rafaszk Zgłoś #1 Napisano 14 Sierpnia 2010 Witam, Nie znalazłem nigdzie na forum podobnego wątku więc zakładam nowy. A więc od pewnego Czasu mam problem z moim paskiem b5 1.9 tdi PD 115 KM. A więc na wolnych obrotach a po dadaniu gazu jeszcze bardziej slychać jakiś stukot od strony silnika a konkretnie to jak się stoi przed autem to po lewej stronie. Powiedziano mi, że to coś z nastawnikami, hydrauliką? Nie chve pchać się w remont, wolę poszukać blok silnika i zmienić. Tylko teraz pytanie czy w każdym PD sa te same bloki silnika(każdy mi podejdzie)? NP z B5 FL AWX albo avf? Albo ARL? Dodatkowo mam dosyć duże luzy na skrzyni i założone koło jednomasowe:dolamam A chciałbym jakąś 6 skrzynie i normalną dwumase bo mam dość szarpania. Koledzy proszę o jakieś rady w wskazówki? Będę wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #2 Napisano 15 Sierpnia 2010 a popychacze nie stukaja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafaszk Zgłoś #3 Napisano 16 Sierpnia 2010 Kolego taka też jest opcja podobno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #4 Napisano 16 Sierpnia 2010 (edytowane) no to jak popychacze są brane pod uwagę, to nie wiem skąd ta smutna mordka. Jeżeli to popychacze, to wymiana jest generalnie tania - i nie będzie konieczności podmiany czy remontu głównego silnika. Z drugiej strony pomyśl sobie, ile to komplikacji przeszczepić silnik na inny model. Komputer, wiązka, pieprzenie się z VAGiem, inne mocowanie skrzyni 6... No nie każdemu się chce, nie każdemu to wychodzi. Ewentualnie, jeżeli to nie szklanki dzwonią, tylko grubsza awaria, to podmień silnik i skrzynię na taki sam jak masz - gdzieś z anglika czy coś i jedź na chiptuning. Zabawa w miarę prosta i przyjemna a i moc większa. O kosztach nie mówię. Edytowane 16 Sierpnia 2010 przez carl0s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafaszk Zgłoś #5 Napisano 16 Sierpnia 2010 Dzięki kolego za wyczerpującą wypowiedź, nie wiem czy chce się bawić w remonty bo jak rozbiorę silnik a okaże się coś grubszego to będzie kicha ;/ tylko czy blok silnika bez osprzętu w każdym PD jak mój-> ajm, czy awx czy avf itd są takie same? Bo patrzyłem na allegro i jest duży wybór ale nie o moich oznaczeniach. A skrzynie raczej masz rację że lepiej władować taką samą bez komlikacji. Z góry dzieki za odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafaszk Zgłoś #6 Napisano 18 Sierpnia 2010 To orientuje się ktoś, czy bloki silnika bez osprzętu są takie same? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 18 Sierpnia 2010 Witam,Nie znalazłem nigdzie na forum podobnego wątku więc zakładam nowy. A więc od pewnego Czasu mam problem z moim paskiem b5 1.9 tdi PD 115 KM. A więc na wolnych obrotach a po dadaniu gazu jeszcze bardziej slychać jakiś stukot od strony silnika a konkretnie to jak się stoi przed autem to po lewej stronie. Powiedziano mi, że to coś z nastawnikami, hydrauliką? Nie chve pchać się w remont, wolę poszukać blok silnika i zmienić. Tylko teraz pytanie czy w każdym PD sa te same bloki silnika(każdy mi podejdzie)? NP z B5 FL AWX albo avf? Albo ARL? Dodatkowo mam dosyć duże luzy na skrzyni i założone koło jednomasowe:dolamam A chciałbym jakąś 6 skrzynie i normalną dwumase bo mam dość szarpania. Koledzy proszę o jakieś rady w wskazówki? Będę wdzięczny. kolego wg etki bloki silników AJM i AJT są takie same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafaszk Zgłoś #8 Napisano 18 Sierpnia 2010 kolego wg etki bloki silników AJM i AJT są takie same Kolego a możesz sprawdzić jeszcze AWX? Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #9 Napisano 18 Sierpnia 2010 wilczak miał ATJ-a i wsadził cały silnik z AWX-a. Nie pasował tylko jeden przewód od klimy.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 18 Sierpnia 2010 Kolego a możesz sprawdzić jeszcze AWX? Dzięki AWX pasuje do AVB i AVF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafaszk Zgłoś #11 Napisano 18 Sierpnia 2010 Ok dzięki, przewód od klimy zawsze można przerobić. Będziemy działać. Gdyby ktoś wiedział o takim silniku i skrzyni na sprzedaż do proszę dać znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafaszk Zgłoś #12 Napisano 28 Sierpnia 2010 Panowie sprzęt rozebrany i nie jest to ani pompowtrysk, ani popychacze. Głowica, tłoki? Pewnie jednak trzebabędzie zrobić transplantację z jakiegoś mocniejszego brata. Może arl 150KM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #13 Napisano 1 Września 2010 Witam skorzystam z tematu,czym sie rozni silnik ANB od APU wychodzily w tym samym czasie?Drugie pytanie,czy z ktory z tych w/w podszedlby za AEB?pozd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #14 Napisano 1 Września 2010 Witam skorzystam z tematu,czym sie rozni silnik ANB od APU wychodzily w tym samym czasie?Drugie pytanie,czy z ktory z tych w/w podszedlby za AEB?pozd. APU jest podobny do AEB i ANB wg etki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #15 Napisano 1 Września 2010 Wiem ze sa podobne,napewno goly silnik bedzie pasowal,ale inne podzespoly?skrzynia np.pozd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #16 Napisano 1 Września 2010 Szukaj AWX AVF lub ASZ wszystko pasuje p&p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafaszk Zgłoś #17 Napisano 5 Września 2010 Szukaj AWX AVF lub ASZ wszystko pasuje p&p Szukam szukam kolego... najlepiej avf i 6 skrzynie. Tylko najlepiej znaleźć to jeszcze na aucie jakimś żeby spróbować. Ah czas mija a auto stoi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yazerman Zgłoś #18 Napisano 5 Września 2010 Witam. Od pewnego czasu slysze stukot w silniku, ale nie jest to taki dzwiek jak opisuja koledzy w innych postach, jest to raczej taki dzwiek jak by cos uderzalo w plastik co pare sekund. Silnik nie kopci, nie skacza tez obroty, przyspiesza elegancko, kiedy dodam gazu tego stukania nie slychac. A kiedy zejdzie z obrotow znowu co pare sekund slychac ten dzwiek jakby cos "skakalo" po silniku. Rozrzad byl wymieniany, olej tez. Czy ktos z Was moze wie co to jest?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafaszk Zgłoś #19 Napisano 20 Września 2010 Panowie kupiłem avf blok turbo skrzynie. Pytanie kolektory są te same co w moim ajm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #20 Napisano 30 Grudnia 2010 Kolektor jest taki sam.. jak tam swap?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach