rafalbazar Zgłoś #21 Napisano 3 Października 2010 u mnie auto zaczyna ciagnac dopiero od 3 tys obr.i dalej przerywa w dostarczaniu mocy. wczesniej zanim zauważyłem że cos sie dzieje z turbina właczała sie ona od ok 2 tys. moze to jakis zawór nawala i zbyt późno załacza ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #22 Napisano 4 Października 2010 kolega czyścił kierownice na turbinie i zapłacił 350 zł, plus 120 zł za jakiś wąż który urwał się przy ściąganiu go z turbiny czy cos takiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damiano1.9TDI Zgłoś #23 Napisano 4 Października 2010 Tez mam klopot,fura slabnie przy 120kmh,weze od itc. do turbo ok!niewiem co robic?turbo czyscic?czy przeplywke wzminic?VAG pokazal nieprawidlowe podcisnienie w turbinie,czy jakos tak.pomozcie prosze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbert138 Zgłoś #24 Napisano 8 Czerwca 2014 A co powiecie na to co kiedyś opisałem w jednym z wątków? Krótko mówiąc: gdy jest wilgotno jeździ elegancko (ciągnie i przyspiesza prawidłowo); gdy jest sucho staje się mułem bagiennym. Co ciekawe gdy jeździ lepiej to i hamuje lepiej (wyższy hamulec), a gdy jest sucho to auto słabnie i hamulce też. Może to śmieszna ale tak właśnie mam. Zero błędów, przewody i zaworki sprawdzone kilkakrotnie osobiście i konsultowane z mechanikami, turbo czyszczone osobiście w lutym br. Kolego jak rozwiązałeś ten problem mam to samo od pół roku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #25 Napisano 8 Czerwca 2014 No niestety problem nie rozwiązany. Niektórzy "znawcy" mówią, że tak musi być i już. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #26 Napisano 8 Czerwca 2014 No niestety problem nie rozwiązany. Niektórzy "znawcy" mówią, że tak musi być i już. Mój też lubi wilgoć:bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbert138 Zgłoś #27 Napisano 8 Czerwca 2014 u mnie jest muł bagienny jak tylko zaczynał padać deszcz i wjechałem w jakąś kałuże auto szło jak rakieta kurde zastanawiałem się czy to nie katalizator ? a macie coś takiego jak uciekający pedał gazu? mnie w tym czasie co traci moc pedał tak jakby ucieka musze go mocniej wciskać załapuje praktycznie od połowy , a gdy wilgotno wystarczy go musnąć lekko, szlak mnie trafia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #28 Napisano 8 Czerwca 2014 u mnie jest muł bagienny jak tylko zaczynał padać deszcz i wjechałem w jakąś kałuże auto szło jak rakieta kurde zastanawiałem się czy to nie katalizator ? a macie coś takiego jak uciekający pedał gazu? mnie w tym czasie co traci moc pedał tak jakby ucieka musze go mocniej wciskać załapuje praktycznie od połowy , a gdy wilgotno wystarczy go musnąć lekko, szlak mnie trafia Katalizator raczej nie, ale zawszę można go wyciąć choć z doświadczenia wiem że mocy nie przybywa a same katalizatory w AFNach zawsze są czyściutke. A co do pedału to zobacz czy potencjometr pod pedałem dobrze siedzi albo już powoli się ,,wykańcza,, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbert138 Zgłoś #29 Napisano 8 Czerwca 2014 Katalizator raczej nie, ale zawszę można go wyciąć choć z doświadczenia wiem że mocy nie przybywa a same katalizatory w AFNach zawsze są czyściutke. A co do pedału to zobacz czy potencjometr pod pedałem dobrze siedzi albo już powoli się ,,wykańcza,, No tak tylko jaki związek ma z pogodą pedał gazu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #30 Napisano 8 Czerwca 2014 Powiem, że moje pomysły w tym temacie się skończyły. Może koledzy coś poradzą. Inteligencja zbiorowa jest wielka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carter19 Zgłoś #31 Napisano 8 Czerwca 2014 Panowie, a co do muła na sucho i rakiety na mokro. Co powiecie na teorie że IC jest zawalony? To tylko teoria, ale jeśli jest zawalony to wymiana ciepła jest pogorszona, i dopiero wilgotniejsze powietrze jest go w stanie schłodzić od zewnątrz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dandek88 Zgłoś #32 Napisano 8 Czerwca 2014 Podepne sie. Chcialbym tez zeby ktos mi przeczyscil turbinke i dolot. Robi ktos dobrze w slaskim ? najlepiej bielsko-biala i okolice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbert138 Zgłoś #33 Napisano 8 Czerwca 2014 Panowie, a co do muła na sucho i rakiety na mokro. Co powiecie na teorie że IC jest zawalony? To tylko teoria, ale jeśli jest zawalony to wymiana ciepła jest pogorszona, i dopiero wilgotniejsze powietrze jest go w stanie schłodzić od zewnątrz. Wiem kolego zastanawiałem się dziś własnie nad tym ale zrobiłem test jak było 29 stopni dziś intercooler zlałem karszerem z zimna woda, lecz efekt nie wielki ;/ tak samo zrobiłem katalizatorem i też nie wielki efekt. Ja od dłuższego czasu obstawiam zawór egr lub pompe vacum, która przy upalnych dniach może po prostu słabiej ssać ale tego nie sprawdziłem jeszcze ewentualnie jakaś nie szczelność przeglądałem dziś wszystkie rury i zaworki lecz znalazłem tylko duzo oleju za kolektorem ssacym od dołu, przy przyspieszaniu mam gwizd typowy jak sędzia na meczu piłkarskim ma albo kurde turbo albo jakaś nieszczelność, miałbym to w dupie ze tak powiem ale zaczyna mnie irytować pedał gazu który jak to dzieje to łapie praktycznie przy samej podłodze i wciśniety do dechy a auto i tak ledwo sapie jakby to był zwykły sdi ale gwizd nadal słychać. Też sie tak zastanawiałem czy to mogą być wtryski ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carter19 Zgłoś #34 Napisano 8 Czerwca 2014 a masz katalizator? bo jak słyszysz wyraźny gwizd a nie wybijałeś kata, to raczej szukałbym nieszczelności w dolocie, co wcale nie jest łatwo znaleźć, a zlanie IC wodą...spływa to po nim jak po kaczce, zanim wyjechałeś spod domu to był już suchy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbert138 Zgłoś #35 Napisano 8 Czerwca 2014 a masz katalizator? bo jak słyszysz wyraźny gwizd a nie wybijałeś kata, to raczej szukałbym nieszczelności w dolocie, co wcale nie jest łatwo znaleźć, a zlanie IC wodą...spływa to po nim jak po kaczce, zanim wyjechałeś spod domu to był już suchy... No katalizator nie ruszany, a nieszczelności w dolocie to juz szukam pół roku i nic. sprawdze jeszcze ten intercooler nie zaszkodzi wyjąć wyczyscić porzadnie, na razie brak pomysłów ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbert138 Zgłoś #36 Napisano 9 Czerwca 2014 Śmiech na sali!. auto się przegrzewa nie zawsze włącza się wentylator chyba coś z chłodnicą albo z przekaznikami, polałem z dwie minuty chłodnice klimy karszerem i chyba trafiłem od razu był odczuwalny wzrost mocy... jutro jade do mechanika żeby to posprawdzał.dodam że jak włącze klime i włącza się wentylator na 1 biegu auto odzyskuje moc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #37 Napisano 9 Czerwca 2014 Informuj o efektach !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbert138 Zgłoś #38 Napisano 11 Czerwca 2014 Informuj o efektach !!! Problem rozwiązany w połowie za nie równe podciśnienia i hamulce jak gorąco itp odpowiadał zawór EGR który sie zacinał jak było bardzo goraco ogólnie za brak mocy odpowiadał czujnik ciśnienia klimatyzacji oraz brudna chłodnica i intercooler potraktowałem to wczoraj z 5 minut karszerem cały brud wyleciał (teraz wentylator chodzi aż miało) Na dniach jade do chip tunera który ma mi to wszystko ogarnąć wywalić programowo EGR i zaslepić oraz powyłączać zbędne czujniki i wszystko poustawiać tak żeby auto jeździło zawsze tak samo. dodatkowo UWAGA, miałem zamienione wężyki od podciśnienia, były źle założone na n75. mam dośc tych problemów zapłace raz więcej ale problemy będą z głowy nie ma sensu wymieniać w ciemno wszysko po kolei, tuner mi to ogarnie. Morał jeden unikać jak ognia PSJ, ja szczerze przyznam że często stosowałem ze względu na oszczędności, dziś robiłem trase 300 km wyjechałem o 5 rano (było 15 stopni) wróciłem nie dawno, (było 28)cały czas goniłem auto na wysokich obrotach powyzej 3000 tysiecy czyli ostra jazda zero psj, jak wracałem problem przy wysokiej temperaturze nie wystapił, aż się zdziwiłem że to możliwe, pierwszy raz od pół roku ten problem nie wystąpił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #39 Napisano 12 Czerwca 2014 EGR czyściłem i jakiś czas temu miałem zaślepiony. Odczucie było takie, że nawet gorzej silnik pracował i słabiej ciągnął. Nie robiłem jakiegoś wyłączania EGR'a w sofcie bo nie ma potrzeby. Co wspólnego z tym wszystkim ma czujnik ciśnienia klimatyzacji? Objaśnij proszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbert138 Zgłoś #40 Napisano 12 Czerwca 2014 EGR czyściłem i jakiś czas temu miałem zaślepiony. Odczucie było takie, że nawet gorzej silnik pracował i słabiej ciągnął. Nie robiłem jakiegoś wyłączania EGR'a w sofcie bo nie ma potrzeby. Co wspólnego z tym wszystkim ma czujnik ciśnienia klimatyzacji? Objaśnij proszę. Kolego sam bym chciał to wiedziec... no chyba że to było tylko moje złudzenie.. ale póki co wszystko pracuje ok, cały czas daje mu w piec.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach