Skocz do zawartości

adeksus

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O adeksus

  • Urodziny 10.04.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    tomaszów lubelski

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. wszystko mozliwe , lecz mi po glowie chodzi jeszcze pompa vacum , uszczelniacze wtrysków polecialy by w ciągu 2 lata malo mozliwe ,owa pompa mi padla i kupilem używkę ale ni jak ją sprawdzic ... przed trasa 2tys km sprawdzalem filtr paliwa byl brudny od oleju po przyjedzie do bl filtr czarny wymienilem na nowy bo sie zaopatrzyłem ....
  2. przez dpf? paliwo dostaje sie do oleju? wypalanie chyba nie bylo potrzebne jechalem przez Niemcy 180-200 i z taka predkoscia poruszalem sie na dluzszych odcinkach. wiec mysle ,ze dpfa przegnało wrócę do pl i sprawdzę ... dymienie jest irytujace na zimnym silniku ...wyglada jak by turbo olej lapalo..
  3. po sprawdzeniu wszystkiego co jest mozliwe i przejechaniu 2200km do belgi stwierdzilem ,ze robi mi drugi stan oleju... plyn nie ubywa ... paliwo wali do oleju uszczelniacze na wtryskiwaczach , bardzo mozliwe ,ze przez to tez dymi ...
  4. ja bym wymieniał , albo inaczej dowiedział sie jak dlugo trwa akcja serwisowa... okolo 2 tys za nowy wtrysk warto skorzystać
  5. nie jestem pewny ale jesli wartosci wahają sie miedzy -1.5 - 1.5 to jeszcze jest oki. z tego co wiem to nawet jesli wartosci sa oki to i tak wtrysk moze zle rozpylac lub lac... czarna magia , ... nerwicy dostaje myslac ,ze mam wtryski z roku 2013 i juz cos jest nie tak ... tankuje jedynie na dobrych stacjach ... Muszę też sprawdzic wartości ciśnień na cylidrach.
  6. 1.5 mg/suw , w moim egr nic nie jest sterowne podcisnieniem , jedynie klapy w kolektorze .. egr jest elektroniczny. pod wagiem wyskoczylo egr wyłączony , gdy wchodzimy w opcje egru. Jutro pojadę na specjalistycznego boxa zobacze co tam pokażę , dodam ,że brak błędów pod komputerem.
  7. z tego co sie dowiedziałem w firmie ktora robi pd , cytuje " nie czepiam sie pompek gdy wartosci nie przekracaja 1.5 " musi pan szukac gdzie indziej przyczyny ... sprawdzę wężyki przy czasie, kolejna sprawa dowiedzialem sie ze moze to byc wina egr i tu zonk , próba doraźna zaślepiłem egr brak bledów ... z tego co wiem powinno wywalic cos? mechanior mowi ,ze ktos mogl pchac lapy i wyłaczył egr , jest to mozliwe i to dymienie tez moze byc tego efektem?
  8. Witam , mam pytanie skoro jesteśmy przy pd siemensa . Moj passat doprowadza mnie do bialej gorączki , a mianowicie w 2013 r auto przeszło akcje serwisowa i wymieniono 4 wtryski na nowe.. mam 2015 r po dwoch latach zaczyna sie problem na zimnym silniku auto dymi na bialo siwo , po zagrzaniu zero dymu . Na zimnym lekko szarpie szczegolnie na pierwszym biegu , sprawdzilem turbo zero luzów,plyn nie ubywa olej tez oki , mialem padnietą pompe vacum ktorą tez zmienilem , wymienilem wszystkie filtry oleje na bieżąco, wyczyscilem kolektor , egr ... dawki na wtryskach na zimnym 1 cyl 0,30 2cyl 1.1 3 cyl 0.80 4 cyl -0.20 . Calosc w stanie bdb lecz to dymienie ... nowy wtrysk 1900 zl . używki zapewne rocznikowo beda o wiele starsze niz te co mam , znowu regen . to głównie naprawa cewek .... chyba mechanicznie nikt nic nie robi przy nich ..
  9. Witam mam problem , udało mi sie odkręcić pompę ale ciągle walcze z przewodem podcisnienia ? nie chce zejsc...kupilem używkę jak spawdzic czy pompa jest oki ?. koszt nowej to 800 zl a używke kupilem za 50zł objawy na starej pompie czarny filtr paliwa duzo dymu przy odpalaniu widocznie jakies uszczelnienie padło ... koszt uszczelniaczy 165 zl , czy zrobie to sam? czy brac nową? uzywki pewny tez nie jestem..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności