adeksus Zgłoś #221 Napisano 3 Czerwca 2015 nie jestem pewny ale jesli wartosci wahają sie miedzy -1.5 - 1.5 to jeszcze jest oki. z tego co wiem to nawet jesli wartosci sa oki to i tak wtrysk moze zle rozpylac lub lac... czarna magia , ... nerwicy dostaje myslac ,ze mam wtryski z roku 2013 i juz cos jest nie tak ... tankuje jedynie na dobrych stacjach ... Muszę też sprawdzic wartości ciśnień na cylidrach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #222 Napisano 3 Czerwca 2015 Koledze lejący wtryskiwacz wypalił dziure w tłoku i łączna naprawa wyniosła go wtedy coś koło 6,5 tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syga19 Zgłoś #223 Napisano 6 Czerwca 2015 Panowie podłączałem vcds i wtryski mam dobre ale dowiedziałem się, że mogę wymienić je na nowe w salonie VW w ramach akcji serwisowej. Silnik 170 PS. Zmienialibyście czy jak jest dobrze to nie ma co szukać? Boje się trochę, że akcja się skończy i może warto skorzystać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #224 Napisano 6 Czerwca 2015 wymieniaj kolego prędzej czy później padną przerabialem to dwa razy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syga19 Zgłoś #225 Napisano 6 Czerwca 2015 Tylko, że Pani w serwisie powiedziała, żeby przyjechać i sprawdzimy czy wtryski nadają się do wymiany a że wtryski nie leją to pewnie powie , że się nie nadają i tak się zastanawiam czy nie pojechać tam dopiero jak padną wtryski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #226 Napisano 6 Czerwca 2015 No jak ci auto zgaśnie przed tirem to nie będzie po co jechać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syga19 Zgłoś #227 Napisano 6 Czerwca 2015 Przekonałeś mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #228 Napisano 6 Czerwca 2015 Przekonałeś mnie No radzę z własnego doświadczenia, na szczęście w moim przypadku tira nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adeksus Zgłoś #229 Napisano 6 Czerwca 2015 ja bym wymieniał , albo inaczej dowiedział sie jak dlugo trwa akcja serwisowa... okolo 2 tys za nowy wtrysk warto skorzystać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #230 Napisano 6 Czerwca 2015 ja bym wymieniał , albo inaczej dowiedział sie jak dlugo trwa akcja serwisowa... okolo 2 tys za nowy wtrysk warto skorzystać Ja wymieniałem pierwszy jeszcze przed akcją, chodziły nowe po 1500zł na allegro, ale ten wymieniony też potem wymienili w ASO bo podlegał akcji serwisowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adeksus Zgłoś #231 Napisano 15 Czerwca 2015 po sprawdzeniu wszystkiego co jest mozliwe i przejechaniu 2200km do belgi stwierdzilem ,ze robi mi drugi stan oleju... plyn nie ubywa ... paliwo wali do oleju uszczelniacze na wtryskiwaczach , bardzo mozliwe ,ze przez to tez dymi ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #232 Napisano 16 Czerwca 2015 Masz w aucie DPF, może to ma związek, były przypadki że przez DPF dostawało sie paliwo do oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #233 Napisano 16 Czerwca 2015 Dokładnie. Sprawdź zapchanie filtra i ew.przeprowadź procedure wypalania. O ile sie potwierdzi to na dłuższą mete wywal DPF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adeksus Zgłoś #234 Napisano 16 Czerwca 2015 (edytowane) przez dpf? paliwo dostaje sie do oleju? wypalanie chyba nie bylo potrzebne jechalem przez Niemcy 180-200 i z taka predkoscia poruszalem sie na dluzszych odcinkach. wiec mysle ,ze dpfa przegnało wrócę do pl i sprawdzę ... dymienie jest irytujace na zimnym silniku ...wyglada jak by turbo olej lapalo.. Edytowane 16 Czerwca 2015 przez adeksus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #235 Napisano 17 Czerwca 2015 przez dpf? paliwo dostaje sie do oleju? wypalanie chyba nie bylo potrzebne jechalem przez Niemcy 180-200 i z taka predkoscia poruszalem sie na dluzszych odcinkach. wiec mysle ,ze dpfa przegnało wrócę do pl i sprawdzę ... dymienie jest irytujace na zimnym silniku ...wyglada jak by turbo olej lapalo.. http://forum.vw-passat.pl/threads/79944-Zwi%C4%99kszanie-si%C4%99-poziomu-oleju! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adeksus Zgłoś #236 Napisano 17 Czerwca 2015 wszystko mozliwe , lecz mi po glowie chodzi jeszcze pompa vacum , uszczelniacze wtrysków polecialy by w ciągu 2 lata malo mozliwe ,owa pompa mi padla i kupilem używkę ale ni jak ją sprawdzic ... przed trasa 2tys km sprawdzalem filtr paliwa byl brudny od oleju po przyjedzie do bl filtr czarny wymienilem na nowy bo sie zaopatrzyłem .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowas Zgłoś #237 Napisano 14 Kwietnia 2016 Panowie , pomocy , passat b6 , 2.0diesel 170KM ,2007r, wartości na wtryskach : 1 - -0.38 2 - -0.05 3 - 0.4 4 - 0.04 czyli dwa pierwsze do regeneracji? z tego co wyczytałem to mam Siemensa wtryski , więc możecie podpowiedziec gdzie dobrze mi to zrobią (najlepiej Zach-Pom lub Lubuskie) dzięki z góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #238 Napisano 16 Kwietnia 2016 Nowas Te korekty są bardzo przyzwoite. Masz jakieś o objawy że stawiasz na wtryski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowas Zgłoś #239 Napisano 20 Kwietnia 2016 Nowas Te korekty są bardzo przyzwoite. Masz jakieś o objawy że stawiasz na wtryski? to znaczy no nie wiem, naczytałem sie o tych wtryskach ale jakos ja takich objawów niemam, jedyny objaw to to że czasami zaczyna mi kopcić , np.staje na światłach , lekko zaczyna go trząść choć obroty stoja w miejscu i wtedy zaczyna się koszmar , zaczyna kopcić , narazie zapobiegawczo zmieniłem paliwo , tankuje na aralu, dolałem tego DIESEL SPULUNG , no i zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cossi Zgłoś #240 Napisano 22 Czerwca 2016 Witam, poszukuje pomocy w temacie wtrysków. Po prostu kończą mi sie pomysły A sprawa jest nie rozwiązana. Auto z 2007 roku siniak bmr 170ps. Jakieś dwa lata temu zostały w nim wymienione wtryski w ramach dobrej woli przez serwis Vw w trojmiescie. Niestety auto znacznie straciło moc, według komputera wszystko było ok i silnik bardzo ładnie i cicho pracował. Pojazd użytkował mój ojciec i nie oddał go do serwisu na gwarancje bo po ok miesiącu zgubił smarowanie i silnik został wymieniony ale założono pompowtryski z akcji serwisowej ponieważ były nowe. Auto dalej nie miało mocy ale ojciec Dalej użytkował samochód. Po jakimś roku odkupiłem to auto i jadąc do domu w Niemczech silnik stanął za Lipskiem i auto wróciło do polski na lawecie i stało ponad pół roku czekając na naprawę. Zatarł sie na trzecim zylindrze. Silnik został wymieniony na pierwszy jaki był tylko zmieniono pompe oleju wraz z napędem, wał dano do szlifu i głowice do sprawdzenia/ regeneracji, turbina poddana regenaracji. Założono ponownie pompki z serwisu. Po odpaleniu wszystko pięknie chodzlo ale samochód był jeszcze słabszy, poza tym wywalał błąd ciśnienia doładowania i wchodził w tryb awaryjny. Podejrzenie padło na turbinę lub jej sterowanie. Turbo zostało sprawdzone na " krótko" i okazało sie ze pompuje dobrze ale zdecycodowanie za wolno. Kupiłem nowy zaworek podcisnieowy co jest na grodzi koło akumulatora i nic nie pomogło. Pózniej wymieniłem podciśnieniowe gruchę przy turbinie i to już dało jakiś efekt ale auto dalej było bardzo słabe. Wykończy już założyłem stare pompki i samochód ożył. Nie było idealnie ale już jeździł sensownie. Spakowałem sie i pojechałem na Niemcy, niestety po kilku dniach ruszając z pod domu po 100 metrach sobie zgasł i już nie odpalił. Zdjąłem dekiel i odpinalem po kolei wtryski i okazazalo sie ze na 1 cylindrze padł, wiec zamontowałem jeden z tych co w serwisie dali i znowu auto bez mocy, nie aż tak drastycznie ale ma niewiele ponad 100 koni. Zastanawiam sie teraz jak ugryźć temat, może dać te stare pompki na których jakoś jeździ do regenaracji a może dać te prawie nowe do sprawdzenia co do cholery z nimi jest nie tak??? Obawiam sie ze w serwisie za przyzwoite pieniądze nie pomogą a od wydania pompek z serwisu minęły już chyba dwa lata. A może jak rozbiorą i zobaczą po numerach te pompki satare to może znowu obejmie je wymiana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach