Łysy Zgłoś #21 Napisano 23 Września 2010 Jak syczy to przejrzyj cały układ dolotowy. Moim zdaniem powietrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maikpl Zgłoś #22 Napisano 23 Września 2010 jak syczy to znaczy że jest nieszczelny wytrzyj rurę z oleju i porządnie przykręć. Mi jak strzeliła rura ic to za mną ciemno było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragoks Zgłoś #23 Napisano 23 Września 2010 (edytowane) była peknieta rura wychodzaca od turbiny do ic takie kolanko , zdemontowalem wyczysciłem okleiłem tasma izolacyjna kmilkanascie razy i teraz od 2 tys obr słychac taki pisk dodam ze silnik zarzygany był olejem , gdy popuszcze juz gaz pisk cichnie , czy ta tasma mogła puscic i przez to to tak piszczy czy moze paski prosze o pomoc . nie mam dostepu do czesci narazie bo jestem w nl i chciałem cos na szybko z tym zdziałac to zakleiłem(owinołem) tasmą ps. z tego co widze (przeglądam zdjecia z ta rurka )moja rurka nie ma uszczelek czy to moze tez bys przyczyną tego pisku ? Edytowane 23 Września 2010 przez dragoks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #24 Napisano 23 Września 2010 Jak cichnie pisk kiedy zdejmujesz noge z gazu to raczej normalne bo wtedy spada ciśnienie w układzie dolotowym i nie dmucha już z odpowiednią siłą. A robienie tego "na taśmę" szczelności nie zagwarantuje, która jest tu podstawą prawidłowego działania. Każda nawet czasem nie widoczna gołym okiem nieszczelność, może powodować piski, syki itd, itp. Zastanawiałbym się jeszcze bardziej nad tym olejem i starał się przede wszystkim to zdiagnozować i wyeliminować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragoks Zgłoś #25 Napisano 23 Września 2010 (edytowane) wymienie najpierw ten przewód na nowy ktos sie orientuje ile kosztuje i gdzie takie cos mozna dostac ? aso tylko ?ewentualnie jakas używka a czy ewentualnie mozna spokojnie jezdzic z takim problemem autem ? Edytowane 23 Września 2010 przez dragoks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maikpl Zgłoś #26 Napisano 23 Września 2010 Dużo takich rur jest na allegro więc wystarczy poszukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragoks Zgłoś #27 Napisano 23 Września 2010 no własnie nie znalazłem ani jednej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maikpl Zgłoś #28 Napisano 23 Września 2010 http://allegro.pl/passat-b5-lift-1-9-tdi-waz-dolot-turbo-i1233449259.html Taki wąż?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragoks Zgłoś #29 Napisano 26 Września 2010 to dokladnie ten przewod albo mi sie zdaje ale wyglada tak samo czy byly jakies inne rodzaje do mojego modelu ? sciagnolem ale tasma nie dale rady wiec piszczy musze kupic nowy nie wiecie gdzie w holandi cos takiego mozna dostac ? link do przewodu http://allegro.pl/vw-passat-b5-lift-1-9-tdi-waz-turba-rura-130-km-i1230769933.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #30 Napisano 27 Września 2010 (edytowane) po odpaleniu posłuchaj czy nic nie puka gdyż elementy zepsutej turbiny mogły dostać się do komory zaworów. A czy to jest w ogóle możliwe, żeby elementy walniętej turbiny przeleciały przez całą rurę dolotu poprzez IC i potem do komory? Edytowane 27 Września 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
randall Zgłoś #31 Napisano 27 Września 2010 No przez IC to na pewno nie przeleci żadna część, chyba że zmielona w drobny mak (albo i bardziej) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach