Skocz do zawartości

conan

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O conan

  • Urodziny 09.07.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ruda Śl

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1998
  1. W silnikach 1.8 pierwsza wymiana rozrządu przy 120 tyś według książki. Bardzo dobrym zamiennikiem jest firma Ruville. Spokojnie można kupić kompletny rozrząd wraz z napinaczem hydraulicznym tej firmy za nie cały 1 tyś zł
  2. a nie dostaje Ci się ta woda przez tylnią lampe ? nie wiem jak passacie (bo jeszcze go nie mam) ale w moim polo classic woda też się kiedyś dostawała i to właśnie przez lampe. Uszczelka z lampy która dociska do karoseri przepuszczała, pomogło wyczyszczenie i ponowne skręcenie i spokój. Woda w vw to chyba norma niestety
  3. No jak sam piszesz opona o profilu 60 i o profilu 65, czyli inne prędkości obrotowe kół podczas jazdy więc ASR ma prawo reagować.
  4. To mnie pocieszyłeś. Wczoraj jeździłem po komisach ale ciężko jest znaleść taki silnik 1.8, bo chciałem sobie zrobić jeszcze raz jazdę próbną. Myślę jednak że te 125 KM da radę lepiej niż 60 KM które mam teraz w polo classic więc nie zaś takie małe auto . Bo u mnie najgorsze jest to że przy załadowanym aucie wyprzedzanie na trasie jadącego tira jest bardzo ryzykowne, rozpędzenie polówki od 90 km/h do 130 km/h trwa wieki. No i poraz 2 rozpada mi się w niej skrzynia biegów ( łożyska- ale to ponoć choroba tych aut), dlatego kusi mnie ten passat raz że większy i ładniejszy a dwa to że ma climatronik
  5. Patryk_ a też ci ten silnik zbiera się dopiero jak go mocno na obrotach przeciągniesz ? tzn ożywia się dopiero po przekroczeniu 3 tyś ?. Bo coś mi się wydaje że spod świateł to pasek 1.8 nie ma szans z moim polo 1.4 przynajmniej podczas przyspieszania. Wiem że mógłbym kupić 1.8T lub nawet pokusić się na diesla ale...tego paska 1.8 znam bo to auto w rodzinie i jestem 100% pewny że nie był bity, malowany, naprawiany i że ma autentyczne 104 tyś przebiegu no i koszt 10 tyś zł mnie wyjdzie. Oglądałem na giełdzie to za takie pieniądze nie kupie no chyba że z przebiegiem około 300tyś i tak zmasakrowane że głowa boli. Więcej jak 20tyś za auto nie chce dać no a za taką kwotę ciężko kupić coś "nie cyganione"
  6. Od dłuższego czasu czytam już forum i wszystkie wady jak i zalety passata b5. Ponieważ jestem przed zakupem tego samochodu, dokładnie mam go przywieść z niemiec od kuzyna za całkiem rozsądne pieniądze. Passat b5 1.8 20V 1998r, no i tak się zastanawiam nad tym silnikiem. Generalnie auto ma przejechane 104 tyś i nigdy nie było bite ( wiarygodne, w końcu rodzina) ale jakoś nie polecacie za bardzo ten silnik bez turbiny. Obecnie jeżdżę vw polo silnik 1.4 AEX ale jak na taką małą moc to wydaje mi się dużo żwawszy niż ten passat. Polówka od 1,5 tys obrotów do 3 tyś przyspiesza jak marzenie a jak jechałem w/w passatem to przy tych obrotach prawie wogóle nie przyspieszał. Wmawiałem sobie że to pewnie dlatego że lepsze auto, większe i że ciszej to nie czuć tak tej prędkości, no ale teraz po waszych postach mam mieszane uczucia hmmm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności