Broda Zgłoś #1 Napisano 16 Września 2010 Witam Mam pytanie "Jaka jest u was ustawiona temp. przełączania na gaz" u mnie jest 30 st. i wydaje mi się, że jest to trochę mało (jeszcze na ssaniu przełącza się). Jak jest u was i jakie są wasze spostrzeżenia. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #2 Napisano 16 Września 2010 Zależy od marki wtryskiwaczy.Valteki już startują od 25*,natomiast magic przy 33* jeszcze poszarpywał przy przełączaniu.Myślę że 35* to taka rozsądna temperatura. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #3 Napisano 16 Września 2010 U mnie wtryski HANA 2000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #4 Napisano 16 Września 2010 Hana sobie radzi spokojnie przy 25stopniach, sądzę że masz źle wyregulowaną instalację, jaki masz sterownik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #5 Napisano 16 Września 2010 Stag 300-6 Plus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #6 Napisano 16 Września 2010 Czyli można go bardzo ładnie wyregulować, proponuje podjechać na regulacje, tylko żeby silnik był zimny, a z tym może być problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #7 Napisano 16 Września 2010 Ja w BRC mam 38 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #8 Napisano 16 Września 2010 (edytowane) Piotrek ja mam chyba 35 stopni i jak juz wiesz ciut za mało Jeśli chodzi o regulację w bolidzie Brody to chyba za wcześnie, bo 2 dni temu założył instalację. Edytowane 16 Września 2010 przez slaweq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #9 Napisano 17 Września 2010 U mnie Sebastian ustawił na 20 stopni i wyrabia, chociaż zimą gdy było minus 20 przełączał się na Pb ale to raczej wina termiki reduktora, tak było tylko przez pare minut zanim nie osiągnął odpowiedniej temperatury, no ale to zima i temperatury "ekstremalne" bo przy minus 10 wszystko oki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
itor Zgłoś #10 Napisano 13 Lutego 2011 na ogol najlepiej sprawdza sie 30 st Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacza1982 Zgłoś #11 Napisano 22 Lutego 2011 Ja mam ustawiony na 25 stopni, ale... tak się przełącza latem i jak jest cieplej. Teraz zimą czasem na wskazówce mam 70 stopni, nawet więcej i dopiero wtedy wskakuje, po przejechaniu ok. 3 km nawet przy temp. zewn. -10 stopni. Pomaga jeżeli odpalę auto i przejadę 3-5 minut, stanę pod sklepem i po kilku minutach wrócę-wtedy o wiele szybciej się przełączy jakby temperatura musiała dojść do reduktora. Nie wiem co jest tego powodem czy to czujniki w reduktorze czy coś innego? chłodzenie sprawne, ogrzewanie także, po 2-3 minutach do środka dochodzi już letnie powietrze... nadmienię, że nigdy nawet przy mniejszych mrozach w okolicach 0 stopni, jak wcześniej się przełącza nie szarpie i nie wraca na benę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kincior Zgłoś #12 Napisano 1 Marca 2011 A u mnie występuje chyba jakiś problem, bo potrafi nie przełączyć się na gaz nawet jak wskazówka pokazuje 90st. i po przejechaniu 20km Płynu jest ok, więc o co chodzi? Dodam, że to tylko przy temp. poniżej -8st. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #13 Napisano 8 Marca 2011 A u mnie występuje chyba jakiś problem, bo potrafi nie przełączyć się na gaz nawet jak wskazówka pokazuje 90st. i po przejechaniu 20kmPłynu jest ok, więc o co chodzi? Dodam, że to tylko przy temp. poniżej -8st. Sprawdź, czy czujnik temp w parowniku ma dobry kontakt, czy może kabelek jest luźny. Może coś zaśniedziało? Miałem tak jak przełamał się kabelek przy czujniku, i raz pracował na Pb, raz na LPG - jak chciał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafaellovw28 Zgłoś #14 Napisano 8 Marca 2011 witam ja uważam że ta temp. jest odpowiednia przeważnie taką ustawiają i jeśli nic się nie dzieje to nie szukajmy dziury w całym . ja teraz kupiłem paska b4 2.0 115KM też mam taką ustawioną temp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacza1982 Zgłoś #15 Napisano 8 Marca 2011 Zregenerowałem reduktor, do tego nowe króćce do wody z alu, nowy czujnik temp., który brat zepsuł, wizyta u gazownika na poprawki, nowe filtry, regulacja. Teraz ustawiony jest na 30 stopni i 1600 obrotów, nie zauważyłem jak na razie różnicy w momencie przełączenia, trzeba jakieś 2 km zrobić na pb, ale też nie mogę porównać, bo teraz jest -6 stopni. Jednak bądź co bądź nie jest źle, silniczek chodzi zimny na benie, więc zdrowszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #16 Napisano 8 Marca 2011 Teraz ustawiony jest na 30 stopni i 1600 obrotów, nie zauważyłem jak na razie różnicy w momencie przełączenia, trzeba jakieś 2 km zrobić na pb,U mnie w LandiRenzo mam ustawione na 40stopni i przełączenie następuje po 1km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach