Michal1980 Zgłoś #1 Napisano 21 Lipca 2010 (edytowane) Chcialbym zwrocic sie do Was w sprawie mojego Passata. Wiem, ze juz kiedys pytalem czy nie lepiej sprzedac na czesci itd, wiec nie chce byc natretny, ale poprosze o opinie ostatni raz:) PAre dni temu Passacik dostal letko w dupeczke (nie moja wina). Obecnie czekam na wycene. Pekniety jest zderzak, pekniety klosz i ciutke wgnieciona klapa (troche sie ociera przy otwieraniu teraz). Kolo na oko wycenil szkody na 3000 ojro, czyli cos kolo wartosci auta. Nie wiem jak tu postepuja w takim przypadku (moj ubezpieczyciel jutro do mnie przyjedzie i mi powie) ale pomyslalem, zeby wziac penge z ubezpieczenia a Paska pognac i za to wszystko kupic cos mlodszego. Co proponujecie zrobic na moim miejscu? Oddac Paska w takim stanie jakimus Turowi za 2 tysiaki? Robic go u VW tutaj (w Niemcowni niestety nie znaja metod pukania i szpachla - jest wgniecenie w klapie, to cala klapa do wymiany) i dalej nim jezdzic, czy wziac kase, zrobic w Polsce i dalej jezdzic, czy wziac kase, a auto sprzedac w Polsce i kupic cos innego? Ile moge dostac za takiego Pasiora? - rok prod 1997 (pazdziernik, czyli model 98 z niebieskim podswietleniem) - klimatronik, tempomat (nie dziala, pewno modul komfortu szwankuje), 4 szyby el, cd z navi blaupunkt, relingi, 16 alu i piate pelnowymiarowe alu, 4 fele na zime z oponami nowymi, zdejmowany hak, 4 airbagi, regenerowana turbina (1.8T), bialy, 300000km na blacie, na masce pare ran po kulach (tzn po kamieniach z trasy). Do wymiany chyba pompa oleju bo czasem zalacza sie kontrolka oleju, cykaja czasem popychacze, za 20000km rozrzad przyjdzie, wahacze przod do wymiany. Podejrzewam, ze ciezko bedzie mi to sprzedac, ale jesli bede startowal, to jaka cene moge wolac, zeby w miare szybko go pognac? Edytowane 23 Lipca 2010 przez Michal1980 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MeCeNaS Zgłoś #2 Napisano 21 Lipca 2010 ja zrobiłbym tak: -wziąć te ~3k ojro -przyciągnąć go do PL -porobić te blachy, pompę, wstawić komplet zawiechy Master sport (600zł) i do żyda 12k możesz wołać Pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamils Zgłoś #3 Napisano 21 Lipca 2010 Ja bym zrobił identycznie jak kolega Paweł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #4 Napisano 21 Lipca 2010 ja zrobiłbym tak:-wziąć te ~3k ojro -przyciągnąć go do PL -porobić te blachy, pompę, wstawić komplet zawiechy Master sport (600zł) i do żyda 12k możesz wołać Pozdro! typowe polskie myslenie. najgorzej ze pozniej ktos kupuje i dba chociaz mysli ze ten samochod nie byl wczesniej kombinowany:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek Zgłoś #5 Napisano 22 Lipca 2010 12k za 97r bialy PB???? powodzenia.... nie realne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #6 Napisano 22 Lipca 2010 Chcialbym zwrocic sie do Was w sprawie mojego Passata. Wiem, ze juz kiedys pytalem czy nie lepiej sprzedac na czesci itd, wiec nie chce byc natretny, ale poprosze o opinie ostatni razPAre dni temu Passacik dostal letko w dupeczke (nie moja wina). Obecnie czekam na wycene. Pekniety jest zderzak, pekniety klosz i ciutke wgnieciona klapa (troche sie ociera przy otwieraniu teraz). Kolo na oko wycenil szkody na 3000 ojro, czyli cos kolo wartosci auta. Nie wiem jak tu postepuja w takim przypadku (moj ubezpieczyciel jutro do mnie przyjedzie i mi powie) ale pomyslalem, zeby wziac penge z ubezpieczenia a Paska pognac i za to wszystko kupic cos mlodszego. Co proponujecie zrobic na moim miejscu? Oddac Paska w takim stanie jakimus Turowi za 2 tysiaki? Robic go u VW tutaj (w Niemcowni niestety nie znaja metod pukania i szpachla - jest wgniecenie w klapie, to cala klapa do wymiany) i dalej nim jezdzic, czy wziac kase, zrobic w Polsce i dalej jezdzic, czy wziac kase, a auto sprzedac w Polsce i kupic cos innego? Ile moge dostac za takiego Pasiora? - rok prod 1997 (pazdziernik, czyli model 98 z niebieskim podswietleniem) - klimatronik, tempomat (nie dziala, pewno modul komfortu szwankuje), 4 szyby el, cd z navi blaupunkt, relingi, 16 alu i piate pelnowymiarowe alu, 4 fele na zime z oponami nowymi, zdejmowany hak, 4 airbagi, regenerowana turbina (1.8T), bialy, 300000km na blacie, na masce pare ran po kulach (tzn po kamieniach z trasy). Do wymiany chyba pompa oleju bo czasem zalacza sie kontrolka oleju, cykaja czasem popychacze, za 20000km rozrzad przyjdzie, wahacze przod do wymiany. Podejrzewam, ze ciezko bedzie mi to sprzedac, ale jesli bede startowal, to jaka cene moge wolac, zeby w miare szybko go pognac? zezłomować! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #7 Napisano 22 Lipca 2010 typowe polskie myslenie. najgorzej ze pozniej ktos kupuje i dba chociaz mysli ze ten samochod nie byl wczesniej kombinowany Dlaczego kombinowany? Auto jesli bedzie robione to w Polsce, bo nie mam zamiaru placic 4000pln za sama robocizne. Wiec auto bedzie w pelni OK. @Mecenas - nie wiem czy dostane 3k ojro. MOzliwe ze 2500 czy 1500 - czekam na wycene, bo to co podal, to bylo na oko. @adams - predzej zezlomuj swoj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 22 Lipca 2010 Jeśli twoja kalkulacja by sie sprawdziła, czyli oddajesz auto "turasowi" i z ubezpieczalni dostajesz kasę - mając w sumie około 4000 euro, to jak najbardziej trafna decyzja. Bo gonic auto do PL, naprawiać i potem bujać sie ze sprzedażą - zajmuje sporo czasu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #9 Napisano 23 Lipca 2010 Danek, zrobie najprawdopodobniej jak piszesz. Dzisiaj dostalem wycene. Koszt samej wyceny ponad 400 euro, koszt naprawy - 3600 euro. Kosmos. Potem zapodam fote tych uszkodzen. Cena za godzine roboty, VW liczy sobie... 117,50 EUR:zeco Ale niewazne. Moge albo oddac do naprawy albo wziac 2000 euro (bo na tyle wycenili mojego Passata przed stluczka) - gdyby Passek byl mlodszy (wart wiecej niz naprawa, to dostalbym te 3600 minus podatek (19%)) - tak wiec chyba to najrozsadniejsza bedzie decyzja. Dzis umylem Paska w srodku i na zewnatrz, i prezentuje sie wg mnie bardzo ladnie i nie ma szans zebym go zezlomowal... Pozostaje tylko jeszcze niewiadoma, ile za niego dostane od reki od cygana, tura czy polskiego mechanika. Z czesci na pewno uzbieraloby sie wiele, ale boje sie, ze tysiac moze byc sukcesem. W przyszlym tygodniu pojezdze po ludziach, ktorzy skupuja auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #10 Napisano 23 Lipca 2010 Kolego, jak możesz naprawić go solidnie, to nie wahaj się. Chyba, że auto jest naprawdę mocno stuknięte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #11 Napisano 23 Lipca 2010 Phil - jak widac na fotach, uszkodzenia sa niemal znikome - choc nie mam raczej pojecia o blacharce itp, to mimo wszystko nie wyglada to zle. Klapa na bank jest do wyklepania, blotnik mozna wymienic, ale mozna tez skleic czyms - wiem, ze to bedzie wygladalo zle, ale auto ma jezdzic, a potem ladnie wygladac. Naprawiac chyba nie bede, bo teraz mam mozliwsoc zmiany na TDI (niestety - nie lubie kopciuchow, ale jakby nie patrzec - jezdzi sie nim taniej), troche doloze i pewnie styknie na calkiem niezlego B5FL... mam nadzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #12 Napisano 23 Lipca 2010 Danek, zrobie najprawdopodobniej jak piszesz.D Pozostaje tylko jeszcze niewiadoma, ile za niego dostane od reki od cygana, tura czy polskiego mechanika. Myślę, że w PL powinieneś koło 8000 zeta dostać a moze i więcej. Bo dla handlarza - koszt usprawnienia auta zamknie się w 1000 zapewne. A tak jeszcze na nim zarobi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MeCeNaS Zgłoś #13 Napisano 23 Lipca 2010 z całym szacunkiem, ale jakby chcieć klepać tą klapę to poszło by w nią z półtorej wanny szpachli. Jak będziesz chciał go robić to tylko używka w kolorze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #14 Napisano 23 Lipca 2010 Z całym szacunkiem ale ta klapa jest spokojnie to wyklepania a ile szpachli pójdzie to tylko zależy jak się blacharz przyłoży do stukania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #15 Napisano 23 Lipca 2010 Z całym szacunkiem ale ta klapa jest spokojnie to wyklepania a ile szpachli pójdzie to tylko zależy jak się blacharz przyłoży do stukania. Po co? http://allegro.pl/item1157770491_vw_passat_b5_klapa_tylna_drzwi_kombi_sedan.html wsio w temacie klepania,szpachlowania... Całą resztę można wrzucić ze starej klapy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cymes3 Zgłoś #16 Napisano 23 Lipca 2010 (edytowane) http://moto.allegro.pl/item1096249125_klapa_tylna_vw_passat_srebrny_kombi.html http://moto.allegro.pl/item1152128242_zderzaki_passat_b_5_kombi_czesci_warto.html Poszukac cos takiego jak powyzej pomalowac lub kupic biale i wymienic. Edytowane 23 Lipca 2010 przez cymes3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #17 Napisano 23 Lipca 2010 Po co? http://allegro.pl/item1157770491_vw_passat_b5_klapa_tylna_drzwi_kombi_sedan.html wsio w temacie klepania,szpachlowania... Całą resztę można wrzucić ze starej klapy 69 zł... nie spodziewałbym się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #18 Napisano 23 Lipca 2010 69 zł... nie spodziewałbym się A jednak Mały OT-miałem kiedyś "naprawiać" drzwi-na alledrogo znalazłem w tym samym kolorze za 80 zeta... Wszystko da sie tanio wyrwać.Co do sprzedaży Passka-ja bym wziął kasę,przytargał do PL i sprzedał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #19 Napisano 23 Lipca 2010 Jak się wyprostuje blachę to za wiele szpachli nie pójdzie - nie przesadzajcie Wiec jak masz trochę czasu, to wal do PL, zrób klapę i pryśnij zderzak i wracaj do Niemiec i oddaj go handlarzowi jakiemuś w komisie. Jak będzie bez uszkodzeń to może nawet więcej dostaniesz niż 2000 euro. Szybsza opcja, to znalezienie drugiej klapy pod kolor, pryśnięcie zderzaka i reszta jak wcześniej Warto poświęcić trochę czasu na naprawę i dostać później o wiele więcej "kapusty" za niego. Myslałem, że jest bardziej uszkodzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #20 Napisano 23 Lipca 2010 Kasuj pieniądze z ubezpieczenia, paska zrobisz nie dużym kosztem i albo dalej będziesz jeździł, albo sprzedaj i kup coś młodszego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach