jaro4444 Zgłoś #1 Napisano 18 Września 2010 Fakt, że to nie Passat, ale bliźniaczy motor 2.0 16V. Mody silnikowe: - SWAP "słupka" motoru na silnik BKP z Passata B6 (pompki przełożone na Bosch 073G + ), - turbina z silnika CAHA (A4 B8 170 KM), - dual SMIC z modelu A4 B7 BRD (170 KM), - wybity kat, - program by Rogal z MR Motors Wynik 216 KM, 432 Nm ( jest to chyba najmocniesze znane mi A4 2,0 TDI na małej turbinie): http://images36.fotosik.pl/200/4290faa8790d9b7b.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalB3TD Zgłoś #2 Napisano 19 Września 2010 A filmik jak to lata można prosić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #3 Napisano 20 Września 2010 :dobrze ,jak się jeździ na tej turbinie w porównaniu do BRD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro4444 Zgłoś #4 Napisano 20 Września 2010 jak się jeździ na tej turbinie w porównaniu do BRD Płynniej - lepiej wstaje dołem, wyżej trzyma doładowanie, nie szaleje jak ma czasem w zwyczaju BRD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #5 Napisano 21 Września 2010 smacznie TO wyglada :fala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #6 Napisano 21 Września 2010 mody fajne, ale też fajnie by było t zobaczyć niż tylko poczytać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #7 Napisano 4 Października 2010 gratulacje.. Turbo ma ciekawe zwyczaje.... Mnie zaskoczyla reakcja na gaz... Ciągnie praktycznie od 1600rpm do czerwonego pola... Jeszcze raz gratuluje.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chomik Zgłoś #8 Napisano 14 Października 2010 Przedwczoraj wywalilo mi turbinę, mam nadzieje że z motorem nic się nie stało. Co do turbiny muszę coś kupić, jak wygląda kompatybilność tej turbiny z silnikiem BKP? Co trzeba wymienić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #9 Napisano 14 Października 2010 gratulacje.. Turbo ma ciekawe zwyczaje.... Mnie zaskoczyla reakcja na gaz... Ciągnie praktycznie od 1600rpm do czerwonego pola... Jeszcze raz gratuluje.... Przedwczoraj wywalilo mi turbinę, mam nadzieje że z motorem nic się nie stało. Co do turbiny muszę coś kupić, jak wygląda kompatybilność tej turbiny z silnikiem BKP? Co trzeba wymienić? chyba nie było czego gratulować ---------- Post added at 15:22 ---------- Previous post was at 15:20 ---------- zdjęć jak nie było tak nie ma, sorry że tak drążę ten temat ale coś mam delikatne przeczucie że to auto istnieje tylko w Twojej wyobraźni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro4444 Zgłoś #10 Napisano 14 Października 2010 (edytowane) chyba nie było czego gratulować Coś kolego pomieszałeś. Co ma awaria Chomika do mojego motoru? ---------- Post added at 16:36 ---------- Previous post was at 16:27 ---------- zdjęć jak nie było tak nie ma,sorry że tak drążę ten temat ale coś mam delikatne przeczucie że to auto istnieje tylko w Twojej wyobraźni Czy to kierowałeś do mnie? Bo jeśłi tak to zaloguj się, poczytaj i pooglądaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=126217.15 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=159133.0;highlight=caha http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=59308.0 Chomik przypuszczam, że w Passacie troszkę trzeba pomodzić. W BKP turbina wisi w dól od kolektora, czy uniesiona jest do góry jak w BMR? Jeśli wisi w dół to da się ją założyć, po małych przeróbkach. Edytowane 14 Października 2010 przez jaro4444 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #11 Napisano 14 Października 2010 Coś kolego pomieszałeś. Co ma awaria Chomika do mojego motoru? fakt pomyliłem nicki, Czy to kierowałeś do mnie? Bo jeśłi tak to zaloguj się, poczytaj i pooglądaj: do Ciebie bo o passacie cc w pełnej opcji też już ktoś kiedyś wypisywał jak to się nim dobrze jeździ jeśli Cię uraziłem to przepraszam nie chce mi się troche na kolejnym forum rejestrować, po co zakładać tutaj temat i nic nie pokazywać ? <myśli> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro4444 Zgłoś #12 Napisano 14 Października 2010 (edytowane) po co zakładać tutaj temat i nic nie pokazywać ? <myśli Bo to są duże i ciągle żyjące wątki na A4 Klub. Ale proszę oto linki do zdjęć: http://images41.fotosik.pl/277/d4975da2fb896e5cm.jpg[/img] Flansza do wydechu: http://images41.fotosik.pl/277/a42991bc7f0408cam.jpg[/img] http://images48.fotosik.pl/282/07dd7c4689af0bb0m.jpg[/img] http://images43.fotosik.pl/282/1a14120775b76fefm.jpg[/img] Zaślepka do EGR: http://images42.fotosik.pl/194/7490deb29009d110m.jpg[/img] Fotostory :decayed: Nowa flansza do wydechu przyspawana i zabezpieczona farbą do tłumików: http://images36.fotosik.pl/172/d29039f4cc021952m.jpg[/img] Turbo z kolektorem gotowe do montażu: http://images49.fotosik.pl/286/40e86124a54ec623m.jpg[/img] Turbo na wozie: http://images39.fotosik.pl/281/06cb3707b500a167m.jpg[/img] http://images39.fotosik.pl/281/41fb195dbb263058m.jpg[/img] http://images50.fotosik.pl/286/91f1815c07a16a58m.jpg[/img] http://images39.fotosik.pl/281/11963de8bc6966b9m.jpg[/img] Turbo od spodu (widać nowy wąż spustowy): http://images42.fotosik.pl/197/5aa688db2a84d71cm.jpg[/img] Podłączenie turbiny przez tłumik szmarów przepływy do węża od BRD i do prawego IC: http://images45.fotosik.pl/286/5c91889ba3c983d3m.jpg[/img] Mody hebli, dual SMIC, SWAP silnika masz w całości opisany w "Koncepcji na dłubnięcie parcha" Poza tym to mój kolejny skończony projekt, a Ty co masz do pokazania, że zarzucasz mi pisanie bajek? Cisza... Edytowane 14 Października 2010 przez jaro4444 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chomik Zgłoś #13 Napisano 14 Października 2010 pomoże ktoś z tą turbinką w pasku 3c motor BKP? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro4444 Zgłoś #14 Napisano 14 Października 2010 pomoże ktoś z tą turbinką w pasku 3c motor BKP? Chomik Ty masz w BKP identyczną turbinę jak mają BKD i AZV. Jest tego wszędzie w bród. Jednak jak chcesz mocniejszą suszarkę jak seria to musisz porzeźbić, nie ma takiej P&P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #15 Napisano 18 Października 2010 (edytowane) HAHA co za gość kolejny pseldo znawca tematu..... Takich tu nie brakuje... Ja powoli zabieram sie do strojenia mojego autka, nie znam możliwości tej turbiny tak że narazie mam lajtowy soft 195ps i 395Nm, przy doladowaniu 1.6 bar. Jakie jest u Ciebie ciśnienie doladowania?? Edytowane 18 Października 2010 przez bogumilt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach