u76 Zgłoś #1 Napisano 14 Lipca 2010 Bardzo proszę o przeanalizowanie tego LOG`a. Dodam że auto jest po czyszczeniu kierownic (pół roku temu) i sprawdzeniu i wymianie przewodów podciśnienia. http://vaglog.rtnet.pl/u76_17433.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
u76 Zgłoś #2 Napisano 14 Lipca 2010 Hmm... Jakoś nikt się nie kwapi. W takim razie dorzucę jeszcze kilka pomiarów, które udało mi się jeszcze dziś wykonać. Pierwszy 011 Przy tym LOG`u niestety notlauf. Ale jak na moje (niefachowe) oko przeładowanie ogromne: http://vaglog.rtnet.pl/u76_17586.html I jeszcze dwa 011 wykonane tuż po pierwszej próbie. Niestety również za mocno pompuje: http://vaglog.rtnet.pl/u76_17587.html http://vaglog.rtnet.pl/u76_17588.html EGR 003: http://vaglog.rtnet.pl/u76_17589.html I jescze 008 http://vaglog.rtnet.pl/u76_17585.html Z góry WIELKIE dzięki za życzliwą analizę i konstruktywne porady: Co dalej z tym począć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #3 Napisano 15 Lipca 2010 Zgadza się, przeładowanie, procedura standardowa w tym przypadku (szukaj na forum) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
u76 Zgłoś #4 Napisano 15 Lipca 2010 Dzieki bardzo! Czyli czyszczenie zapieczonych kierownic? Ale czy to możliwe po tym jak w listopadzie 2009 to właśnie było zrobione??? A czy z tego co tu zamieściłem można cokolwiek powiedzieć o pracy N75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach