bolsfanwk Zgłoś #21 Napisano 23 Listopada 2010 ja swoim passatem b5 1.9 tdi po wymianie rozrządu zrobilem 110 tysięcy, i potem sobie sam znów wymieniałem rozrząd, i pasek nie posiadał ani jednego najmniejszego pęknięcia... tak samo dwie rolki jedna taka malutka i napinacz były - no idealne, kręciły się jak nowe... i tu powstało moje pytanie, po co wymieniać rozrząd? hehe no ale jak tak zalecają to lepiej ich słuchać... następnie potem założyłem nowy rozrząd... i po przejechaniu 5000 km, musiałem rozebrać cały przód, ściągnąć rozrząd i wyciągnąć pompę wtryskową, i po 5000 km już na pasku nie było napisane jakiej jest firmy ani nic, a był to pasek (boscha) i jak bym miał odróżnić pasek ten co miał przejechane 110 tysięcy od tego co miał przejechane 5000 km... to szczerze ale nie odróżniłbym... więc co Wy ludzie chcecie oceniać po wyglądzie paska ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasiel Zgłoś #22 Napisano 23 Listopada 2010 Co ile kilometrów lub co ile lat powinno się go wymienić? Kiedyś czytałem na forum że pierwszy rozrząd robi się po 90 tyś. a kolejne po 70-80 tyś. ja kupiłem jak miał ledwo 90 nakulane sprawdziłem po numerach u znjomka w VW jego przebieg serwisowy i w LongLifie było wszytsko wymienione prócz rozrządu, to zrobiłem Części Gates z pompą koszt całość 750 zł z wymianą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #23 Napisano 24 Listopada 2010 A jak myślcie wymienić teraz tylko pasek czy całość?:ocochodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasiel Zgłoś #24 Napisano 25 Listopada 2010 A jak myślcie wymienić teraz tylko pasek czy całość? Wymień lepiej całość, lepiej raz wydać ok. 800 i mieć święty spokój, niż oszczedzić i nie daj boże coś strzeli i wtedy będzie wydatek. Pompa wody jak stanie to też kłopot. To jednak rożrząd... więc raz na długi czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xDonicx Zgłoś #25 Napisano 25 Listopada 2010 Ja jak kupiłem samochód to od razu wymiana najważniejszych rzeczy cena rozrządu to około 800zł do tego silnika (jeśli to ma jakieś znaczenie bo się mało na tym znam) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #26 Napisano 25 Listopada 2010 Nie zapominajcie o hydraulicznym napinaczu paska rozrządu bo jakoś nikt o nim nie wspomniał.Mam taki na sprzedaż jakby ktoś potrzebował,cena dużo niższa niż w sklepie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #27 Napisano 26 Listopada 2010 A jakiej firmy polecacie podzespoły do rozrządu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
conan Zgłoś #28 Napisano 26 Listopada 2010 W silnikach 1.8 pierwsza wymiana rozrządu przy 120 tyś według książki. Bardzo dobrym zamiennikiem jest firma Ruville. Spokojnie można kupić kompletny rozrząd wraz z napinaczem hydraulicznym tej firmy za nie cały 1 tyś zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #29 Napisano 26 Listopada 2010 (edytowane) Dzięki za info. Mój ma przejechane zaledwie 72000 ale rocznik to 97 i myślę że czas na wymianę. Co myślicie o takim zestawie + pompa wody oczywiście do tego.: http://allegro.pl/rozrzad-vw-passat-audi-a4-a6-1-8-20v-t-adr-aeb-i1323974663.html Lub.: http://allegro.pl/rozrzad-pompa-tlumik-1-8-20v-t-audi-a4-a6-passat-i1333105798.html Edytowane 26 Listopada 2010 przez Kotii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasiel Zgłoś #30 Napisano 26 Listopada 2010 Mój ma przejechane zaledwie 72000 ale rocznik to 97 Masz pewność, ja przy swiom nie mogłem uwierzyć ale mam wejscie w serwiesie i się potwierdziło, leiej prz takim roczniku wymień caołość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #31 Napisano 26 Listopada 2010 (edytowane) Masz pewność, ja przy swiom nie mogłem uwierzyć ale mam wejscie w serwiesie i się potwierdziło, leiej prz takim roczniku wymień caołość Tak mam wszystkie dokumenty(komplet oryginalnych dokumentów DEKRA wraz z książką serwisową) poza tym stan tego auta potwierdza przebieg lepiej niż dokumenty. No i pierwszy i jedyny właściciel w Niemczech starszy Pan. Dzięki za podpowiedzi. Wymienię cały. Podpowie ktoś czy to dobry zestaw? http://allegro.pl/rozrzad-pompa-tlumik-1-8-20v-t-audi-a4-a6-passat-i1333105798.html Edytowane 29 Listopada 2010 przez Kotii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #32 Napisano 29 Listopada 2010 :niekumamProszę o opinię odnośnie: Podpowie ktoś czy to dobry zestaw?http://allegro.pl/rozrzad-pompa-tlum...333105798.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #33 Napisano 29 Listopada 2010 Zestaw jak najbardziej godny polecenia. Mam już drugi raz rozrząd wymieniony na takich częściach jak w aukcji i zero problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #34 Napisano 29 Listopada 2010 Zestaw jak najbardziej godny polecenia.Mam już drugi raz rozrząd wymieniony na takich częściach jak w aukcji i zero problemów. Dzięki na taką odpowiedź czekałem:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bauuer Zgłoś #35 Napisano 6 Grudnia 2010 Od Wodniksz6 możesz śmiało brać ten komplet, ori części i idzie się dogadać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek78 Zgłoś #36 Napisano 11 Grudnia 2013 Witam. Temat rozrzadu ciag dalszy mam zamiar wymienić rozrząd w moim passacie czy możecie mi podpowiedzieć jak ma być prawidłowo zdemontowana i zamontowana rolka napinacza hydraulicznego czy jak wymienie rolkę będą potrzebne jakieś ustawienia napinacza (bolca) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #37 Napisano 11 Grudnia 2013 Silnik ma byc cieply- 30st. C. Jak dokopiesz sie do rolki to imbusem 8mm po poluzowaniu nakretki cisniesz w lewa strone az do momentu gdzie mozesz wsadzic zabezpieczenie blokujac napinacz- moze to byc cieniutkie wiertelko. Uwazaj zebys nie cisnal za mocno bo mozesz uszkodzic gniazdo na imbusa i bedzie problem. Przy napinaniu cisniesz rolke w lewo wyciagasz zabezpieczenie i krecisz w prawo dokrecasz rolke 25Nm. Ogolnie to najprostrzy rozrzad w vw. Jesli napinacz wciska sie ciezko to mozesz go zostawic, jednak jak luzno to trzeba go wymienic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek78 Zgłoś #38 Napisano 12 Grudnia 2013 Kolego szymin89 dziekuje za podpowiedz ale czy podczas wymiany samej rolki nakinającej nie wyskoczy mi ten bolec z napinacza czy trzeba go jakoś zblokować? Przepraszam za drobiaskowość ale to dla mnie ważne ponieważ mam zamiar zrobić to sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek78 Zgłoś #39 Napisano 12 Grudnia 2013 ???????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #40 Napisano 14 Grudnia 2013 (edytowane) Napisalem ze trzeba napinacz zablokowac. ma on dziurke w obudowie i w tloku. Edytowane 14 Grudnia 2013 przez szymin89 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach