Skocz do zawartości

dawidb5115ps4m

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dawidb5115ps4m

  • Urodziny 24.03.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pszczyna

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ) 4x4
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Weź pierwsze jeszcze i niech Ci ktoś załączy spryski, jak się wysuną to chwyć jednego pociągnij go do oporu do góry i poczekaj aż zacznie z niego samoczynnie lecieć płyn (musisz mieć pełny zbiorniczek płynu) , później to samo z drugą sztuką , powinno pomóc. Daj znać czy pomogło, u mnie było tak samo i pomogło...
  2. dawidb5115ps4m

    wina opon??

    Kolego musisz pamiętać że nie można w samochodzie z kontrolą trakcji zakładać na każdą oś innych obwodów kół, jeżeli chcesz mieć np z tyłu szersze opony to musisz założyć o niższym profilu... tu masz taki kalkulator(http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/)
  3. To piszczenie to najprawdopodobniej łożysko oporowe U mnie jest ok 315000 i hula jeszcze fajnie (odpukać) raz mi ślizgnęło przy wjeżdżaniu na 20cm krawężnik( troszkę zaśmierdziało)
  4. Regulacje podgrzewania foteli przednich masz na konsoli środkowej po lewej i prawej stronie radia-navi, są to takie pokrętła od 1 do 5 ...
  5. Kolego pompki pompkami, jeżeli ci jakaś padła to może ci trzepać silnikiem, ale to że obroty ci spadają to tak ma być, na zimnym masz ssanie co powoduje podwyższenie obrotów, gdy się silnik zagrzeje, ssanie się wyłącza a obroty spadają .... Tak ma być Powodzenia
  6. Nie musisz wymieniać całego rozrządu, wystarczy tylko go zsynchronizować. Gdyby był przestawiony o parę zębów to byś już miał po silniku, a już na pewno by ci nie chodził... I tak jak kolega pisał kluczyk 13 i 18 no i oczywiście waga musisz mieć do kontroli... Pozdrawiam i powodzenia
  7. Kolego, po pierwsze olej zawsze wymienia się min. raz w roku ze względu na to że olej wlany do silnika się najnormalniej starzeje( traci lepkość). Po drugie nie naturalny tylko MINERALNY
  8. Kolego, na pewno żadne puknięcia czy stuki nie są NORMALNE !!! U mnie nic nie stuka, ale jak weszłem pod autko to wał ma delikatny luz tzn. można nim delikatnie przekręcić w lewo czy w prawo luz ma ok 3cm, kolego a zobacz czy też się tak dzieje jak wciśniesz sprzęgło do końca i poczekasz z 10s i wtedy spróbuj wbić bieg... Zobacz też czy nie masz żadnego wycieku oleju ze skrzyni...
  9. No i koledzy pomogło!!! Minęło już 10 dni (800km) i jest wszystko w porządku, kontrolka się już nie oświeca.... Dzięki za pomoc
  10. Wiem,wiem że są specjalne preparaty do tego... no ale miałem wd pod ręką, jutro jade do motoryzacyjnego to kupie jakiś specjalny preparat do przewodów
  11. W tych passatach jest nawet problem z rozróżnieniem całych silników tzn. ATJ od AJM http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=13089&page=2 Też miałem taki problem...
  12. Tak, rozebrałem panel climatronica ,radio ,navi ,podstawkę pod napoje, i zobaczyłem ten sterownik airbag, ale na przyszłość jak by ktoś chciał wyciągnąć tylko wtyczkę z tego sterownika to nie trzeba aż tyle rozbierać wystarczy odkręcić tylko dwie śrubki tunelu lewarka zmiany biegów i go wyjąć, wtedy pod radiem go tam zobaczymy. Ja wyciągnąłem tą wtyczkę razem z ok 20cm przewodu, do wtyczki dałem trochę wd40, przewody mi wyglądały na dobre (niepoprzecierane) , tak to poskładałem, a teraz pojeździmy i zobaczymy czy to coś pomogło.... Dam wam znać
  13. no to już mykam do garażu... daj boże żeby to było to...Dam znać co tam dalej ... Dzięki i pozdr
  14. czyli go wyciągnąć i zobaczyć kostki siknąć wd40 i zobaczyć co się będzie działo... tak?
  15. tak oglądałem główny od silnika, a proponujesz sterownik poduszek? (ten za klimatronikiem)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności