GURAL Zgłoś #61 Napisano 20 Października 2010 W poniedziałek wymieniłem szczęki tylne i zobaczyłem ze tył nie hamuje czemu?????? Czy były odpowietrzone cylinderki po wymianie szczęk?? Jeśli nie to odpowietrz je. Przy wymianie szczęk trzeba bardzo uważać żeby się cylinderki nie zapowietrzyły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erde Zgłoś #62 Napisano 21 Października 2010 Odpowietrzałem i nic to nie pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zecikk Zgłoś #63 Napisano 16 Grudnia 2010 korektoraa gdzie sie on tak dokładnie znajduje?? bo ja walcze z hamulcami juz dluzszy czas. wymieniłem juz zaciski z przodu, klocki, cylinderki z tyłu , cały płyn, zestaw naprawczy pompy. hamulce wrociły ale biora dopiero na samym dole. generalnie wyzej opisane objawy sa mi doskonale zdane a tego korektora nie sprawdzałem. a chetnie bym dokonał jego ogledzin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
picur Zgłoś #64 Napisano 16 Grudnia 2010 a gdzie sie on tak dokładnie znajduje?? bo ja walcze z hamulcami juz dluzszy czas. wymieniłem juz zaciski z przodu, klocki, cylinderki z tyłu , cały płyn, zestaw naprawczy pompy. hamulce wrociły ale biora dopiero na samym dole. generalnie wyzej opisane objawy sa mi doskonale zdane a tego korektora nie sprawdzałem. a chetnie bym dokonał jego ogledzin kolego korektor masz na tylnej belce. Jak nie znajdziesz to idź przewodem od lewego tylnego koła i na pewno dojdziesz. Korektory lubią się blokować i nie polecam zastąpienia go tzw. trójnikiem bo w zimie będziesz miał niespodziankę jak Cie tył zacznie wyprzedzać ja robiłem u siebie cały układ hamulcowy więc jakbyś mial problemy to pytaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #65 Napisano 16 Grudnia 2010 ja mam regulator naciągnięty że hamuje zawsze na (pełnym ) obciążeniu i nawet zimą nie ma problemu z blokowaniem tyłu ( mam bębny) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gonek_t Zgłoś #66 Napisano 17 Grudnia 2010 Mam także uszkodzony korektor siły hamowania. Czy można go zregenerować naprawić? Czy pozostaje wymiana na nowy? Korektor nie przepuszcza prawie wogóle płynu do zacisków z tyłu, hamuje tylko przód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erde Zgłoś #67 Napisano 18 Grudnia 2010 Najlepiej wymienić na nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zecikk Zgłoś #68 Napisano 12 Stycznia 2011 no i powiem wam ze zrobiłem obejscie kokektora i problem całkowiecie zniknał hamulce działąja jak trzeba. nie ma problemu z nieprzewidzianym zachowaniem tyłu (bebny) jest ok dzieki wielkie ze podpowiedz z kolektorem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #69 Napisano 12 Stycznia 2011 (...) kokektora (...) kolektorem Korektor Teraz jak już wiesz że to korektor był winien, wsadź sprawny na jego miejsce-nie polecam jeździć bez tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IzzyHool Zgłoś #70 Napisano 12 Stycznia 2011 u mnie objawy występują no ale jeszcze układ nie odpowietrzony;/ i po odpięciu czujników ABS samych kostek świeci mi się kontrolka ABS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IzzyHool Zgłoś #71 Napisano 13 Stycznia 2011 ktoś wie czego kontrolka ABS się świeci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #72 Napisano 13 Stycznia 2011 (edytowane) ktoś wie czego kontrolka ABS się świeci? pod waga podepnij... pewnie któryś z czujników padł albo przewody dochodzące do niego przerwane EDIT: i po odpięciu czujników ABS samych kostek świeci mi się kontrolka ABS ktoś wie czego kontrolka ABS się świeci? jak kostki odpięte to widzi błąd i świeci... Edytowane 13 Stycznia 2011 przez Qdlik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t_o_m_e_k_m Zgłoś #73 Napisano 13 Stycznia 2011 no ale jak mu syczy w trzech kołach po odkręceniu odpowietrznika (tak zrozumiałem) to układ ma powietrze, pozatym pompa abs moze być zapowietrzona jeśli najpierw pozbył sie starego płynu a potem wlewał nowy, moze źle odpowietrzasz? nawet jeśli pompa była by słaba to i tak na odkręconym odpowietrzniku że powinna pompować. Jeśli nawet już padła to za pare groszy kupuje sie nowe uszczelnienia (max 20zl) i sie je wymienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IzzyHool Zgłoś #74 Napisano 13 Stycznia 2011 jak kostki odpięte to widzi błąd i świeci... kostki były odpięte tylko na czas wymiany tulei z tylu i potem podłączone na nowo. no ale po problemie gdyż jak się okazało trzeba było wyjechać na drogę i wcisnąć hamulec;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach