Skocz do zawartości
uzik40

syczenie przy dodawaniu gazu 2.0 140 BMP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zgłoszę się i ja z takim problemem syczenie. Jak odpalę paszczaka chwile pochodzi i dodam gazu tak 2200-2500 syczy jak kobra powyzej 3000 uspokaja się. Natomiast w trasie jak jadę i zabiorę się do wyprzedzania pedał w podłogę i ssssssssss odpuszcze i wszystko wraca do normalności. Pierwsze co na myśl mi przyszło to ze rura od IC poluzowała sie, później jak poczytałem na forum to pomyślałem ze to ta chłodniczka i jak dowiedziałem się cene nowej 1550 zł Świton paczkowski ręce mi opadły. W poniedziałek przebadam cały układ dodam jakieś zdjęcia, dodam ze to BMP 140 DSG 2007 r przebieg 215700 km i zaczynam mieć obawy, że coś zacznie powoli siadać.....wszystkie przeglady i wymiany były robione na czas w ASO

Edytowane przez JAAJO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pomyślałem ze to ta chłodniczka i jak dowiedziałem się cene nowej 1550 zł Świton paczkowski ręce mi opadły
Spokojnie, najpierw wąż od turbo sprawdź. Może na 300 zł się skończy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś zajrzałem pod spód samochodu i zobaczyłem gdzie jest nieszczelność. Nie ma to związku z przewodami od turbo, tylko z układem wydechowym...i teraz pytanie... co to za element, znajduje się pod przepustnicą z dołu silnika, jest to jakiś zawór wchodzi w niego cięgno, które przesuwa jakaś dźwignia, sadzi spalinami, jest nieszczelne. Mechanik mówił, że wygląda to na dodatkową grzałkę wody, ale nie mogę namierzyć nigdzie takiego elementu jako części zamiennej. Najlepiej widać to spod samochodu patrząc w kierunku przodu auta. Jakieś pomysły? Postaram się załączyć zdjęcie w celu identyfikacji, jeżeli opis będzie niejasny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chlodnica spalin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...i pozostaje tylko zamówić i wymienić. Dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy "zaczep" ze zdjecia nr 3 w poscie nr 19 da sie jakos zregenerowac? Wypada mi delikatnie waz z intercoolera i slychac to syczenie. Wlasnie wyszedlem spod auta i jeden z tych zaczepow jest wytarty i przez to nie trzyma ten drut. Mysle nad uzyciem kleju dwuskladnikowego ala metal i dorobic ten zaczep. Przerabial juz ktos cos takiego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie u mnie gdy dodaje i puszczam gaz coś syczy. Przejechałem na tym ok 2 tys km. Czy ktoś miał taki przypadek? Dodam iz tryb awaryjny sie nie wlaczyl jeszcze, moc taka sama

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytaj temat od początku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam (nieznam sie kompletnie opisuje problem wizualnie)

jestem posiadaczem Passata 2.0 TDI 140 DPF 2007r, w związku z coraz to głośniejszym syczeniem (na postoju i podczas jazdy słychac je wewnatrz) mechanik zlokalizował w tym aucie nieszczelność na dole rurki EGR (okopcenie na czarno) , po wymianie obu uszczelek na oryginalne z serwisu VW nieszczelność pojawiła sie niżej na zaworze do krórego podpięta jest dolna część rurki (jest w nim czujnik) widac jak ewidentnie (obsadzenie wodzika do którego podpiety jest precik) uciekają spaliny. Niestety mechanik rozłożył ręce...

proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, może koledzy podpowiedzą co może być powodem takiego dźwięku podczas dodawania gazu

 

Plik audio z nagraną pracą silnika:

http://ihomebox.pl/downloads/Audio/DaRec_20150418182321.mp3

 

Auto generalnie jeździ normalnie, sporadycznie wpada w tryb awaryjny podczas mocnego przyśpieszania. Po podłączeniu do komputera można odczytać że turbina przeładowuje i dlatego ten tryb awaryjny.

 

Ten dźwięk co słychać około 4s pojawia się przy obrotach 2500-3000 podczas jazdy oraz przy 3000-4000 na postoju. Strasznie denerwujący.

 

Czy to na 100% padająca turbina czy może szukać jeszcze gdzieś nieszczelności?

 

Przebieg auta 190tys.

 

Dźwięk który słyszę w kabinie dochodzi z centralnej górnej cześć deski rozdzielczej. Może to coś w chłodnicy recyrkulacji spalin?

Edytowane przez sp7dpt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi pękła rura do turbo tez miałem takie syczenie .naprawa kosztowała w aso 400zł rura a za robotę 220zł .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze dość istotną informację, że ten dźwięk pojawia mi się gdy silnik osiągnie temperaturę pow 80C. Gdy temperatura jest niższa tego dźwięku nie słychać.

 

Próbuję zdiagnozować przyczynę aby nie regenerować turbo bez potrzeby. Szukam sposobu aby wyeliminować inne przyczyny zanim ostatecznie dojdzie do decyzji regeneracji turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności