zibitcom26 Zgłoś #1 Napisano 6 Października 2010 (edytowane) Witam ! Pozwoliłem sobie założyc nowy temat mam nadzieje,że komus ułatwi życie i zaoszczedzi kasy.Moja historia zaczęła sie tak: 4 miesiące temu założyłem instalację gazową sekwencyjna i po 2-ch miesiącach układ chłodzenia się zapowietrzył do tego stopnia ,że wywalało płyn przez zbiornik wyrównawczy,więc dolewam odpowietrzam po 100 kilometrach znowu to samo zapowietrzony, więc mysle co jest grane? Nie czekając długo do mechanika i podejrzenie, uszczelka pod głowica,pompa wody,termostat,zapchana chłodnica.... nic z tych rzeczy wszystko wymieniłem ,przeczysciłem dalej to samo.Inny mechanik uszczelka na bank, no to sobie mysle, znowu mnie szarpnie po kieszeni, ale dzwonie do gazownika ,ktory zakładał instalke i przedstawiam sytuacje on na to sprawdzimy pewnym urzadzeniem do wykrywania gazu w zbiorniku wyrownawczym ,czy przypadkiem tam nie pojawia sie gaz,.... no i co sie okazało, bingoo.... gaz w zbiorniku wyrownawczym urzadzenie piszczy jak cholera. Reduktor ktory jest wpiety do układu chłodzenia przepuszczał gaz do obiegu chłodzenia a to powodowało zapowietrzanie sie układu.Reduktor na gwarancji wymieniony na inny nowy problem rozwiązany.Wiec za nim bedziecie podejrzewac, pompy, uszczelki, termostaty zainteresujcie sie reduktorami ,tam prawdopodobnie jest jakas membrama i ona moze przepuszczac gaz do płynu chłodzącego i na odwrót.Mam nadzieje ,ze komus ta moja historia się przyda.Pozdrawiam Edytowane 6 Października 2010 przez zibitcom26 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #2 Napisano 6 Października 2010 Jakiej firmy był ten felerny reduktor? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibitcom26 Zgłoś #3 Napisano 6 Października 2010 Reduktor Magic Jet 350KM http://www.phjacus.pl/Reduktor-Magic-Jet-350KM-p84.html?print=true Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #4 Napisano 6 Października 2010 Kolego,byles w dobrej sytuacji,gdy ja mialem taki przypadek,urzadzeniem do wykrywania gazu w ukl. chlodz. byla zapalniczka ...opalone brwi i rzesy pozniej mialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #5 Napisano 6 Października 2010 Normalne że reduktor magic3 puszcza bąka do układu chłodzenia, na 90% wina montującego instalacje gazową przez złe skręcenie przewodu zasilającego z reduktorem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibitcom26 Zgłoś #6 Napisano 7 Października 2010 Normalne że reduktor magic3 puszcza bąka do układu chłodzenia, na 90% wina montującego instalacje gazową przez złe skręcenie przewodu zasilającego z reduktorem Mozesz Obszerniej to wytłumaczyc? ,który przewód zle skręcony? ten zasilajacy gaz? On niby zasysac mógł powietrze z zewnątrz? Bo z tego co wiem reduktor jest skonstruowany na zasadzie jakiejs membramy wewnatrz i ona mogła sie uszkodzic ,lub jakis oring .lub uszczelka. Nie wiem czy dobrze kumam jesli nie to prosze mnie poprawic. Pytam dlatego ,ze dobrze by było miec na te rzeczy czujniejsze oko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #7 Napisano 7 Października 2010 Na 90% ktoś dokręcając przewód zasilający nie blokował drugom kluczem żeby nie przekręcić korpusu, ten reduktor ma bardzo cienkie o-ringi które mogły ulec uszkodzeniu, albo miałeś mało płynu i reduktor zamarzł przez co uległ uszkodzeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #8 Napisano 7 Października 2010 Rany julek! Z czego oni dzisiaj robią te reduktory? Z parafiny? Rozumiem że reduktor może ciec płynem chłodniczym, ale żeby gaz pakował sie do układu chłodzenia.....ja bym podejrzewał pękniętą obudowę reduktora a nie popękane uszczelki i membrany w nim. No jakie wtedy rekordowe spalanie można osiagnąć jak spreżony gaz sie ulatnia....na dużo Ci zbiornik starczał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibitcom26 Zgłoś #9 Napisano 8 Października 2010 Rany julek! Z czego oni dzisiaj robią te reduktory? Z parafiny? Rozumiem że reduktor może ciec płynem chłodniczym, ale żeby gaz pakował sie do układu chłodzenia.....ja bym podejrzewał pękniętą obudowę reduktora a nie popękane uszczelki i membrany w nim.No jakie wtedy rekordowe spalanie można osiagnąć jak spreżony gaz sie ulatnia....na dużo Ci zbiornik starczał? W zasadzie na spalanie nie narzekam zgodnie z obietnicami gazownika, czyli wiecej jakies 15 procent. Benzyny po miescie spalał przy delikatnej jezdzie 9,5 litra a gazu pali 10,5 do 11-stu uwazam ,ze to dobry wynik. A wczesniej faktycznie wiecej palil ,ale była to nieznaczna różnica w zasadzie nie do wykrycia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #10 Napisano 8 Października 2010 zibitcom26A gdzie zakładałeś gaz jeśli można wiedzieć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibitcom26 Zgłoś #11 Napisano 8 Października 2010 A gdzie zakładałeś gaz jeśli można wiedzieć?? W Borku Fałęckim, dorwałem goscia z polecenia ,ale wydaje sie doswiadczony facet nie sadze, żeby cos nie tak zrobił,raczej wina reduktora,chociaz reki nie dam uciąc ,mógł cos spaprać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #12 Napisano 8 Października 2010 Tak tylko pytam bo w KRK jest jeden zakład co robi dobrze ,reszta to partacze, jak byś mógł zdjęcia wstawić z pod maski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach