OuTcAsTno1 Zgłoś #221 Napisano 1 Września 2011 Panowie czy zegary (blat zegarow) z 3bg z ringami srebrnymi pasuje do 3b? To kwestia samej podmianki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #222 Napisano 1 Września 2011 w pasku z lat 96-00 B5 3B masz mniej kontrolek a w pasku z lat 01-05 B5 3BG masz więcej kontrolek i tylko obudowy z ringami pasują bez problemu oraz wskazówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
OuTcAsTno1 Zgłoś #223 Napisano 1 Września 2011 Ok to teraz tak rozumiem ze szyba z ringami pasuje jak ulal, a tarcze z kilometrami,poziomem paliwa wskaznik temperatury,obrotomierz terz beda pasowaly? Czy ten material z ktorego jest wykonana ta tarcze jest z zintegrowanymi ikonami czy te ikony sa wyswietlane w liczniku a przez to tylko przeswituja? Sora za moje pismoale kurde nie wiem jak ci to wytlumaczyc bo licznika nie rozbieralem jeszcze. ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #224 Napisano 1 Września 2011 (edytowane) OuTcAsTno1, wiem o co ci chodzi i rozumiem ja rozbierałem obydwa liczniki a tarcze z kilometrami,poziomem paliwa wskaznik temperatury,obrotomierz pasują ale zalerzy czy benzyna czy diesel i zależy do ilu jest wyskalowany obrotomierz i prędkościomierz, w tych po liftowych masz więcej ikonek na tarczach chodzi mi o te ikonki co ci się pojawiają po przekręceniu kluczyka i jak przełożysz same tarcze z poliftowego paska do tego przed liftem to diody w toich zegarach nie pokryją sie z ikonkami z tych tarcz a sam przód czyli obudowa z ringami idealnie pasuja do liczników z lat 96-00 Edytowane 1 Września 2011 przez pawelvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #225 Napisano 1 Września 2011 Ok to teraz tak rozumiem ze szyba z ringami pasuje jak ulal, a tarcze z kilometrami,poziomem paliwa wskaznik temperatury,obrotomierz terz beda pasowaly? Czy ten material z ktorego jest wykonana ta tarcze jest z zintegrowanymi ikonami czy te ikony sa wyswietlane w liczniku a przez to tylko przeswituja? Sora za moje pismoale kurde nie wiem jak ci to wytlumaczyc bo licznika nie rozbieralem jeszcze. ;( Wkładasz swoje kompletne bebechy w obudowę od licznika po lifcie i wszystko pasuje.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rutek21 Zgłoś #226 Napisano 2 Września 2011 Witam a jest ktoś wstanie mi powiedzieć jak uruchomić kontrolkę od ESP na liczniku z 3BG w samochodzie 3B Ja próbowałem i mam dwie opcje albo nie ma jej w ogóle albo pali mi się cały czas i jest kicha. Pod kompem układ pracuje poprawnie ale nie sygnalizuje tego kontrolka. pomoże ktoś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtas1980 Zgłoś #227 Napisano 14 Października 2011 Jeśli można proszę o pomoc Mam takie zapytanie : co to są za oznaczenia licznika XXX920XXX , XXX919XXX ? Co to jest Can ? Chcę zabrać się za wymianę licznika ale jestem zielony w tej kwestii Od czego zacząć ? Obecnie nie posiadam komputera w swoim pasku a chcę założyć full kompa. Poratujcie proszę cennymi radami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #228 Napisano 14 Października 2011 (edytowane) Od czego zacząć ? Od przeczytania przynajmniej kilku początkowych stron tego wątku.Wszystko jest opisane,nie ma sensu przepisywać jeszcze raz forum.:dobrze AD.1 Oznaczenia licznika 919 do połowy 1999 roku bez CAN,920 od połowy 1999 z CAN. AD.2 Od sprawdzenia jaki licznik posiadasz z CAN czy bez i znalezienia odpowiedniego na wymianę. Edytowane 14 Października 2011 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sashxxx Zgłoś #229 Napisano 16 Października 2011 Witam. Jestem od nie dawna na tym forum i po przeczyaniu tego watku mam totalny metlik moj passat jest z 17.06.2000 ATJ ,chyba juz licznik z CAN 920xx 1/2 fis . Moje pyanie brzmi czy podejdzie licznik po fl z pelnym fis lub 1/2 fis i co najwazniejsze czy wszystko bedzie dzialalo w 100% (tem zew. itp. ??? no i ewentualnie ktos z lodzkiego bedzie wrazie czego ogl pomoc?? prosze o wyrozumialosc dla poczatkujacego aczkolwiek jak narazie sam sobie dalem rade ze zmiana jezyka w 1/2 fis i domykaniem szyb z pilota(pod dosem) itp .ale ten temat widze ze mnie przerosl . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #230 Napisano 16 Października 2011 Witam. Jestem od nie dawna na tym forum i po przeczyaniu tego watku mam totalny metlik moj passat jest z 17.06.2000 ATJ ,chyba juz licznik z CAN 920xx 1/2 fis . Moje pyanie brzmi czy podejdzie licznik po fl z pelnym fis lub 1/2 fis i co najwazniejsze czy wszystko bedzie dzialalo w 100% (tem zew. itp. ??? no i ewentualnie ktos z lodzkiego bedzie wrazie czego ogl pomoc?? prosze o wyrozumialosc dla poczatkujacego aczkolwiek jak narazie sam sobie dalem rade ze zmiana jezyka w 1/2 fis i domykaniem szyb z pilota(pod dosem) itp .ale ten temat widze ze mnie przerosl . Pozdrawiam Licznik będzie pasował.Jeśli masz climatronic,to trzeba będzie dokładać przewody,aby pokazywał temperaturę zewnętrzną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sashxxx Zgłoś #231 Napisano 16 Października 2011 hmm.. posiadm climatronic . duzo bedzie problemu aby dolozyc te przewody? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sashxxx Zgłoś #232 Napisano 25 Listopada 2011 Witam . Czy ktos z Was podpowie krok po kroku jak zadoptowac licznik ?? Stary licznik to 3B0 920 822A BOOv21 1/2Fis zaraz przed liftem (z ktorego nie idzie vag commanderem zczytac epromu ,ale znam PIN) Nowy licznik 3B0 920 827A 1/2 po liftingu z 2002r.(z tego normalnie sie zczytuje eprom i tez znam PIN) drugie pytanie to jak zrobic zeby po tej przekladce licznika pokazywala sie tem na 1/2 fis?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #233 Napisano 25 Listopada 2011 (edytowane) Witam . Czy ktos z Was podpowie krok po kroku jak zadoptowac licznik ?? Stary licznik to 3B0 920 822A BOOv21 1/2Fis zaraz przed liftem (z ktorego nie idzie vag commanderem zczytac epromu ,ale znam PIN) Nowy licznik 3B0 920 827A 1/2 po liftingu z 2002r.(z tego normalnie sie zczytuje eprom i tez znam PIN) W pierwszym poście tego wątku masz opisane http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/52106-Wymiana-licznika-bez-FIS-na-FIS-passat-3B-i-3BG?highlight=wymiana+licznika. Edytowane 25 Listopada 2011 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #234 Napisano 13 Grudnia 2011 miałem w pasku B5 3B 99r 1/2 FIS 115 KM AJM licznik normalny ten przed liftowy num. 3B0 920 822 A producent VDO, a zmieniłem na licznik poliftowy też 1/2 FIS num. 3B0 920 825 A producent VDO i wszytko działa oprócz temperatury tzn. nie pokazuje mi temperatury tylko są kreski zastosowałem się do tej instrukcji poniżej i podpiołem wszystko dobrze: -czujnik tem. należy podpiąć bezpośrednio do licznika pin26 T32b (normalnie jest wpięty pin8 T12 w climatroniku) - upewnić się że jest połączenie między pin25 T32a licznika a pin1 T12 climy - połączyć pin8 T32b licznika z pinem2 T20 climy - computer data line - połączyć pin9 T32b licznika z pinem3 T20 climy - computer data line w zielonej wtyczce od licznika miałem już obsadzony fabrycznie kabel z pinem 26, więc do tego kabla dołączyłem kabel z wtyczki klimy(wypiołem pin 8 z wtyczki 12 pinowej klimy i dołączyłem go do kabla we wtyczne zielonej 32 pinowej czyli do kabla z pinem 26) na fotach w tych zielonych kółkach pokazałem dołączone kabelki pin 26 T32b(zielona wtyczka licznika), a do niego pin8 z T12 http://img30.otofotki.pl/sr805_zielona-wtyczka.jpg.html natomiast we wtycze zielonej licznika miejsca na kable z pinami 8 i 9 były wolne, tak samo było z miejscami na kable z pinami 2 i 3 we wtycze od klimy też były wolne http://img30.otofotki.pl/pa363_zielona-wtyczka-1.jpg.html w niebieskiej wtyczce od licznika miałem już obsadzony fabrycznie kabel z pinem 25, więc od kabla z wtyczki klimy pin 1 dołączyłem kabel (wpiołem się w kabel pin 1 we wtyczce 12 pinowej klimy i dołączyłem do kabla we wtyczne niebieskiej 32 pinowej do kabla z pinem 25) na fotach w tych zielonych kółkach pokazałem dołączone kabelki pin 25 T32a(niebieska wtyczka licznika),a do niego kabel z pinu 1 z T12 http://img30.otofotki.pl/zl741_niebieska-wtyczka.jpg.html --efektem tego dokładania kabli jest po zapłonie przez kilka sekund migająca temperatura potem już nie miga (pokazuje 3 st. C) na wyświetlaczu licznika w tym miejscu gdzie były wczesniej kreski, a na panelu klimatronika pokazuje 5 st. C świecąca się kontrolka poduszki powietrznej i napis na wyświetlaczu AIRBAG FATHER(czy coś takiego) --pojawiły się kreski w tym miejscu gdzie pokazuje spalanie w litrach/100km oraz kreski w miejscu gdzie pokazuje średnią prędkość --i błąd na wyświetlaczu panela klimatronika 30b(albo litera b albo 6) i takie coś po zapłonie potem to ginie i jest normalny wygląd wyświetlacza http://img30.otofotki.pl/mh395_131220111243.jpg.html powiedzcie co mogłem źle podłączyć i mam zastrzeżenia co do pinów 25 i 26 we wtyczkach od licznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #235 Napisano 18 Grudnia 2011 co do tego mojego opisu z postu wyżej to wszystko działa tak jak powinno to co pisałem o tym: --efektem tego dokładania kabli jest po zapłonie przez kilka sekund migająca temperatura potem już nie miga (pokazuje 3 st. C) na wyświetlaczu licznika w tym miejscu gdzie były wczesniej kreski, a na panelu klimatronika pokazuje 5 st. Cświecąca się kontrolka poduszki powietrznej i napis na wyświetlaczu AIRBAG FATHER(czy coś takiego) --pojawiły się kreski w tym miejscu gdzie pokazuje spalanie w litrach/100km oraz kreski w miejscu gdzie pokazuje średnią prędkość --i błąd na wyświetlaczu panela klimatronika 30b(albo litera b albo 6) i takie coś po zapłonie potem to ginie i jest normalny wygląd wyświetlacza http://img30.otofotki.pl/mh395_131220111243.jpg.html to został tylko ten błąd 30b, błąd poduszki usunięty, pokazuje normalnie spalanie w L/100km i średnie spalanie też pokazuje tylko czasem jest róznica w stopniach temp. na liczniku i climatroniku na liczniku pokazuje 2 a na climatroniku 3 lub na liczniku 5 a na climiatroniku 3 ale czasem jest tu i tu taka sama temp. i powiedzcie czy mam odpowiedni panel climatronika czy nie mam jeszcze takie pyt. czy jak bym wpioł spowrotem pin 8 do wtyczki klimatronika T12 (pin8/T12) i do tego dołączył kabelek który dołożyłem do bedącego pinu 26/T32b (we wtyczce zielonej licznika) to będzie pokazywało mi cały czas taką samą temp. na liczniku i panelu climatronika czy taka zmiana nic nie da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #236 Napisano 21 Grudnia 2011 nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na moje pytanie z postu wyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur Zgłoś #237 Napisano 5 Stycznia 2012 witam. mam passata b5 98 rok 1.9tdi afn mam manetke i wyswietlacz mfa. licznik 920 czy moge zamontowac pelny fis albo 1/2 od fl skoro mam to oznaczenie 920? oznacza to ze mam juz can w roczniku 98?? z immo sobie poradze ale czy pozostale wskazniki zadzialaja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #238 Napisano 5 Stycznia 2012 Jeśli masz 3B09208..to by znaczyło że masz CAN.Sęk w tym,że liczniki z CAN,czyli 3B09208.. nie miały MFA,tylko 1/2 lub pełny Fis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #239 Napisano 5 Stycznia 2012 mam manetke i wyswietlacz mfa. licznik 920 czy moge zamontowac pelny fis albo 1/2 od fl skoro mam to oznaczenie 920? oznacza to ze mam juz can w roczniku 98?? z immo sobie poradze ale czy pozostale wskazniki zadzialaja? Kolego ,bez cyrków w 98 afn nie ma opcji żebyś miał CAN. No chyba że masz sterownik ECU z końcówką ....018GA ,w co wątpię. A nawet jak jest ,to nie jest Ori ,tylko mod. TYLKO AVG i TYLKO AUDI z końcówki produkcji (99) ,przed PD ze sterownikiem z końcówką ......018GA miało CAN (nie pełny!). O czym zresztą pisałem w swoim modzie zmiany zegarów na CAN. Odczytaj VAG-iem co masz i nie siej zamieszania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur Zgłoś #240 Napisano 14 Stycznia 2012 3bo919881 n vdo v34 00140 jednak u mnie jest taki zegar. ma ktos pomysl jak zamontowac z duzym fisem lub 1/2? chcialem pozniej dolozyc tez duze nawi mfd i podloczyc to ze soba ale najpier zegry chce rozpracowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach