Skocz do zawartości
Broda

Temp. przełączania na gaz?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie "Jaka jest u was ustawiona temp. przełączania na gaz"

u mnie jest 30 st. i wydaje mi się, że jest to trochę mało (jeszcze na ssaniu przełącza się).

Jak jest u was i jakie są wasze spostrzeżenia.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy od marki wtryskiwaczy.Valteki już startują od 25*,natomiast magic przy 33* jeszcze poszarpywał przy przełączaniu.Myślę że 35* to taka rozsądna temperatura.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wtryski HANA 2000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hana sobie radzi spokojnie przy 25stopniach, sądzę że masz źle wyregulowaną instalację, jaki masz sterownik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stag 300-6 Plus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli można go bardzo ładnie wyregulować, proponuje podjechać na regulacje, tylko żeby silnik był zimny, a z tym może być problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w BRC mam 38 stopni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotrek ja mam chyba :065: 35 stopni i jak juz wiesz ciut za mało ;) Jeśli chodzi o regulację w bolidzie Brody to chyba za wcześnie, bo 2 dni temu założył instalację.

Edytowane przez slaweq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie Sebastian ustawił na 20 stopni i wyrabia, chociaż zimą gdy było minus 20 przełączał się na Pb ale to raczej wina termiki reduktora, tak było tylko przez pare minut zanim nie osiągnął odpowiedniej temperatury, no ale to zima i temperatury "ekstremalne" bo przy minus 10 wszystko oki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

na ogol najlepiej sprawdza sie 30 st

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ustawiony na 25 stopni, ale... tak się przełącza latem i jak jest cieplej. Teraz zimą czasem na wskazówce mam 70 stopni, nawet więcej i dopiero wtedy wskakuje, po przejechaniu ok. 3 km nawet przy temp. zewn. -10 stopni. Pomaga jeżeli odpalę auto i przejadę 3-5 minut, stanę pod sklepem i po kilku minutach wrócę-wtedy o wiele szybciej się przełączy jakby temperatura musiała dojść do reduktora. Nie wiem co jest tego powodem czy to czujniki w reduktorze czy coś innego? chłodzenie sprawne, ogrzewanie także, po 2-3 minutach do środka dochodzi już letnie powietrze... nadmienię, że nigdy nawet przy mniejszych mrozach w okolicach 0 stopni, jak wcześniej się przełącza nie szarpie i nie wraca na benę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie występuje chyba jakiś problem, bo potrafi nie przełączyć się na gaz nawet jak wskazówka pokazuje 90st. i po przejechaniu 20km :-(

Płynu jest ok, więc o co chodzi? Dodam, że to tylko przy temp. poniżej -8st.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A u mnie występuje chyba jakiś problem, bo potrafi nie przełączyć się na gaz nawet jak wskazówka pokazuje 90st. i po przejechaniu 20km

Płynu jest ok, więc o co chodzi? Dodam, że to tylko przy temp. poniżej -8st.

Sprawdź, czy czujnik temp w parowniku ma dobry kontakt, czy może kabelek jest luźny. Może coś zaśniedziało? Miałem tak jak przełamał się kabelek przy czujniku, i raz pracował na Pb, raz na LPG - jak chciał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja uważam że ta temp. jest odpowiednia przeważnie taką ustawiają i jeśli nic się nie dzieje to nie szukajmy dziury w całym . ja teraz kupiłem paska b4 2.0 115KM też mam taką ustawioną temp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zregenerowałem reduktor, do tego nowe króćce do wody z alu, nowy czujnik temp., który brat zepsuł, wizyta u gazownika na poprawki, nowe filtry, regulacja. Teraz ustawiony jest na 30 stopni i 1600 obrotów, nie zauważyłem jak na razie różnicy w momencie przełączenia, trzeba jakieś 2 km zrobić na pb, ale też nie mogę porównać, bo teraz jest -6 stopni. Jednak bądź co bądź nie jest źle, silniczek chodzi zimny na benie, więc zdrowszy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz ustawiony jest na 30 stopni i 1600 obrotów, nie zauważyłem jak na razie różnicy w momencie przełączenia, trzeba jakieś 2 km zrobić na pb,
U mnie w LandiRenzo mam ustawione na 40stopni i przełączenie następuje po 1km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności