kedpol Zgłoś #21 Napisano 27 Sierpnia 2016 Nie ta jest do wentylatorów na chłodnicy do dmuchawy jest za schowkiem pasażera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jordan1705 Zgłoś #22 Napisano 12 Sierpnia 2017 Witam. Próbował ktoś reanimować/naprawić/zastąpić opornice wentylatora klimatyzacji ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #23 Napisano 17 Sierpnia 2017 Tak. Wyciąłem przewody, przedłużyłem i drugą zamontowałem przed chłodnicą klimy. Ori jest do dupy zamocowana. Tego się nie naprawia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszM Zgłoś #24 Napisano 20 Sierpnia 2017 Tak. Wyciąłem przewody, przedłużyłem i drugą zamontowałem przed chłodnicą klimy. Ori jest do dupy zamocowana. Tego się nie naprawia. A gdzie to ustrojstwo się znajduje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #25 Napisano 20 Sierpnia 2017 Pod lewą podłużnicą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszM Zgłoś #26 Napisano 20 Sierpnia 2017 Czy to może być przyczyna nie załączania się wentylatora klimy? Dodam że wentylator na ''krótko'' działa, bezpiecznik cały, przekaźnik cyka a wentylator stop cały czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #27 Napisano 21 Sierpnia 2017 Może, ja tak miałem w FLu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #28 Napisano 21 Sierpnia 2017 Czy to może być przyczyna nie załączania się wentylatora klimy? Dodam że wentylator na ''krótko'' działa, bezpiecznik cały, przekaźnik cyka a wentylator stop cały czas. A klimatyzacja startuje/pracuje ogólnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszM Zgłoś #29 Napisano 22 Sierpnia 2017 W poprzednim aucie przy włączeniu klimy był jakiś delikatny opór dla silnika, w tym natomiast tego nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #30 Napisano 23 Sierpnia 2017 Trzeba sprawdzić czy kompresor startuje choć na chwilę, jeśli kompresor nie startuje to i wentylator będzie stać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszM Zgłoś #31 Napisano 23 Sierpnia 2017 (edytowane) Brak jest chwilowego obciążenia w momencie uruchamiania klimy Sprężarka na krótko i nie chce startować , słychać tylko cyknięcie przy sprężarce. Edytowane 26 Sierpnia 2017 przez tomaszM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jordan1705 Zgłoś #32 Napisano 10 Września 2017 Mi nie działa mi I bieg . Pytanie czy w przewodach koło zbiorniczka od wspomagania powinien być prąd w chwili załączenia klimy (na drugim biegu prąd jest) , bo rozumiem że I bieg załącza się w chwili załączenia kompresora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #33 Napisano 11 Września 2017 NIe wentylator zaczyna działać jak ciśnienie w układzie przekroczy ok 14 bar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jordan1705 Zgłoś #34 Napisano 12 Września 2017 ale w tych przewodach jest prąd w chwili załączenia drugiego biegu wentylatora bo sprawdzałem. Więc czemu nie ma go odrazu po właczeniu klimy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jordan1705 Zgłoś #35 Napisano 26 Stycznia 2018 Witam. W związku z brakiem konkretów odnośnie naprawy opornicy klimatyzacji chciałbym powiedzieć że jednak da się to ustrojstwo reanimować i to z niezłym skutkiem . U mnie urwały się metalowe blaszki do których przykręcone są przewody . Nie wiem czym one były zalane ale skruszało to po prostu ze starości . Postanowiłem naprawić swoją opornice gdyż byłem pewien że jest sprawna. Rozwierciłem zatem nity które zespalają dwa elementy opornicy i ukazał mi się widok poszarpanego tworzywa i pęknięty drut oporowy. Okazało się że to tworzywo to mika i ciężko będzie zdobyć coś podobnego. Dodatkowo rozerwany drut oporowy . Myślę sobie złom. Ale żeby nie było łatwo postanowiłem połatać to wszystko . Zespoliłem drut oporowy za pomocą małego drucika ( drut zachował właściwości oporowe) . Następnie zaopatrzyłem się w PTFE co pozwoliło mi zastąpić zepsutą i starą mikę . Pozostał jeszcze problem wypełnienia mocowań blaszek od przewodów. W końcu występuje tam dość wysoka temperatura. Zdecydowałem się na wykorzystanie CX-80 AUTO WELD. Efekt jest jak dla mnie zadowalający . Po złożeniu całości do kupy zespoliłem blaszki nie nitami a skręciłem małymi śrubkami . Przemierzyłem wartości po zmontowaniu i uważam że naprawa się udała. Dodałem nowe konektorki W moim przypadku się udało ale nie biorę odpowiedzialności za ewentualne niepowodzenia....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymeek Zgłoś #36 Napisano 14 Sierpnia 2020 (edytowane) Zmierzyłes może wartość rezystancji pomiędzy polaczeniami(wartości opornikow)? Edit Juz wiem, 1 Ohm. Edytowane 15 Sierpnia 2020 przez szymeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach