pietrek505 Zgłoś #1 Napisano 15 Września 2010 Witam. Szukam po internecie po forach zadaje pytania i już nie wiem co myśleć (. Problem polega na spadaniu obrotów. Silnik jak jest zimny pracuje równo na obrotach ok 861RPM po określonym czasie ok 10 -15 min obroty spadają do ok 816 RPM. Dzieje się to przeważnie jak silnik jest dogrzany, gdy temperatura sięga ok 70 C 80C Zgaszenie i zapalenie powoduje ze znowu pracuje na 861RPM i po chwili spada na 816. Gdy temperatura jest równa 90 C nawet po zgaszeniu i zapaleniu obroty spadają natychmiast. Wymieniłem już termostat i G62/G2. Rozrzad też został wymieniony i jak i przed tak i po dzieje się to samo. Macie jakies pomyśły? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #2 Napisano 15 Września 2010 Ale gdzie jest problem ?? jak jest auto zimne to jest na ssaniu a jak się rozgrzeje to ssania nie ma i obroty spadają wszystko jest oki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eldorado Zgłoś #3 Napisano 15 Września 2010 bo ci Niemcy co pod maską siedzą jak sie zagrzeją to wolniej przebierają nogami ot i cala filozofia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek505 Zgłoś #4 Napisano 15 Września 2010 Hmm nie nie nie nie zrozumieliśmy się. Jutro nagram filmik jak to przebiega, jest tak jak by silnik zwolnił obroty. Jutro pokaże filmik. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek505 Zgłoś #5 Napisano 13 Października 2010 (edytowane) Witam. Nagrałem dziś filmik jak przebiega spadanie obrotów, 1: SILNIK PODCZAS SPADANIA Z OBROTÓW: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=wiTzW6m5WXA[/ame] 2. OBROTOMIERZ PODCZAS SPADANIA Z OBROTÓW [ame]http://www.youtube.com/watch?v=wFM0VsV9BMg[/ame] do tego LOG Z POMPEK 2 ga umiera ? 13: dzisiejszy LOG: http://vaglog.rtnet.pl/pietrek505_25032.html 23: dzisiejszy LOG http://vaglog.rtnet.pl/pietrek505_25033.html gdy silnik zejdzie z obrotów zaczyna falować obrotami i trzepać silnikiem. POzdrawiam Edytowane 13 Października 2010 przez pietrek505 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidb5115ps4m Zgłoś #6 Napisano 13 Października 2010 Witam. Nagrałem dziś filmik jak przebiega spadanie obrotów, 1: SILNIK PODCZAS SPADANIA Z OBROTÓW: http://www.youtube.com/watch?v=wiTzW6m5WXA 2. OBROTOMIERZ PODCZAS SPADANIA Z OBROTÓW http://www.youtube.com/watch?v=wFM0VsV9BMg do tego LOG Z POMPEK 2 ga umiera ? 13: dzisiejszy LOG: http://vaglog.rtnet.pl/pietrek505_25032.html 23: dzisiejszy LOG http://vaglog.rtnet.pl/pietrek505_25033.html gdy silnik zejdzie z obrotów zaczyna falować obrotami i trzepać silnikiem. POzdrawiam Kolego pompki pompkami, jeżeli ci jakaś padła to może ci trzepać silnikiem, ale to że obroty ci spadają to tak ma być, na zimnym masz ssanie co powoduje podwyższenie obrotów, gdy się silnik zagrzeje, ssanie się wyłącza a obroty spadają .... Tak ma być Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek505 Zgłoś #7 Napisano 13 Października 2010 Ale u wujka w A4 AJM z takim samym silnikiem nie ma takiego problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #8 Napisano 14 Października 2010 To niech sie wujek martwi,i zmieni czujnik temp.cieczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #9 Napisano 14 Października 2010 Moj AFN spada z obrotow identycznie. Najpierw ssanie i ma tyle co Twoj i na konieckiedy sie nagrzeje spada do Twoich "nagrzanych" obrotow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #10 Napisano 14 Października 2010 To jest normalne zachowanie auta. Mozesz mieć subiektywne odczucie że coś jest nie tak. Na wyższych obrotach( u mnie 861obr) jak pracuje to jest wrażenie, że silnik lepiej pracuje bo nic nie klekocze a tu nagle osiąga temperaturę blisko 90stopni praca silnika zaczyna sie stabilizować lekko skaczą obroty, aż osiąga 90 i obroty spadają ( w moim aucie do 819obr). Wtedy jest odczucie, że auto klekocze i trzęsie bo przecież na wyższych ładniej pracował. Niczym się nie przejmuj tak ma być. (wujek niech się zainteresuje czy nie ma walniętego termostatu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyzx6r Zgłoś #11 Napisano 14 Października 2010 mój trzyma cały czas takie obroty ---------- Post added at 09:57 ---------- Previous post was at 09:56 ---------- a co do pompki to wlej tego magicznego plynu STP naprawde pomaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAWA Zgłoś #12 Napisano 14 Października 2010 kolego u mnie w ajm jest dokładnie to samo więc nie masz się co martwić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach