makaveli25 Zgłoś #21 Napisano 21 Sierpnia 2011 mam tylko taki sterownik -centralke-------emulatora niema ,kabel od silniczka krokowego idzie wlasnie tam----i z tamtąd tez idzie na wtryski......sprawdzalem regulator cisnienia nic z niego nie leci...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #22 Napisano 21 Sierpnia 2011 Skoro z centralki idą kable na wtryski to musisz sprawdzić czy podczas pracy na LPG wszystkie wtryski odcina. Najlepiej na odłączonej wtyczce na wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaveli25 Zgłoś #23 Napisano 21 Sierpnia 2011 Skoro z centralki idą kable na wtryski to musisz sprawdzić czy podczas pracy na LPG wszystkie wtryski odcina.Najlepiej na odłączonej wtyczce na wtrysku. a jak to sprawdzic?????sprawdzic napiecie czy podaje-------powinno byc malutkie jak jest odciety?????bo całkiem i tak nie zniknie chyba nie?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #24 Napisano 21 Sierpnia 2011 Musi zginąć całkowicie. Po prostu nie mam pewności czy sygnał ze sterownika to plus czy minus. Odpinasz wtyczkę wtryskiwacza przykładasz do obu pinów multimetr i obserwujesz czy coś sie pokaże, impuls na wtryski to przerywana praca, i multimetr nie zdarzy może wyłapać max napięcia ale na pewno jesli jakaś wartość sie pokaże to centralka nie odłącza wtrysku, jesli go odłącza powinno być zero napięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaveli25 Zgłoś #25 Napisano 21 Sierpnia 2011 Musi zginąć całkowicie.Po prostu nie mam pewności czy sygnał ze sterownika to plus czy minus. Odpinasz wtyczkę wtryskiwacza przykładasz do obu pinów multimetr i obserwujesz czy coś sie pokaże, impuls na wtryski to przerywana praca, i multimetr nie zdarzy może wyłapać max napięcia ale na pewno jesli jakaś wartość sie pokaże to centralka nie odłącza wtrysku, jesli go odłącza powinno być zero napięcia. oki jutro to sprawdze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaveli25 Zgłoś #26 Napisano 22 Sierpnia 2011 sprawdzilem 2 wtyczxki te co był latwy dostep jest 6 volt to chyba nie dobrze??????oczywiscie był na lpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #27 Napisano 22 Sierpnia 2011 Po prostu nie mam pewności czy sygnał ze sterownika to plus czy minus. Na wtryski benzynowe przychodzi stały plus, ECU steruje je masą. W ogromnej większości aut tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #28 Napisano 22 Sierpnia 2011 jest 6 volt to chyba nie dobrze? No raczej nie. W 99 % centralka sie usmażyła. Jeśli jest tak jak pisz Przemek to trzeba by dojść gdzie + czterech wtrysków sie łaczy wpiać tam przekaźnik sterowanie przkaźnika wziać np. z zaworu na reduktorze i po kłopocie. Drugie wyjscie ti nowy sterownik ale nie daje to gwarancji że będzie działał sprawnie. Włsnie dlatego ze nie ma pewności czy wtryski się rozłączają gazownicy wstawiaja przekaźnik. Jeśli boisz sie samemu pobawić sie w elektryce to podjedź do jakiegoś fachury, zrob ci to w godzinkę. Trochę mnie dziwi ze ten sterownik nie ma opcji emulatora, sprawdź czy pod przepustnicą tam gdzie idzie kabel na sondę nie jest wpięty w ten kabel jakaś samoróbka. Najlepszym wyjściem jet wywalić sterowni, kupić jakiś tani emulator plus przekaźnik na wtryski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaveli25 Zgłoś #29 Napisano 23 Sierpnia 2011 No raczej nie.W 99 % centralka sie usmażyła. Jeśli jest tak jak pisz Przemek to trzeba by dojść gdzie + czterech wtrysków sie łaczy wpiać tam przekaźnik sterowanie przkaźnika wziać np. z zaworu na reduktorze i po kłopocie. Drugie wyjscie ti nowy sterownik ale nie daje to gwarancji że będzie działał sprawnie. Włsnie dlatego ze nie ma pewności czy wtryski się rozłączają gazownicy wstawiaja przekaźnik. Jeśli boisz sie samemu pobawić sie w elektryce to podjedź do jakiegoś fachury, zrob ci to w godzinkę. Trochę mnie dziwi ze ten sterownik nie ma opcji emulatora, sprawdź czy pod przepustnicą tam gdzie idzie kabel na sondę nie jest wpięty w ten kabel jakaś samoróbka. Najlepszym wyjściem jet wywalić sterowni, kupić jakiś tani emulator plus przekaźnik na wtryski. ile amper musi miec taki przekaznik?????azeby ogarnac te 4 wtryski??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #30 Napisano 23 Sierpnia 2011 W zupełności taki jak na zdjęciu wystarczy czyli 30/40 amper. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaveli25 Zgłoś #31 Napisano 23 Sierpnia 2011 W zupełności taki jak na zdjęciu wystarczy czyli 30/40 amper. wlasnie taki doslownie kupie...bo na taki patrzylem.dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #32 Napisano 23 Sierpnia 2011 Kup w motoryzacyjnym razem z kostką do tego kilka konektorków i będzie przynajmniej schludnie wyglądać.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaveli25 Zgłoś #33 Napisano 24 Sierpnia 2011 Na wtryski benzynowe przychodzi stały plus, ECU steruje je masą. W ogromnej większości aut tak jest. próbowałem znalesc gdzie sie łącza wszystkie plusy z wtrysków schodza sie do takiej duzej złaczki kolo kopułki zapłonowej(kupe kabelków tam wchodzi i z 2 strony wychodzi) wydaje mi sie ze ona jest rozdzielna ale ja jej nie umiem rozdzielic boje sie ze cos uszkodze---wiecie czy da sie ja rozłaczyc i zobaczyc gdzie tam sie to schodzi wszystko?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #34 Napisano 24 Sierpnia 2011 Wg. schematu plus stały ma kolor czerwony i gdzieś się musi łączyć....wszystko możliwe ze dopiero przy skrzynce przekaźników. Minus ze sterownika to kolor szary w połączeniu z innymi kolorami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makaveli25 Zgłoś #35 Napisano 10 Września 2011 a wiec tak przekaznik załozony----znalazłem jeden kabelek w ktorym sie łacza wszystie 4 plusy z wtrysków okiazalo sie ze jakies 10 cm po wyjsciu z wtrysków wszystkie 4 koloru czrnego łacza sie w 1 czerwony juz troche grubszy ale ze to wszytsko bylo izolowane tasma wiec nie bylo widac ale z nudów odizolowalem i znalazłem ale fuksior szybko podlaczylem sterowanie na cewke wzielem z reduktora i wszystko pieknie dziala wtryski odciete sa juz na przekazniku.......podziekowania dla lebowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach