marcin445 Zgłoś #1 Napisano 3 Października 2010 Witam forumowiczów mam problem z moim pasatem na luzie wkręca się tylko do 2500obr i go odcina a podczas jazdy osiągnięcie 2200 obr graniczy z cudem wymieniony filtr paliwa i powietrza sprawdzany vagiem zero błędów nie kopci a do 2200 obr jedzie normalnie .Morze ktoś z was miał kiedyś taki problem :help Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stomil Zgłoś #2 Napisano 3 Października 2010 Podmień z jakimś kolegą na próbę przepływkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin445 Zgłoś #3 Napisano 3 Października 2010 nie próbowałem bo nie mam od kogo wyciągnąć ale przepływomierz był jakiś rok temu wymieniany na nowy przy okazji regenerowania pompy wtryskowej a przepływka nie wyszła by jako błąd na kompie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #4 Napisano 3 Października 2010 przepływke mozna tylko sprawdzić podczas logów dynamicznych inaczej Ci nie pokaze błedu jak jest walnieta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin445 Zgłoś #5 Napisano 3 Października 2010 ddoobb jak można sprawdzić te logi dynamiczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #6 Napisano 3 Października 2010 jak masz vaga, to albo na 3 albo 4 biegu lepiej na 4 biegu bierzesz głównie grupe 010 mierzysz ale zrób 001,010,011 od 1,5tyś obrotów bierzesz loguj i pedał do podłogi i tak jedziesz do 4tys obrotów ale u Ciebie pewnie nie pojedzie tyle. potem wrzuc na forum zobaczymy co jest. wrazie czego pytaj:) aha jakbys nie wiedział to silnik musi byc powyzej 80 stopni nagrzany i tu masz pomoce dydaktyczne wrazie czego Twoj motor ma praktycznie to samo co AHU http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #7 Napisano 3 Października 2010 Ale przepływkę można też sprawdzić: po prostu odpiąć wtyczkę i sprawdzić jak jedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #8 Napisano 3 Października 2010 wtedy to komputer bedzie dawał stała mase powietrza niezaleznie od predkosci obrotowej silnika i obciazenia wiec mysle ze to nic nie da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin445 Zgłoś #9 Napisano 3 Października 2010 po odłączeniu przepływki totalny muł i dalej to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #10 Napisano 3 Października 2010 bo jak odepniesz przepływke to dzieje sie tak jak napisałem wyżej, zrob loga bedzie widać czy przepływomierz padł czy nie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin445 Zgłoś #11 Napisano 3 Października 2010 czekam na kumpla co z vagiem przyjedzie i w tedy próba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin445 Zgłoś #12 Napisano 4 Października 2010 ddoobb a czy wagiem 2,9 lub 4,5 idzie zrobić te logi bo jak kumpel próbuje robić logowanie to traci połączenie ze sterownikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #13 Napisano 4 Października 2010 szczerze mowiac to powiem ze nie wiem, niech zainstaluje sobie 311,2 najlepiej i najłatwiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #14 Napisano 5 Października 2010 a ja polecam gr 003 do przepływki badania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rabes Zgłoś #15 Napisano 5 Października 2010 Witam forumowiczów mam problem z moim pasatem na luzie wkręca się tylko do 2500obr i go odcina a podczas jazdy osiągnięcie 2200 obr graniczy z cudem wymieniony filtr paliwa i powietrza sprawdzany vagiem zero błędów nie kopci a do 2200 obr jedzie normalnie .Morze ktoś z was miał kiedyś taki problem :help Jeszcze jedno czy masz katalizator? jeżeli tak to może być uszkodzony(zapchany).Sprawdz jeszcze vagiem czujnik położenia pedału gazu. A co do wypowiedzi kolegów to przy odpięciu przepływki auto jest mułowate ale na obroty by się wkręciło.Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammerbial Zgłoś #16 Napisano 5 Października 2010 proponuje sprawdzić filtr paliwa:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #17 Napisano 5 Października 2010 proponuje sprawdzić filtr paliwa Wymieniony wymieniony filtr paliwa i powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin445 Zgłoś #18 Napisano 5 Października 2010 kata brak a na vagu padał gazu działa bez zarzutu i na tym wykresie przepływka do 2500obr jak i wszystko idzie niby dobrze jak wejdzie na 2500obr silnik tak jak by mu odcinało paliwo na luzie jak wcisnę pedał gazu jakiś 1 centymetr to idzie do końca później zaś kapa zaś to samo ---------- Post added at 19:49 ---------- Previous post was at 19:46 ---------- i mam jeszcze jedno pytanko cz przepływka z anf podejdzie na próbę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #19 Napisano 5 Października 2010 powinna podejsc:) afn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rabes Zgłoś #20 Napisano 5 Października 2010 kata brak a na vagu padał gazu działa bez zarzutu i na tym wykresie przepływka do 2500obr jak i wszystko idzie niby dobrze jak wejdzie na 2500obr silnik tak jak by mu odcinało paliwo na luzie jak wcisnę pedał gazu jakiś 1 centymetr to idzie do końca później zaś kapa zaś to samo ---------- Post added at 19:49 ---------- Previous post was at 19:46 ---------- i mam jeszcze jedno pytanko cz przepływka z anf podejdzie na próbę Podejdzie.Podłącz jeszcze wężyki paliwa bezpośrednio z pompą wtryskową <wystarczy jakaś butelka 0,5L> może masz przytkane przewody paliwowe.Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach