JAAJO Zgłoś #41 Napisano 16 Stycznia 2014 (edytowane) Witam zgłoszę się i ja z takim problemem syczenie. Jak odpalę paszczaka chwile pochodzi i dodam gazu tak 2200-2500 syczy jak kobra powyzej 3000 uspokaja się. Natomiast w trasie jak jadę i zabiorę się do wyprzedzania pedał w podłogę i ssssssssss odpuszcze i wszystko wraca do normalności. Pierwsze co na myśl mi przyszło to ze rura od IC poluzowała sie, później jak poczytałem na forum to pomyślałem ze to ta chłodniczka i jak dowiedziałem się cene nowej 1550 zł Świton paczkowski ręce mi opadły. W poniedziałek przebadam cały układ dodam jakieś zdjęcia, dodam ze to BMP 140 DSG 2007 r przebieg 215700 km i zaczynam mieć obawy, że coś zacznie powoli siadać.....wszystkie przeglady i wymiany były robione na czas w ASO Edytowane 16 Stycznia 2014 przez JAAJO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #42 Napisano 16 Stycznia 2014 pomyślałem ze to ta chłodniczka i jak dowiedziałem się cene nowej 1550 zł Świton paczkowski ręce mi opadłySpokojnie, najpierw wąż od turbo sprawdź. Może na 300 zł się skończy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arzeczko Zgłoś #43 Napisano 15 Maja 2014 Dziś zajrzałem pod spód samochodu i zobaczyłem gdzie jest nieszczelność. Nie ma to związku z przewodami od turbo, tylko z układem wydechowym...i teraz pytanie... co to za element, znajduje się pod przepustnicą z dołu silnika, jest to jakiś zawór wchodzi w niego cięgno, które przesuwa jakaś dźwignia, sadzi spalinami, jest nieszczelne. Mechanik mówił, że wygląda to na dodatkową grzałkę wody, ale nie mogę namierzyć nigdzie takiego elementu jako części zamiennej. Najlepiej widać to spod samochodu patrząc w kierunku przodu auta. Jakieś pomysły? Postaram się załączyć zdjęcie w celu identyfikacji, jeżeli opis będzie niejasny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #44 Napisano 15 Maja 2014 Chlodnica spalin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arzeczko Zgłoś #45 Napisano 15 Maja 2014 ...i pozostaje tylko zamówić i wymienić. Dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #46 Napisano 16 Września 2014 Koledzy czy "zaczep" ze zdjecia nr 3 w poscie nr 19 da sie jakos zregenerowac? Wypada mi delikatnie waz z intercoolera i slychac to syczenie. Wlasnie wyszedlem spod auta i jeden z tych zaczepow jest wytarty i przez to nie trzyma ten drut. Mysle nad uzyciem kleju dwuskladnikowego ala metal i dorobic ten zaczep. Przerabial juz ktos cos takiego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
simon6 Zgłoś #47 Napisano 2 Października 2014 Panowie u mnie gdy dodaje i puszczam gaz coś syczy. Przejechałem na tym ok 2 tys km. Czy ktoś miał taki przypadek? Dodam iz tryb awaryjny sie nie wlaczyl jeszcze, moc taka sama Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #48 Napisano 2 Października 2014 Czytaj temat od początku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ppaassaatt Zgłoś #49 Napisano 17 Października 2014 Witam (nieznam sie kompletnie opisuje problem wizualnie) jestem posiadaczem Passata 2.0 TDI 140 DPF 2007r, w związku z coraz to głośniejszym syczeniem (na postoju i podczas jazdy słychac je wewnatrz) mechanik zlokalizował w tym aucie nieszczelność na dole rurki EGR (okopcenie na czarno) , po wymianie obu uszczelek na oryginalne z serwisu VW nieszczelność pojawiła sie niżej na zaworze do krórego podpięta jest dolna część rurki (jest w nim czujnik) widac jak ewidentnie (obsadzenie wodzika do którego podpiety jest precik) uciekają spaliny. Niestety mechanik rozłożył ręce... proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sp7dpt Zgłoś #50 Napisano 18 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam, może koledzy podpowiedzą co może być powodem takiego dźwięku podczas dodawania gazu Plik audio z nagraną pracą silnika: http://ihomebox.pl/downloads/Audio/DaRec_20150418182321.mp3 Auto generalnie jeździ normalnie, sporadycznie wpada w tryb awaryjny podczas mocnego przyśpieszania. Po podłączeniu do komputera można odczytać że turbina przeładowuje i dlatego ten tryb awaryjny. Ten dźwięk co słychać około 4s pojawia się przy obrotach 2500-3000 podczas jazdy oraz przy 3000-4000 na postoju. Strasznie denerwujący. Czy to na 100% padająca turbina czy może szukać jeszcze gdzieś nieszczelności? Przebieg auta 190tys. Dźwięk który słyszę w kabinie dochodzi z centralnej górnej cześć deski rozdzielczej. Może to coś w chłodnicy recyrkulacji spalin? Edytowane 18 Kwietnia 2015 przez sp7dpt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ewegas Zgłoś #51 Napisano 24 Kwietnia 2015 mi pękła rura do turbo tez miałem takie syczenie .naprawa kosztowała w aso 400zł rura a za robotę 220zł . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sp7dpt Zgłoś #52 Napisano 25 Kwietnia 2015 Dodam jeszcze dość istotną informację, że ten dźwięk pojawia mi się gdy silnik osiągnie temperaturę pow 80C. Gdy temperatura jest niższa tego dźwięku nie słychać. Próbuję zdiagnozować przyczynę aby nie regenerować turbo bez potrzeby. Szukam sposobu aby wyeliminować inne przyczyny zanim ostatecznie dojdzie do decyzji regeneracji turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach