Skocz do zawartości
jaro4444

A4 B7 TDI 2.0 16V + turbo CAHA + dual SMIC + mod Rogalowy

Rekomendowane odpowiedzi

Fakt, że to nie Passat, ale bliźniaczy motor 2.0 16V.

Mody silnikowe:

- SWAP "słupka" motoru na silnik BKP z Passata B6 (pompki przełożone na Bosch 073G + ),

- turbina z silnika CAHA (A4 B8 170 KM),

- dual SMIC z modelu A4 B7 BRD (170 KM),

- wybity kat,

- program by Rogal z MR Motors

 

Wynik 216 KM, 432 Nm ( jest to chyba najmocniesze znane mi A4 2,0 TDI na małej turbinie):

 

http://images36.fotosik.pl/200/4290faa8790d9b7b.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A filmik jak to lata można prosić?:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:dobrze ,jak się jeździ na tej turbinie w porównaniu do BRD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak się jeździ na tej turbinie w porównaniu do BRD

 

Płynniej - lepiej wstaje dołem, wyżej trzyma doładowanie, nie szaleje jak ma czasem w zwyczaju BRD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

smacznie TO wyglada :fala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mody fajne, ale też fajnie by było t zobaczyć niż tylko poczytać... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gratulacje.. Turbo ma ciekawe zwyczaje.... Mnie zaskoczyla reakcja na gaz... Ciągnie praktycznie od 1600rpm do czerwonego pola... Jeszcze raz gratuluje....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przedwczoraj wywalilo mi turbinę, mam nadzieje że z motorem nic się nie stało. Co do turbiny muszę coś kupić, jak wygląda kompatybilność tej turbiny z silnikiem BKP? Co trzeba wymienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gratulacje.. Turbo ma ciekawe zwyczaje.... Mnie zaskoczyla reakcja na gaz... Ciągnie praktycznie od 1600rpm do czerwonego pola... Jeszcze raz gratuluje....

Przedwczoraj wywalilo mi turbinę, mam nadzieje że z motorem nic się nie stało. Co do turbiny muszę coś kupić, jak wygląda kompatybilność tej turbiny z silnikiem BKP? Co trzeba wymienić?

 

chyba nie było czego gratulować :D

 

---------- Post added at 15:22 ---------- Previous post was at 15:20 ----------

 

zdjęć jak nie było tak nie ma,

sorry że tak drążę ten temat ale coś mam delikatne przeczucie że to auto istnieje tylko w Twojej wyobraźni :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba nie było czego gratulować

 

Coś kolego pomieszałeś. Co ma awaria Chomika do mojego motoru?

 

---------- Post added at 16:36 ---------- Previous post was at 16:27 ----------

 

zdjęć jak nie było tak nie ma,

sorry że tak drążę ten temat ale coś mam delikatne przeczucie że to auto istnieje tylko w Twojej wyobraźni

 

Czy to kierowałeś do mnie? Bo jeśłi tak to zaloguj się, poczytaj i pooglądaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=126217.15

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=159133.0;highlight=caha

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=59308.0

 

Chomik przypuszczam, że w Passacie troszkę trzeba pomodzić. W BKP turbina wisi w dól od kolektora, czy uniesiona jest do góry jak w BMR? Jeśli wisi w dół to da się ją założyć, po małych przeróbkach.

Edytowane przez jaro4444

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Coś kolego pomieszałeś. Co ma awaria Chomika do mojego motoru?

fakt pomyliłem nicki,

 

Czy to kierowałeś do mnie? Bo jeśłi tak to zaloguj się, poczytaj i pooglądaj:

do Ciebie bo o passacie cc w pełnej opcji też już ktoś kiedyś wypisywał jak to się nim dobrze jeździ :D jeśli Cię uraziłem to przepraszam :)

nie chce mi się troche na kolejnym forum rejestrować,

po co zakładać tutaj temat i nic nie pokazywać ? <myśli>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po co zakładać tutaj temat i nic nie pokazywać ? <myśli

 

Bo to są duże i ciągle żyjące wątki na A4 Klub.

 

Ale proszę oto linki do zdjęć:

 

width=150 height=100http://images41.fotosik.pl/277/d4975da2fb896e5cm.jpg[/img]

 

Flansza do wydechu:

 

width=150 height=100http://images41.fotosik.pl/277/a42991bc7f0408cam.jpg[/img]

 

width=150 height=100http://images48.fotosik.pl/282/07dd7c4689af0bb0m.jpg[/img]

 

width=150 height=100http://images43.fotosik.pl/282/1a14120775b76fefm.jpg[/img]

 

Zaślepka do EGR:

 

width=150 height=100http://images42.fotosik.pl/194/7490deb29009d110m.jpg[/img]

 

Fotostory :decayed:

 

Nowa flansza do wydechu przyspawana i zabezpieczona farbą do tłumików:

 

width=150 height=113http://images36.fotosik.pl/172/d29039f4cc021952m.jpg[/img]

 

Turbo z kolektorem gotowe do montażu:

 

width=150 height=113http://images49.fotosik.pl/286/40e86124a54ec623m.jpg[/img]

 

Turbo na wozie:

 

width=150 height=113http://images39.fotosik.pl/281/06cb3707b500a167m.jpg[/img]

 

width=150 height=113http://images39.fotosik.pl/281/41fb195dbb263058m.jpg[/img]

 

width=150 height=113http://images50.fotosik.pl/286/91f1815c07a16a58m.jpg[/img]

 

width=150 height=113http://images39.fotosik.pl/281/11963de8bc6966b9m.jpg[/img]

 

Turbo od spodu (widać nowy wąż spustowy):

 

width=150 height=113http://images42.fotosik.pl/197/5aa688db2a84d71cm.jpg[/img]

 

Podłączenie turbiny przez tłumik szmarów przepływy do węża od BRD i do prawego IC:

 

width=150 height=113http://images45.fotosik.pl/286/5c91889ba3c983d3m.jpg[/img]

 

Mody hebli, dual SMIC, SWAP silnika masz w całości opisany w "Koncepcji na dłubnięcie parcha"

Poza tym to mój kolejny skończony projekt, a Ty co masz do pokazania, że zarzucasz mi pisanie bajek?

Cisza...

Edytowane przez jaro4444

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomoże ktoś z tą turbinką w pasku 3c motor BKP?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pomoże ktoś z tą turbinką w pasku 3c motor BKP?

 

Chomik Ty masz w BKP identyczną turbinę jak mają BKD i AZV. Jest tego wszędzie w bród. Jednak jak chcesz mocniejszą suszarkę jak seria to musisz porzeźbić, nie ma takiej P&P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HAHA co za gość kolejny pseldo znawca tematu..... Takich tu nie brakuje...

 

Ja powoli zabieram sie do strojenia mojego autka, nie znam możliwości tej turbiny tak że narazie mam lajtowy soft 195ps i 395Nm, przy doladowaniu 1.6 bar.

Jakie jest u Ciebie ciśnienie doladowania??

Edytowane przez bogumilt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności