Skocz do zawartości

Jordan1705

  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jordan1705

  • Urodziny 17.05.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warzymice

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Posępne się pod temat. Potrzebuje pomocy z dziennymi . Działa mi tylko jedna strona. Brak błędów w 09. Czy to wina BCM ? Czy można jakoś zakodować druga stronę.
  2. Witam . Wgrałem bez problemu soft 5238 ale nie mogę zainstalować mapy v16. Po próbie załadowania wyskakuje SWL ERROR. Co jest nie tak. ? Proszę o pomoc. Próba instalacji z karty SD
  3. Proszę o pomoc . Jaki soft nowszy do wersji F po sw 3970 który najlepiej pracuje . Proszę o poradę .
  4. Witam. Czy posiada ktoś " sam naprawiam samochód" passat b7 w wersji elektronicznej albo papierowej i może udostępnić skan. Bardzo bym był wdzięczny .
  5. Witam . Jaki mogę zapodać soft do rns 1T0035680F , mam wersje 3970. ?
  6. Witam. W związku z brakiem konkretów odnośnie naprawy opornicy klimatyzacji chciałbym powiedzieć że jednak da się to ustrojstwo reanimować i to z niezłym skutkiem . U mnie urwały się metalowe blaszki do których przykręcone są przewody . Nie wiem czym one były zalane ale skruszało to po prostu ze starości . Postanowiłem naprawić swoją opornice gdyż byłem pewien że jest sprawna. Rozwierciłem zatem nity które zespalają dwa elementy opornicy i ukazał mi się widok poszarpanego tworzywa i pęknięty drut oporowy. Okazało się że to tworzywo to mika i ciężko będzie zdobyć coś podobnego. Dodatkowo rozerwany drut oporowy . Myślę sobie złom. Ale żeby nie było łatwo postanowiłem połatać to wszystko . Zespoliłem drut oporowy za pomocą małego drucika ( drut zachował właściwości oporowe) . Następnie zaopatrzyłem się w PTFE co pozwoliło mi zastąpić zepsutą i starą mikę . Pozostał jeszcze problem wypełnienia mocowań blaszek od przewodów. W końcu występuje tam dość wysoka temperatura. Zdecydowałem się na wykorzystanie CX-80 AUTO WELD. Efekt jest jak dla mnie zadowalający . Po złożeniu całości do kupy zespoliłem blaszki nie nitami a skręciłem małymi śrubkami . Przemierzyłem wartości po zmontowaniu i uważam że naprawa się udała. Dodałem nowe konektorki W moim przypadku się udało ale nie biorę odpowiedzialności za ewentualne niepowodzenia.......
  7. ale w tych przewodach jest prąd w chwili załączenia drugiego biegu wentylatora bo sprawdzałem. Więc czemu nie ma go odrazu po właczeniu klimy ?
  8. Mi nie działa mi I bieg . Pytanie czy w przewodach koło zbiorniczka od wspomagania powinien być prąd w chwili załączenia klimy (na drugim biegu prąd jest) , bo rozumiem że I bieg załącza się w chwili załączenia kompresora
  9. Mam podobny problem . Nie działa mi I bieg . Pytanie czy w przewodach koło zbiorniczka od wspomagania powinien być prąd w chwili załączenia klimy (na drugim biegu prąd jest) , bo rozumiem że I bieg załącza się w chwili załączenia kompresora
  10. Witam. Próbował ktoś reanimować/naprawić/zastąpić opornice wentylatora klimatyzacji ??
  11. Można również prosić o taki schemat . [email protected] . Z góry dzieki
  12. Sprawdzalem je tak . Zdjelem fajke i przkladalem probowke . No i w tym czasie przekrecalem zaplon . Nie bylo pradu .
  13. Musze przyznac racje . Prad nie dochodzi do swiec . Sprawdzalem przy uzyciu probowki i nic. Oczywiscie na zimnym silniku . Wiec co jest grane .
  14. Chyba jednak swiece sie grzeja . Wiec co moze byc przyczyna tak ciezkiego odpalania ? ---------- Post added at 07:19 ---------- Previous post was at 07:18 ---------- Chyba jednak swiece sie grzeja .Odpalalem go gdy stal jakies 3 dni . Bylo slychac przekaznik . Wiec co moze byc przyczyna tak ciezkiego odpalania ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności