Skocz do zawartości
aron20000

Passat B3 1.9D słabe hamulce w zimie i na zimnym silniku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam oprócz B4 posiadam również poczciwego B3 z 1.9D. Mam z nim mały kłopop ponieważ po zimnej nocy (pojawia się to już przy temperaturze ok. 0 i mniej) z samego rana kiedy wyjeżdza się samochodem nie hamuje tak jak powinien, pedał jest twardy, nie spada w dół tylko nie da się zblokować kół. Po niewielkim rozgrzaniu pedał trochę spada i robi się jakby miętszy i hamulce zaczynają działać BDB, co może być tego przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa Vacum była wymieniana, przy wymianie zniszczył się zawór zwrotny na wężu od Vacum do serwa, założyłem więc sam przewód i tak jeżdżę do tej pory, chyba ten zawór nie jest jakoś szczególnie potrzebny, bo niema różnicy przy zainstalowanym i wyrzuconym zaworze. Po wymianie pompy Vacum dalej to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, właśnie rozbieram paska po prawie całkowitym zaniku hamulców i chciałbym się dowiedzieć czy normalne jest syczenie z serwa(tam gdzie wychodzi bolec podłączany do wajchy hamulca) na włączonym silniku podczas naciskania hamulca ?

Mam to serwo wykręcone, pompa odpięta i jak wciskam mechanizm to wyraźnie wydostaje się powietrze z miejsca w które wchodzi wcześniej wspomniany bolec i to mnie właśnie niepokoi. Jak hamulce działały to żadnych problemów z ich wspomaganiem nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dowiedzieć czy normalne jest syczenie z serwa
nie, to objaw tego że guma uszczelniająca się zużyła i może Ci cudować serwo. Najlepiej wymień je na inne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po uderzeniu w krawężnik, hamulce zrobiły się twarde(hamował), po kilku km powróciły, po jakimś czasie znów to samo i tak do dziś, mam staruszka od niedawna i uczę się jego, choć czasu zbytnio nie mam. W nim jest nietypowe serwo wyglądające zupełnie inaczej niż wszystkie konstrukcje wspomagające hamulce. Nie zmieniałem płynu, nie zaglądałem w układ hamulcowy bo nie było potrzeby póki przestał działać poprawnie, od czego zacząć, żeby się nie narobić zbytnio?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności