Skocz do zawartości

sp7dpt

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sp7dpt

  • Urodziny 10.06.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Starachowice

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Przetestowałem też przacę sztangi w turbinie, wygląda że pracuje bez zacięć. Zerknij swoim okiem na filmik https://goo.gl/photos/Hm2dfFVDZA6UWez17 - - - - - aktualizacja - - - - - To jeszcze sprecyzuję jeden ważny szczegół, ten dźwięk pojawia się dopiero gdy silnik się nagrzeje i tylko przy przyśpieszaniu. Jak ustalisz dowolne obroty to nie ma tego dźwięku. Czy mając to na uwadze dalej obstawiał byś ocierające łopatki turbiny, czy coś jeszcze?
  2. Witam, proszę o analizę logów w celu zdiagnozowania pracy turbiny. Grupa 03,10,11 http://vaglog.pl/log_219466.html oraz sama grupa 11 http://vaglog.pl/log_219467.html Próbuje zdiagnozować co może być powodem takiego dźwięku podczas dodawania gazu Plik audio z nagraną pracą silnika: http://ihomebox.pl/downloads/Audio/DaRec_20150418182321.mp3 Auto generalnie jeździ normalnie. Ten dźwięk co słychać około 4s pojawia się przy obrotach 2200-3000 podczas jazdy oraz przy 3000-4000 na postoju. Strasznie denerwujący. Czy to na 100% padająca turbina czy może szukać jeszcze gdzieś nieszczelności? Przebieg auta 190tys. Dźwięk który słyszę w kabinie dochodzi z centralnej górnej cześć deski rozdzielczej. Może to coś w chłodnicy recyrkulacji spalin?
  3. sp7dpt

    Etykiety do VCDS

    Witam, mam mały problem z VCDS 12.12.3 eng. i z nastawami podstawowymi. Mianowicie po wejściu w silnik 01 i nastawy podstawowe 04 nie działa poprawnie włączenie jakiegoś kanału do testów np. 011 na ON. Włącza się zupełnie co innego. Podejrzewam że chodzi tu o etykiety. VCDS wykrywa silnik w ten sposób Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BKP.clb ten plik oczywiście jest. Czy potrzebuję jeszcze jakiegoś pliku aby nastawy podstawowe działały poprawnie? Znalazłem w pliku 03-01.lbl odwołanie do pliku 03G-906-018-BKP.LBL (2.0l TDI @ 140 HP - BKP/BMA) Czy w takim razie potrzebuje jeszcze tego pliku 03G-906-018-BKP.LBL? P.S. Jedyne co można w takim przypadku przetestować to w grupie OUTPUT TEST 04 testowanie sekwencyjne. Tutaj jest możliwe testowanie EGR czy N75 i wszytko działa.
  4. Witam, potrzebuję nr części gruszki podciśnieniowej sterowania klapami kolektora ssącego. Passat B6 2007 Silnik 2.0 TDI BKP. Na trzpieniu są jakieś numerki ale nie ma pełnego symbolu http://ihomebox.pl/downloads/gruszka.jpg Dziękuję z góry za pomoc.
  5. Dodam jeszcze dość istotną informację, że ten dźwięk pojawia mi się gdy silnik osiągnie temperaturę pow 80C. Gdy temperatura jest niższa tego dźwięku nie słychać. Próbuję zdiagnozować przyczynę aby nie regenerować turbo bez potrzeby. Szukam sposobu aby wyeliminować inne przyczyny zanim ostatecznie dojdzie do decyzji regeneracji turbo.
  6. Witam, może koledzy podpowiedzą co może być powodem takiego dźwięku podczas dodawania gazu Plik audio z nagraną pracą silnika: http://ihomebox.pl/downloads/Audio/DaRec_20150418182321.mp3 Przebieg auta 190tys. Dźwięk który słyszę w kabinie dochodzi z centralnej górnej cześć deski rozdzielczej. Może to coś w chłodnicy recyrkulacji spalin? Może ktoś rozpozna ten świst?
  7. Witam, może koledzy podpowiedzą co może być powodem takiego dźwięku podczas dodawania gazu Plik audio z nagraną pracą silnika: http://ihomebox.pl/downloads/Audio/DaRec_20150418182321.mp3 Auto generalnie jeździ normalnie, sporadycznie wpada w tryb awaryjny podczas mocnego przyśpieszania. Po podłączeniu do komputera można odczytać że turbina przeładowuje i dlatego ten tryb awaryjny. Ten dźwięk co słychać około 4s pojawia się przy obrotach 2500-3000 podczas jazdy oraz przy 3000-4000 na postoju. Strasznie denerwujący. Czy to na 100% padająca turbina czy może szukać jeszcze gdzieś nieszczelności? Przebieg auta 190tys. Dźwięk który słyszę w kabinie dochodzi z centralnej górnej cześć deski rozdzielczej. Może to coś w chłodnicy recyrkulacji spalin?
  8. Ja już rozwiązałem problem żółtej kontrolki. Mianowicie, jeśli dopuścimy do tego aby ona się zapaliła (czyli faktycznie olej mamy na niskim poziomie) to dolewamy oleju ale na max (100%). Dolanie oleju do 50% czy 75% nic nie da i kontrolka zapali się po kolejnych 100 km od otwarcia maski. Jeśli kontrolka nie gaśnie mimo otwarcia i zamknięcia maski winny jest czujnik otwarcia maski.
  9. Czujnik jest od spodu silnika, należy najpierw odkręcić osłoną plastikową i zlokalizować taki czujnik wkręcony w silnik.
  10. Bardzo proszę o informację czy olej MOBIL 1 ESP FORMULA 5W30 bedzie się nadawał do mojego silnika 2.0 TDI 140KM bez DPF?
  11. Wężyk i strzykawka wsadzas zamiast bagnetu i odciagasz ---------- Dodano o 18:17 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:14 ---------- U mnie też wszytko czyste było mimo to przeczysciłem i zastosowalem taką kolejność odpalenia silnika jak opisałem i pomogło. Kontrolka już sie nie zapaliła a przejechałem juz od tego czasu sporo.
  12. Widzę że nikt nie czyta tego wątku więc odpowiem sobie sam a jednocześnie poinformuję innych co należy wykonać aby rozwiązać problem. Mianowicie, odkręcamy osłonę silnika od spodu samochodu, tak aby można było się dostać do miski olejowej. Lokalizujemy czujnik poziomu oleju i odpinamy kable. Następnie odpalamy silnik. Co ciekawe komputer nie zgłasza uszkodzenia czujnika mimo że mamy odpięty czujnik. Na VAG mamy odczyt oleju nadal OK ale temperatura oleju jest ujemna. Wyłączamy silnik i wchodzimy pod samochód w celu wyczyszczenia końcówek zarówno od strony wiązki elektrycznej jak i od strony czujnika. Polecam do tego mały pędzelek o sztywnym włosiu i czysty spirytus. Tak wyczyszczone końcówki następnie wpinamy do siebie podłączając tym samym czujnik ponownie do instalacji. Następnie odpalamy samochód. Na ekranie komputera samochodowego zamiga kilka razy żółta konewka od niskiego stanu oleju po czym już więcej się nie zapali. Ostatnim krokiem jest wyłączenie silnika i przykręcenie pokrywy pod silnikiem. Te czynności usunęły u mnie problem zapalającej się kontrolki niskiego stanu oleju co 100km. Mam nadzieje że komuś ten opis też pomoże. Pozdrawiam Darek
  13. Witam, mam również ostrzeżenie o niskim stanie oleju (pomarańczowa konewka na komputerze świeci cały czas). Zapaliła się jak oleju było na bagnecie w górnym przedziale zakresu C. Dolałem do maksymalnego poziomu B. Po zamknięciu maski kontrolka zgasła ale tylko na następne 100km. Czyli krańcówka w masce działa. Co mogę jeszcze zrobić aby usunąć ten komunikat? Dodam że podłączyłem komputer żadnych błędów nie ma. Wszedłem też w bloki pomiarowe i kanał 003 na załączonym zdjęciu właśnie ten pomiar. Proszę o radę czy to uszkodzony czujnik, bo nie chcę na marne wydawać pieniędzy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności