśnięcia kontrolki znowu się pali. Chciałem tak samo wypalić, niestety, po kilkunastu km dodatkowo kontrolka świec i tryb awaryjny. Jutro rano jadę do ASO P-ń ul. Krańcowa na kompa. Zobaczymy, co powiedzą... Wniosek następny: płukanie płynem do kominka zasyfionego DPF-a niewiele daje (ale warto było spróbować). Napiszę, co stwiwerdzili i co poradzili. M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #25 Napisano 2 Marca 2012 to go wytnij w chol..e. taka usługa to ok 2000zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #26 Napisano 2 Marca 2012 to go wytnij w chol..e. taka usługa to ok 2000zł Jak masz zbędne 2000zł to bardzo chętnie przyjmę. Raczej nie jestem zwolennikiem żadnych przeróbek. Wiem, kupiłem drogą furę, to musi mnie być stać na naprawy, jednak nie w tym okresie, a auto jest mi "niezbędnie niezbędne". Dalsze kroki uzależniam od tego, co mi powiedzą w ASO M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek88 Zgłoś #27 Napisano 2 Marca 2012 Jak masz zbędne 2000zł to bardzo chętnie przyjmę. Raczej nie jestem zwolennikiem żadnych przeróbek.Wiem, kupiłem drogą furę, to musi mnie być stać na naprawy, jednak nie w tym okresie, a auto jest mi "niezbędnie niezbędne". Dalsze kroki uzależniam od tego, co mi powiedzą w ASO M -swiete slowa! - i ja-osobiscie podpisac sie pod tym móglbym :dobrze ... ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #28 Napisano 3 Marca 2012 (edytowane) to go wytnij w chol..e. taka usługa to ok 2000zł po co wycinać za 2000zł, jak aso czyści za niecałe 500zł. Edytowane 3 Marca 2012 przez bartekpion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #29 Napisano 3 Marca 2012 (edytowane) No to jestem po serwisie. Koszt : 550zł wypalili filtr, żeby auto wyszło z trybu serwisowego, stwierdzili, że czujnik różnicy ciśnień nie pokazuje żadnych wartości. Wymienili czujnik, jeszcze raz wypalili i zeszło do 32% zapełnienia sadzy i 9g zapełnienia popiołami. Stwierdzili też, że mam zły kąt wtrysku: powinno być 0 a mam+1. Koszt ok. 180zł, ale to już następnym razem. Zobaczymy ile to da i jak długo bedę jeździł do zapalenia kontorlki. Jak na razie 25km i O.K. Żeby było śmieszniej i ciekawiej auto było wypalane na postoju: podłączyli kompa, podnieśli obroty do 2500 i włączyli procedurę wypalania. Tłumaczyli to tym, że w ten sposób przez określony czas utrzymują stałe obroty, a podczas jazdy obroty rosą lub spadają w zależności od warunków na drodze. M Nooo... i du..a. Dzisiaj rano po ok. 50km od wyjazdu z ASO żona jechała do pracy i zonk! ZNOWU TA PIER... KONTROLKA!!! Dojechała do pracy (ok. 20km) i kontrolka cały czas się świeciła. Auto stało 12 godz. po pracy wsiada, włącza silnik i zonk! KONTOLKA SIE NIE SWIECI!!! Dojechała do domu i niezaświeciła się. Kurna, co się dzieje!!! Już szlag mnie trafia na to gó...o ekologiczne. Może ktoś z kolegów coś poradzi ( ale nie w sensie: "usuń to"), bo mi już powoli nerwy puszczają. M Edytowane 4 Marca 2012 przez wisienka1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roziok Zgłoś #30 Napisano 5 Marca 2012 Witam koledzy i polecam watki ktore juz byly na temat regeneracji DPF-u wykrecania czyszczenia i wogole, chyba bylem jednym z pierwszych i chyba sie udalo bo zrobione ponad 35 tys i spokoj W regeneracji terzeba rozroznic zapelnienie sada i popiolem ale wszystko opisalem + zdjecia polecam moje watki moze komus pomoga ! http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=99153 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1276243#post1276243 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wisienka1 Zgłoś #31 Napisano 6 Marca 2012 No wychodzi na to, że mam inny problem i nie jest to wina DPF. Czy ktoś kompetentny może mi powiedzieć jaka jest różnica między wtryskami do BLS (końcówka oznaczenia BN) a wtryskami do BKC, BXE ( końcówka oznaczenia AG) i czy jest różnica (poza oznaczeniem) w wałkach rozrządu między tymi silnikami? Sprawdziłem oznaczenia pompek w głowicy i mam AG- te były wkładane do BKC i BXE. Wychodzi na to, że cieć, który sprzedał mi głowicę dał mi niewłaściwą. Najoprawdopodobniej od tego zapycha mi się filtr i są jaja, bo problem pojawił się po wymianie głowicy. Bardzo proszę o szybką i kompetentną odpowiedź M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach