ZyWiecki Zgłoś #21 Napisano 14 Sierpnia 2015 Szukaj kolego inny silnik na przekładkę. Gdybyś robił remont to bynajmniej wiesz co masz.. To już od Ciebie zależy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomi4m10 Zgłoś #22 Napisano 16 Kwietnia 2016 Witam, Silnik 1.6 o kodzie AHL posiada już aluminiowy blok, Czy ktoś się orientuje jak wygląda remont kapitalny w wypadku uszkodzenia czy zużycia tulei cylindrowych? Widzę, że są w sprzedaży nadwymiarowe tłoki, ale pasują chyba też do starszych silników z żeliwnym blokiem(więć może są tylko pod kątem tych starszych produkowane). Innymi słowy, czy jest możliwość zastosowania nadwymiarowych nowych tłoków, a jeśli tak jak wygląda technologia naprawy? pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbyszek Zabrze Zgłoś #23 Napisano 3 Marca 2023 (edytowane) Witam. Od dwóch tygodni jestem posiadaczem VW Passat B5 1,6 74kW benzyna z 97 roku. Nie jestem pewien jaki kod silnika w sensie ADP, AHL Mam mały problem z silnikiem. Mianowicie dziwnie pracuje - tak jak by pracował tylko na trzech garkach. Wymieniłem świece, kable zapłonowe, cewkę. Wyczyściłem przepływomierz powietrza. A jeszcze jedno jak wymieniałem kable i świece zauważyłem, że przepływomierz miał wypiętą wtyczkę. Było dobrze przez chwilę. Niestety problem powrócił. Znów nierówno pracuje i tak jak by nie palił na jeden cylinder. Macie może jakieś pomysły co to może być? Mam pewne podejrzenia że może być silnik do remontu. Proszę o jakąś pomoc. Z góry dziękuję 🙂🙂🙂 Edytowane 3 Marca 2023 przez Zbyszek Zabrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach