Skocz do zawartości
dragoks

Czy padła turbina ?

Rekomendowane odpowiedzi

Jak syczy to przejrzyj cały układ dolotowy. Moim zdaniem powietrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak syczy to znaczy że jest nieszczelny :) wytrzyj rurę z oleju i porządnie przykręć. Mi jak strzeliła rura ic to za mną ciemno było :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

była peknieta rura wychodzaca od turbiny do ic takie kolanko , zdemontowalem wyczysciłem okleiłem tasma izolacyjna kmilkanascie razy i teraz od 2 tys obr słychac taki pisk dodam ze silnik zarzygany był olejem , gdy popuszcze juz gaz pisk cichnie , czy ta tasma mogła puscic i przez to to tak piszczy czy moze paski prosze o pomoc . nie mam dostepu do czesci narazie bo jestem w nl i chciałem cos na szybko z tym zdziałac to zakleiłem(owinołem) tasmą

 

ps. z tego co widze (przeglądam zdjecia z ta rurka )moja rurka nie ma uszczelek czy to moze tez bys przyczyną tego pisku ?

Edytowane przez dragoks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak cichnie pisk kiedy zdejmujesz noge z gazu to raczej normalne bo wtedy spada ciśnienie w układzie dolotowym i nie dmucha już z odpowiednią siłą. A robienie tego "na taśmę" szczelności nie zagwarantuje, która jest tu podstawą prawidłowego działania. Każda nawet czasem nie widoczna gołym okiem nieszczelność, może powodować piski, syki itd, itp.

Zastanawiałbym się jeszcze bardziej nad tym olejem i starał się przede wszystkim to zdiagnozować i wyeliminować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymienie najpierw ten przewód na nowy ktos sie orientuje ile kosztuje i gdzie takie cos mozna dostac ? aso tylko ?ewentualnie jakas używka a czy ewentualnie mozna spokojnie jezdzic z takim problemem autem ?

Edytowane przez dragoks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo takich rur jest na allegro więc wystarczy poszukać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no własnie nie znalazłem ani jednej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to dokladnie ten przewod albo mi sie zdaje ale wyglada tak samo czy byly jakies inne rodzaje do mojego modelu ? sciagnolem ale tasma nie dale rady wiec piszczy musze kupic nowy nie wiecie gdzie w holandi cos takiego mozna dostac ?

 

link do przewodu ->http://allegro.pl/vw-passat-b5-lift-1-9-tdi-waz-turba-rura-130-km-i1230769933.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po odpaleniu posłuchaj czy nic nie puka gdyż elementy zepsutej turbiny mogły dostać się do komory zaworów.

 

A czy to jest w ogóle możliwe, żeby elementy walniętej turbiny przeleciały

przez całą rurę dolotu poprzez IC i potem do komory?

Edytowane przez Barth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przez IC to na pewno nie przeleci żadna część, chyba że zmielona w drobny mak (albo i bardziej) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności