Jordan1705
-
Liczba zawartości
39 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Jordan1705
- Urodziny 17.05.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Artur
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warzymice
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
-
Rok produkcji
2011
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jordan1705 obserwuje zawartość → Instalacja Mapy/Softu RNS 510. i Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )
-
Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )
Jordan1705 odpowiedział marcin9962 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam. Posępne się pod temat. Potrzebuje pomocy z dziennymi . Działa mi tylko jedna strona. Brak błędów w 09. Czy to wina BCM ? Czy można jakoś zakodować druga stronę. -
Instalacja Mapy/Softu RNS 510.
Jordan1705 odpowiedział MrZi → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Witam . Wgrałem bez problemu soft 5238 ale nie mogę zainstalować mapy v16. Po próbie załadowania wyskakuje SWL ERROR. Co jest nie tak. ? Proszę o pomoc. Próba instalacji z karty SD -
Instalacja Mapy/Softu RNS 510.
Jordan1705 odpowiedział MrZi → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Proszę o pomoc . Jaki soft nowszy do wersji F po sw 3970 który najlepiej pracuje . Proszę o poradę . -
Witam. Czy posiada ktoś " sam naprawiam samochód" passat b7 w wersji elektronicznej albo papierowej i może udostępnić skan. Bardzo bym był wdzięczny .
-
Instalacja Mapy/Softu RNS 510.
Jordan1705 odpowiedział MrZi → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Witam . Jaki mogę zapodać soft do rns 1T0035680F , mam wersje 3970. ? -
Witam. W związku z brakiem konkretów odnośnie naprawy opornicy klimatyzacji chciałbym powiedzieć że jednak da się to ustrojstwo reanimować i to z niezłym skutkiem . U mnie urwały się metalowe blaszki do których przykręcone są przewody . Nie wiem czym one były zalane ale skruszało to po prostu ze starości . Postanowiłem naprawić swoją opornice gdyż byłem pewien że jest sprawna. Rozwierciłem zatem nity które zespalają dwa elementy opornicy i ukazał mi się widok poszarpanego tworzywa i pęknięty drut oporowy. Okazało się że to tworzywo to mika i ciężko będzie zdobyć coś podobnego. Dodatkowo rozerwany drut oporowy . Myślę sobie złom. Ale żeby nie było łatwo postanowiłem połatać to wszystko . Zespoliłem drut oporowy za pomocą małego drucika ( drut zachował właściwości oporowe) . Następnie zaopatrzyłem się w PTFE co pozwoliło mi zastąpić zepsutą i starą mikę . Pozostał jeszcze problem wypełnienia mocowań blaszek od przewodów. W końcu występuje tam dość wysoka temperatura. Zdecydowałem się na wykorzystanie CX-80 AUTO WELD. Efekt jest jak dla mnie zadowalający . Po złożeniu całości do kupy zespoliłem blaszki nie nitami a skręciłem małymi śrubkami . Przemierzyłem wartości po zmontowaniu i uważam że naprawa się udała. Dodałem nowe konektorki W moim przypadku się udało ale nie biorę odpowiedzialności za ewentualne niepowodzenia.......
-
ale w tych przewodach jest prąd w chwili załączenia drugiego biegu wentylatora bo sprawdzałem. Więc czemu nie ma go odrazu po właczeniu klimy ?
-
Mi nie działa mi I bieg . Pytanie czy w przewodach koło zbiorniczka od wspomagania powinien być prąd w chwili załączenia klimy (na drugim biegu prąd jest) , bo rozumiem że I bieg załącza się w chwili załączenia kompresora
-
Mam podobny problem . Nie działa mi I bieg . Pytanie czy w przewodach koło zbiorniczka od wspomagania powinien być prąd w chwili załączenia klimy (na drugim biegu prąd jest) , bo rozumiem że I bieg załącza się w chwili załączenia kompresora
-
Witam. Próbował ktoś reanimować/naprawić/zastąpić opornice wentylatora klimatyzacji ??
-
Schemat instalacji elektrycznej silnika 1.9 tdi
Jordan1705 odpowiedział lukk → na temat → Dokumentacje, opisy
znajdzie sie jeszcze taki schenacik??? [email protected] -
Można również prosić o taki schemat . [email protected] . Z góry dzieki
-
Sprawdzalem je tak . Zdjelem fajke i przkladalem probowke . No i w tym czasie przekrecalem zaplon . Nie bylo pradu .
-
Musze przyznac racje . Prad nie dochodzi do swiec . Sprawdzalem przy uzyciu probowki i nic. Oczywiscie na zimnym silniku . Wiec co jest grane .
-
Chyba jednak swiece sie grzeja . Wiec co moze byc przyczyna tak ciezkiego odpalania ? ---------- Post added at 07:19 ---------- Previous post was at 07:18 ---------- Chyba jednak swiece sie grzeja .Odpalalem go gdy stal jakies 3 dni . Bylo slychac przekaznik . Wiec co moze byc przyczyna tak ciezkiego odpalania ?