musick Zgłoś #1 Napisano 26 Lipca 2010 Witam przymierzam się do przekładki mojej automatycznej skrzyni na manual i chcę zacząć powoli kompletować potrzebne elementy, a że AFN-ów w tym modelu jak na lekarstwo, stąd pomysł na skrzynię z 1Z. Co o tym sądzicie i czy ktoś z forum przerabiał już temat przekładki automatu na manual w B4?. Pozdrawiam :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek Zgłoś #2 Napisano 26 Lipca 2010 jeszcze taniej bedzie jak kupisz z golfa iv tdi pasuje. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
musick Zgłoś #3 Napisano 26 Lipca 2010 z golfa 4 ale jaka skrzynia? Osobiście wolałbym z jednego auta do rozbiórki wszystkie graty pobrać. W b4 AFN sprzęgło było ze zwykłym kołem zamachowym czy dwumasa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB Zgłoś #4 Napisano 26 Lipca 2010 polecam 1z bo jest jedno-mas a w afn masz dwu-mas a jedno-mas jest lepszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
musick Zgłoś #5 Napisano 26 Lipca 2010 a jak to bedzie wyglądalo od strony mechanicznej. Podpasuje? Co z przelozeniami ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #6 Napisano 26 Lipca 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=73716 Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
musick Zgłoś #7 Napisano 26 Lipca 2010 Ok poszperałem trochę w sieci i wychodzi, że najlepiej wstawić skrzynię ASD z silnika 1Z. Ponoć to te same skrzynie tylko przełożenia mają inne. Prosiłbym jeszcze jakiegoś fachowca o potwierdzenie tej informacji i ewentualnie jeśli ktoś przekładał już z automatu na manual to będę wdzięczny za sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek Zgłoś #8 Napisano 26 Lipca 2010 kompletne sprzeglo od 1z, skrzynia tak jak napisalem moze byc tez od golfa iv tdi 90, zalezy co taniej trafisz. ja zalozylem 2 razy od golfa iv i bylo dobrze. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuman Zgłoś #9 Napisano 27 Lipca 2010 W b4 AFN sprzęgło było ze zwykłym kołem zamachowym czy dwumasa Oryginalnie jest dwumas lecz one są zamienne, możesz równie dobrze założyć zamach od 1Z czy G60 i do tego sprzęgło z 1Z, ABF czy nawet VR6. zalozylem 2 razy od golfa iv i bylo dobrze Tak tylko w MK4 oryginalnie jest rozmiar kół 195/65/15 a w B4 205/50/15 i co za tym idzie poprzez małe kółka przełożenia będą sporo krótsze. polecam 1z bo jest jedno-mas a w afn masz dwu-mas a jedno-mas jest lepszy Czy lepszy ? Może dwumas jest bardziej kosztowny w naprawie ale nie przenosi drgań na budę i ciszej pracuje. Prosiłbym jeszcze jakiegoś fachowca o potwierdzenie tej informacji Potwierdzam, skrzynia ASD jest jedną z najdłuższych skrzyń montowanych w TDI. CYP jest trochę za krótka, wstawiaj ASD będziesz zadowolony w 100%. Temat skrzyń i sprzęgieł przerabiałem kilkukrotnie, sam dziś jadę po skrzynię ASD bo będę przerabiał u mnie w V5 5 bieg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #10 Napisano 27 Lipca 2010 ja tez mam u siebie wstawiona ASD, czuć troszke ze auto jest słabsze ale nienarzekam:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Vszu Zgłoś #11 Napisano 25 Maja 2011 Zatem powiedzcie Panowie jeszcze o kosztach takiego zabiegu Ile szykować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #12 Napisano 26 Maja 2011 kosz skrzyni z 500zł plus wymiana zalezy gdzie ale z 200:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach