MDZ Zgłoś #61 Napisano 15 Grudnia 2010 Z tych co wymieniles zdecydowanie audi a4 -jakosc i wykonanie pierwsza klasa.Pasek b6 - tragiczna zabawkowa stylistyka,beznadziejne wnetrze,materialy... skoda - auto dla dziada. Golf gti - chyba troche zbyt mlodziezowy ? Zdecydowanie a4. Hmm co tej jakości wykonania kolego w audi to już niema rewelacji, jakość materiałów jest zdecydowanie gorsza do aut z poprzednich lat. Model A4 B7 nie jest aż tak wcale mało awaryjnym autem. Co do Golfa GTI dosyć fajne autko silniczek ma dobre osiągi, ale niestety jest strasznie paliwożerny. Za tą kwotę można mieć całkiem spory wybór aut salonowych z niedużym przebiegiem i pewną historią Audi, Passat, Superb z silnikiem 1.8TSI dobre osiągi a przy tym nie zbyt duże spalenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wicker Zgłoś #62 Napisano 16 Grudnia 2010 Za tą kwotę można mieć całkiem spory wybór aut salonowych z niedużym przebiegiem i pewną historią Audi, Passat, Superb z silnikiem 1.8TSI dobre osiągi a przy tym nie zbyt duże spalenie. I tak pewno MDZ zostanie. Dzięki za opinie :-) Żeby trochę jeszcze namieszać w zestawie, to wczoraj dopadła mnie ułańska fantazja na poziomie wskazanej ceny i.... 240 KM i znalazlem coś takiego: http://otomoto.pl/index.php?sect=search&sub=car&page=1&qid=1308734919&order_by=i z ciekawością obejrzę podobne auciaki w lutym jak wybiorę się do Belgii, choć nawet te to w zasadzie "nówki" z przebiegiem 10-30 tys. Dodam że są to silniki, które montowano w GTI (słabsza turbina), Audi S3, Pasku. Problem w tym że Seat za ch.... mi sie nie podoba z wyglądu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #63 Napisano 16 Grudnia 2010 Hmm co tej jakości wykonania kolego w audi to już niema rewelacji, jakość materiałów jest zdecydowanie gorsza do aut z poprzednich lat. Model A4 B7 nie jest aż tak wcale mało awaryjnym autem. Za tą kwotę można mieć całkiem spory wybór aut salonowych z niedużym przebiegiem i pewną historią Audi, Passat, Superb z silnikiem 1.8TSI dobre osiągi a przy tym nie zbyt duże spalenie. za bardzo nie masz pojecia,jakie materialy ma a4 w srodku. no ale jak wolisz skode...to dokup jeszcze kapelusz gajowego i knedle na obiad. kazda skoda to kupa. wyhamuj trochę kolego z tymi tekstami/ Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #64 Napisano 17 Grudnia 2010 za bardzo nie masz pojecia,jakie materialy ma a4 w srodku. To jakie według Ciebie materiały w środku ma A4? To że taki jest stereotyp o kierowcach skód z wcześniejszych lat nie znaczy ze teraz sie to nie zmieniło i nie ma co wrzucać wszystkich do jednego worka. Skoda teraz z modelu na model robi coraz ciekawsze auta, także jakość materiałów się powoli poprawia. I ja nie napisałem że mają kupić sobie Skode tylko podałem dla przykładu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wicker Zgłoś #65 Napisano 17 Grudnia 2010 no ale jak wolisz skode...to dokup jeszcze kapelusz gajowego i knedle na obiad. kazda skoda to kupa. Tu sie grubo mylisz kolego. Jakość wykonania nowego Superba II, a głównie wnętrze przekracza poziom jaki masz w Pasku i jest na poziomie Audi. Nie przez przypadek w większości testów porównawczych auto plasuje się na czołowych pozycjach w klasie średniej. Do tego świetne zawieszenie i hamulce. Być może masz na myśli prestiż marki, utratę wartości na przestrzeni lat....no ale to chyba zrozumiałe że Skoda wypadnie gorzej jak Pasek. Technologicznie auto jest na tym samym albo wyższym poziomie niż VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tradelux Zgłoś #66 Napisano 17 Grudnia 2010 (edytowane) A propos Volvo to może i autko fajne, ale cholernie trudno o zamienniki podobnie jak w Saabie i jadąc na oryginałach płacisz koszmarne pieniądze za serwis. W Saabie z lekka łatwiej gdyż wiele gratów np. z zawieszenia pasuje z Opla, więc można dać sobie radę. Inna sprawa to serwisy... wiem że z oprogramowaniem Volvo są kłopoty na zwykłych serwisach i trzeba ganiać do ASO. Z Saabem znajomego byłem raz w Konstancinie-Jeziona. Za zwykły przegląd po 150 tys km (wymiana filtrów, oleju, regulacja automatu) zawołali 2400 PLN (!!!). Może i Volvo z Saabem to fajne autka, ale koszty serwisu sprawiają, że przynajmniej w Polsce mało kto je kupuje. Jest jeszcze jeden temat - zbyt miękkie zawieszenie aut szwedzkich. W Saabie i Volvo, szczególnie na przedniej osi jest tak "miękko", że jak przyciśnisz gaz ze skręconymi kolami to wyrywa Ci kierownice. Sprawdzilem sam prowadząc Saaba i zjeżdżając ze "ślimaka" na autobanie. Drogie utrzymanie Saaba? Dziwne, bo 1.9TiD to silnik z Fiata, a sporo części jest z Opla. Części eksploatacyjne na bardzo dobrym poziomie i można serwisować gdzie się tylko chce. W ASO fakt trzeba zapłacić więcej, ale można podjechać do Opla i zrobią to samo co w Saabie tylko za 1/2 ceny Co do zakupu A6 w 3.0TDI do 65-70tys zł to radziłbym Panowie zejść na ziemię. Za samo auto trzeba dać w ok. 18tys € (lepiej wyposażone), a gdzie jeszcze akcyza 18,6%? Sporo tutaj na forum stereotypowego myślenia W tej cenie wybierałbym między: - BMW 3 lub 520d - Honda Accord - Volvo S60 lub S80 Edytowane 17 Grudnia 2010 przez tradelux Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matee Zgłoś #67 Napisano 18 Grudnia 2010 (edytowane) Ja bym nie miał specjalnego kłopotu w tym temacie. Może jedynie taki, który w końcu wybrać. Na pewno nie pakowałbym się w marki typu Skoda, Ford etc. ze względu na ogromną utratę wartości. Jeśli już to musiałoby być auto nowe! A co do kolegi wyżej, który pisze że Skoda to kupa itd. to sorry stary ale Twoje wypowiedzi są na poziomie forum Onetu... Moje propozycje w cenie około 65-70 tysięcy, wszystko powyżej 2006 roku. Auta, które na wartości zdecydowanie nie będą szybko traciły: BMW X3: http://otomoto.pl/bmw-x3-2006-rok-panorama-dach-C13844506.html Nowa Honda Accord: http://allegro.pl/honda-accord-2008r-biala-areo-model-2009-i1355892858.html Mercedes C klasa: http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-220-bezwypadek-zadbany-C16640728.html Volvo S80: http://otomoto.pl/volvo-s80-d5-geartronic-model-2007-C15935635.html Lexus IS 250: http://allegro.pl/piekny-lexus-is-250-salon-pl-bezwypadkowy-okazja-i1361381527.html BMW 3: http://allegro.pl/piekne-zlote-e90-163km-kremowa-skora-unikat-i1362330700.html Volvo V70: http://otomoto.pl/volvo-v70-2-4-diesel-d5-awd-navi-skora-C16158414.html Jak widać jest w czym wybierać. Można kupić jeszcze klasę wyżej, pytanie tylko po co? Tu mamy auto niemal świeże i w tych pieniądzach nie pakowałbym się absolutnie w nic starszego. Według mnie najciekawsze z nich są zdecydowanie S80 i C klasa. Pomiędzy nimi miałbym poważny dylemat. C klasą nie jechałem więc niestety się nie wypowiem, za to S80 - miód. Chociaż nie wiem do czego auto ma służyć. Wiem za to jedno - wszystkie są na naprawdę wysokim poziomie i z utratą wartości będzie się na wygranej pozycji Że już nie wspomnę o tym, że żadnego z nich nie jeżdżą tysiące po ulicach czego o Passacie czy A6 powiedzieć nie można Edytowane 18 Grudnia 2010 przez Matee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tradelux Zgłoś #68 Napisano 18 Grudnia 2010 (edytowane) Najpierw radzilbym zrobic dobre rozeznanie do proponowanych samochodow. Np. proponowany Accord w tej cenie to smiech na sali. Tyle kosztuje zadbana poprzednia generacja (auto w jednym kawalku lub po niewielkiej przygodzie) z 2007-2008r. Cos pewniejszego: http://otomoto.pl/honda-accord-2-0-b-salon-polska-fakturavat-C16485567.html http://otomoto.pl/honda-accord-executive-navi-C16662843.html Komis Novotex jest wielokrotnie opisany na internecie (na roznych forach) z bardzo kiepskimi samochodami. Zlote BMW opisane jest na bmw-klub.pl tez po wiekszych przejsciach. Edytowane 18 Grudnia 2010 przez tradelux Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matee Zgłoś #69 Napisano 18 Grudnia 2010 (edytowane) Oo rany już się nie czepiajmy Wiadomo, że ja linki wrzuciłem poglądowo a nie jako konkretne oferty, faktem jest że można wszystkie te auta znaleźć w tej cenie, i to nie jedną kombinowaną sztukę, tylko wybór jest raczej spory. A co do konkretnego egzemplarza - no to już kwestia poszukiwań Edytowane 18 Grudnia 2010 przez Matee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wicker Zgłoś #70 Napisano 18 Grudnia 2010 Drogie utrzymanie Saaba? Dziwne, bo 1.9TiD to silnik z Fiata, a sporo części jest z Opla. Części eksploatacyjne na bardzo dobrym poziomie i można serwisować gdzie się tylko chce. W ASO fakt trzeba zapłacić więcej, ale można podjechać do Opla i zrobią to samo co w Saabie tylko za 1/2 ceny Pisząc o Saabie miałem na myśli osławiony model 1.8t w benzynie 150 KM (słynna wersja z silników samolotowych). Kilka dni temu kolega dzwonił do mnie i mówił że chyba pada mu...przepustnica. Koszt nowej w ASO 3200 zł! Akurat do tego modelu nie ma niestety oplowsko-fiatowskich zamienników. A co do 1.9 tdi, owszem graty można z Fiata/Opla poskładać Piszecie o Accordzie...w życiu bym nie dał 70 kółek za japońskie auto. BMW 3 czy Merc C są warte uwagi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tradelux Zgłoś #71 Napisano 18 Grudnia 2010 Piszecie o Accordzie...w życiu bym nie dał 70 kółek za japońskie auto. BMW 3 czy Merc C są warte uwagi. Widzisz w zyciu bys nie dal i w zyciu nie uzywales. Musze zmartwic, ale Accord jest zdecydowanie lepszym samochodem, niz Merc C czy nawet cos do VAG'a w tej klasie (Passat, A4). Szczegolnie w topowej wersji i do tego jeden z lepszych silnikow diesla na rynku. Do BMW mu troche brakuje i jest to fakt. Co do Saaba to 1.8t nie bralbym pod uwage, wolalbym juz pomeczyc sie w szukaniu i kupic 2.0T lub 1.9ttid Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AQT24 Zgłoś #72 Napisano 22 Grudnia 2010 Zgadzam się z Przedmówca. Hondy podobnie jak Mazdy-to bardzo solidne samochody. Nie pisz,że jest inaczej jeżeli nie jeździłeś. Kolega ma Accord i bardzo sobie chwali,zresztą wizualnie wygląda jak prawdziwa limuzyna. Cena tez nie jest wysoka jak na auto takiej klasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wicker Zgłoś #73 Napisano 25 Grudnia 2010 Hondy podobnie jak Mazdy-to bardzo solidne samochody. Nie pisz,że jest inaczej jeżeli nie jeździłeś. Mazdą 6 jeździłem (pożyczyłem w Avis we Francji na delegacji) i stwierdzam że komfortem jazdy totalnie odbiega od Audi A4 (głośny, wibrujące zawieszenie, leniwy układ kierowniczy, lewarkiem dźwigni zmiany biegów mieszasz jak w garnku zupy). Dodatkowo silnik 2.0 143 KM jeśli się nie mylę odstaje o epokę od 2.0 TSI VW. Honda Accord??? Za te pieniądze kupuję BMW ze słynnym 2.0 TDI (140 lub 160 KM) który uchodzi na najlepszy motor diesla w klasie. Po upływie 5 lat za Accordem nikt się nie obejrzy, a Beemka cały czas pozostanie na czasie. Dodatkowo lepiej trzyma cenę, a i serwis zamienników jest łatwo dostępny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat1.8t Zgłoś #74 Napisano 25 Grudnia 2010 a może jakaś terenóweczka? za tą kaske to wyrwiesz np land-cruisera 3.0d manual 2005r. , w którym normalnie sie kocham;p, lexus rx 330 tez by sie za tą kaske znalazł pozdro!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tradelux Zgłoś #75 Napisano 25 Grudnia 2010 Mazdą 6 jeździłem (pożyczyłem w Avis we Francji na delegacji) i stwierdzam że komfortem jazdy totalnie odbiega od Audi A4 (głośny, wibrujące zawieszenie, leniwy układ kierowniczy, lewarkiem dźwigni zmiany biegów mieszasz jak w garnku zupy). Dodatkowo silnik 2.0 143 KM jeśli się nie mylę odstaje o epokę od 2.0 TSI VW. Honda Accord??? Za te pieniądze kupuję BMW ze słynnym 2.0 TDI (140 lub 160 KM) który uchodzi na najlepszy motor diesla w klasie. Po upływie 5 lat za Accordem nikt się nie obejrzy, a Beemka cały czas pozostanie na czasie. Dodatkowo lepiej trzyma cenę, a i serwis zamienników jest łatwo dostępny. Dlaczego porównujesz starą konstrukcję Mazdy do nowej TSI? Do tego Mazda dosyć bardzo odbiega jakościowo i komfortem od Hondy Accord. BMW i słynny silnik 2.0TDI 140KM i 160KM? Nie ma takich silników w ofercie BMW Honda Accord traci na wartości? Za 7-letniego Accorda w benzynie godnego uwagi trzeba zapłacić dużo powyżej 30tys zł. Za te same pieniądze można kupić bezproblemowo e46 w dieslu... Accord 4-5letni w dieslu to wydatek ponad 50tys zł... Poprzednie egzemplarze również dobrze trzymają cenę, a popyt na nie jest zdecydowanie większy, niż podaż. Trochę mało rozeznani jesteście w temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matee Zgłoś #76 Napisano 25 Grudnia 2010 Accord 4-5letni w dieslu to wydatek ponad 50tys zł...Poprzednie egzemplarze również dobrze trzymają cenę, a popyt na nie jest zdecydowanie większy, niż podaż. Trochę mało rozeznani jesteście w temacie. Ja nie wiem, może ja się nie znam ale skąd Ty te ceny bierzesz? My jesteśmy mało rozeznani? Szczerze mówiąc powyżej 50 tysięcy to jest jedynie kilka pojedyńczych egzemplarzy, cała reszta poniżej i grubo poniżej... Wiadomo nie ma co patrzeć na najniższe oferty ale już nie przesadzajmy 2.0TDI 140KM i 160KM? Nie ma takich silników w ofercie BMW No jak nie ma? Konkretnie to 163 KM w serii 5. A co do 140 to pewnie chodzi o silnik m. in z serii 3: 136 konny 2 litrowy diesel... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #77 Napisano 26 Grudnia 2010 Po upływie 5 lat za Accordem nikt się nie obejrzy, a Beemka cały czas pozostanie na czasie. Mija 5 lat a Honda Accord nadal mi się podoba, więc wszystko to kwestia gustu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lasqs Zgłoś #78 Napisano 1 Stycznia 2011 (edytowane) Nie wiem czy była wyżej toyota avensis... Ale a propo zawodności to nie ma sie do czego przyczepić. Moj znajomy ma 10 sztuk i każda ma po 160 tyś ... i oprócz serwisu i tego co sie normalnie powinno zużyć to nic nie dokładał Wnętrze to jak to przystało na japońca... szału nie ma... No i nikt za wami sie nie bedzie oglądał na ulicy i mówił ale fajna fura... Za to nie trzeba dokładać do interesu fury kasy. I spalanie na przyjemnym poziomie. BTW.... ACCORD mega samolot... stylistyka mega wypasiona Edytowane 1 Stycznia 2011 przez Lasqs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #79 Napisano 13 Lipca 2011 Odkopuje swój temacik. Panowie wybór padł na Hondę accrod po lifcie czyli rocznik 2009. Interesuje się 150 konnym diselkiem ale 200 konną benzyną też. Ktoś miał do czynienia z z tymi modelami. Jakieś wady o ile honda ma. Na co patrzeć czemu się przyjrzeć przy zakupie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #80 Napisano 13 Lipca 2011 Łysy, jakiś czas temu był test tej Hondy 150 konnej w jakimś piśmie motoryzacyjnym (chyba Motor). Po przejechaniu 100 tys. km wystąpiła chyba tylko 1 usterka (coś z przewodami hamulcowymi), z tego co pisali tamci 'znawcy' to wypadła ona bardzo dobrze. Byli pod dużym wrażeniem niezawodności i tego, że wszystko pracuje jak należy. W rankingu aut, które testowali plasowała się bardzo wysoko, coś koło podium się kręciła. Rozumie, że sedan Cię interesuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach