Skocz do zawartości

musick

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O musick

  • Urodziny 27.11.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    zgorzelec

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996
  1. mam skrzynie automatyczna z mojego AFN-a razem z półosiami, rozrusznikiem i wszystkimi gratami, które potrzebowałbys jeszcze do przekładki. Wszystkie biegi wchodzą ale 3 i 4 przeciągają, także wymaga wkładu. Jak coś to się odezwij
  2. Qrcze ciężko trafić taką skrzynię. Jest jedna w mojej okolicy ale od paska 1.9 td z oznaczeniem CHA. Czy podejdzie takie coś pod AFN-a?
  3. właśnie dlatego zdecydowałem się na tą właśnie skrzynie. No i nie ma tam dwumasy. Co do naprawy to za 2 tysie nikt mi tej skrzyni akurat nie zrobi a w tej cenie mieszcze się z częsciami i robocizną i będę miał święty spokój. żadnych wymian oleju i tego typu kosztowne historie. Do tego dużo mniejsze spalanie i lepsze osiągi. Klamka zapadła. Pozdrawiam
  4. Witam wszystkich. Pytanko jak w temacie. Noszę się z zamiarem wywalenia automatu i zastąpienia go tą właśnie skrzynią. Byłbym wdzięczny za sensowne informacje. Pozdrawiam :-)
  5. Ok poszperałem trochę w sieci i wychodzi, że najlepiej wstawić skrzynię ASD z silnika 1Z. Ponoć to te same skrzynie tylko przełożenia mają inne. Prosiłbym jeszcze jakiegoś fachowca o potwierdzenie tej informacji i ewentualnie jeśli ktoś przekładał już z automatu na manual to będę wdzięczny za sugestie
  6. a jak to bedzie wyglądalo od strony mechanicznej. Podpasuje? Co z przelozeniami ?
  7. z golfa 4 ale jaka skrzynia? Osobiście wolałbym z jednego auta do rozbiórki wszystkie graty pobrać. W b4 AFN sprzęgło było ze zwykłym kołem zamachowym czy dwumasa?
  8. Witam przymierzam się do przekładki mojej automatycznej skrzyni na manual i chcę zacząć powoli kompletować potrzebne elementy, a że AFN-ów w tym modelu jak na lekarstwo, stąd pomysł na skrzynię z 1Z. Co o tym sądzicie i czy ktoś z forum przerabiał już temat przekładki automatu na manual w B4?. Pozdrawiam :-)
  9. Witam szanowne grono. Zdaje sie ze mam wyzej wymieniona usterke. Objawia sie ona zwiekszonym zuzyciem paliwa oraz troche glosniejsza praca silnika. Do tego zauwazylem bicie na tym nieszczesnym kole i wszystkich rolkach i paskach. Moze doradzicie mi kto na Dolnym Slasku lub w okolicach Opola zna sie na tym temacie i moglby mi to dobrze zdiagnozowac i naprawic. Chcialbym wymienic kolo na nowe wraz ze sruba. Do tego klej i mozliwy frez na wale. Jestem ze Zgorzelca ale rownie dobrze moge to robic we Wroclawiu lub Opolu gdzie czesto przebywam.
  10. w 1995 roku nie bylo jeszcze silnikow AFN o mocy 110 koni
  11. dokładnie. Twój kolega kupił chyba AFN-a o mocy 90 KM. Zauważcie że na allegro często się zdażają AFN-y np z 95 roku pffff
  12. tak apropo skrzyni. Jaki model dokladnie jest w B4 z silnikiem AFN? Czy różni się ona od tej w 1Z ???
  13. A nie orientujecie się jak podłączyć tempomat w moim przypadku. Tzn AFN z automatyczna skrzynią biegów, zakładając, że orginalną manetkę sobie sprawię.
  14. Panowie.Różnice pomiędzy tymi silnikami najłatwiej sprawdzic po rozstawie śrób w kołach. AFN ma 5 x 100 i tarcze hamulcowe z tyłu - generalnie hamulce te same co w vr6. Na pierwszy rzut oka można je też rozróżnić po zaowrze sterowania turbiny (N75) w AFN-ie przewody sa czarne a !Z czerowno niebieskie. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności