Michal1980 Zgłoś #1 Napisano 8 Lipca 2010 Od stycznia do konca maja, w Niemczech sprzdano niecale 30000 Passatow B6, co jest ponad 20 procentowym spadkiem w porownaniu do okresu z przed roku. To jedna z przyczyn, przez ktore wstrzymano produkcje Passata B6 - drugi powod, to przestawienie fabryki na produkcje Passata siodmej generacji, ktory swoja premiere bedzie miec w pazdzierniku. I ceny B5 i B6 znowu pojda w dol:) (zrodlo AutoBild) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 8 Lipca 2010 Chyba na odwrót. Skoro wstrzymano produkcję, to bardziej poszukiwane będą modele używane. Co do B6 to się nie dziwię, bo TDI to już masakra, jak sie psują. Do tego wadliwie wykonane elementy napędowe o których juz troche na forum było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #3 Napisano 8 Lipca 2010 pytanie tylko czy nowa generacja passata będzie zwiastunem nowej jakości czy dalszego jej spadku i marności.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #4 Napisano 8 Lipca 2010 Wiadomo że co nowe to wadliwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #5 Napisano 8 Lipca 2010 (edytowane) Danek - to, ze wstrzymano produkcje, to nie znaczy, ze Passatow B6 juz nie ma. W magazynach one caly czas zalegaja, wiec ceny B6 pojda w dol - najdrastyczniej pewnie zaraz na poczatku 2011 roku. ja ich ceny spadna, to nikt normalny, nie bedzie kupowal B5 po lifcie jak bedzie mogl doplacic 3-4 tysiace ojro i miec B6. Emate - w czym Ci pomogl Lysy? lol. VW podal info, ze od strony technicznej beda tylko lekkie zmiany, wiec podejrzewam ze w gamach silnikow nie zobaczymy nic nowego. Za to od strony wizualnej ma byc duzy krok na przod, ale chyba na forum juz byly zdjecia nowego Passata. Pozyjemy zobaczymy. Edytowane 8 Lipca 2010 przez Michal1980 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 8 Lipca 2010 Ja wiem, ze mają zapasy na placach, ale i one sie wyczerpią. Zresztą czas pokaże, jak to na cenę wpłynie. Co do nowego paska, to silniki miejmy nadzieje, ze poprawią. Bardziej bym sie martwił elektroniką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #7 Napisano 8 Lipca 2010 to nikt normalny, nie bedzie kupowal B5 po lifcie jak bedzie mogl doplacic 3-4 tysiace ojro i miec B6. I tu sie kolego mylisz, B5 spadnie owszem ale cena bedzie na wysokim poziomie Co do kupowania tez róznie, niektórzy wola kupic starsze ale pewniejsze auto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #8 Napisano 8 Lipca 2010 Jak spadną ceny B5tek to automatycznie "zacna" Laguna, Mondeo i Vectra też pójdzie na ryj z ceną... W sumie nie dziwie się, że zawiesili produkcję B6, pewnie stoi tego dużo do sprzedania, w Polsce na salonach również, a niedługo wchodzi B7 i pozamiatane Nowy Passek ma mieć 2.0BiTDI i 170 lub 220KM, tylko czy dobry? Słyszałem, ze nie wiadomo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #9 Napisano 13 Lipca 2010 I ceny B5 i B6 znowu pojda w dol "piep... kotka za pomocą młotka" na rynku pojawiają się zawsze nowe modele, a cena starych w tym momencie nie ulega znacznym zmianą, cena aut uzywanych przede wszystkim zależy od rocznika, przebiegu i wyposażenia a nie od tego ile nowszych modeli wyszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ponczek Zgłoś #10 Napisano 13 Lipca 2010 A ja miałem okazję jeździć Passatem z tegorocznego wypustu i nie uwazam żeby był jakiś straszny spadek jakości... Co prawda to nie to samo co legendarna B5, ale autko jest naprawdę przyzwoite. Moim zdaniem bez porównania lepsze niż np. ostro reklamowany Seat Exeo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #11 Napisano 13 Lipca 2010 na rynku pojawiają się zawsze nowe modele, a cena starych w tym momencie nie ulega znacznym zmianą, nie ulega w twojej wyobraźni zawsze, gdy wchodzi nowy model ceny idą w dół modeli wycofywanych w tym przypadku B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #12 Napisano 13 Lipca 2010 wycofywanych w tym przypadku B6 sorry, nie sprecyzowąłem... moja wiadomość była odnośnie ceny B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
automaniak Zgłoś #13 Napisano 13 Lipca 2010 Panowie- wszystkie fabryki stoją W sierpniu zawsze jest przerwa urlopowo/konserwacyjna. Samochody mimo to można zamawiać, tylko czas produkcji bedzie liczony od końca przerwy. U mnie we Fiacie też fabryki stoją, a razem z nimi sprzedaż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dirkdiggler Zgłoś #14 Napisano 15 Lipca 2010 Wczoraj dzwoniłem do dealera VW w Bydgoszczy i mnie poinformowano że już nie można składać zamówienia na passata. Będzie można jak wprowadzą nowy model pod koniec roku w bliżej nie sprecyzowanej dacie. Dealer dla siebie zamówił jeszcze 10szt na plac jako ostatnie zamówienie i już 5 sprzedali, a te co zostały to sedany. Na tym koniec sprzedaży b6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dovercourt Zgłoś #15 Napisano 15 Lipca 2010 koniec produkcji to nie koniec sprzedazy. Po prostu fabryka nie wyprodukuje takiego egzemplarza jaki bys chcial zamowic,ale sprzedac moga samochod,ktory juz zostal wyprodukowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koucz Zgłoś #16 Napisano 15 Lipca 2010 Chcesz kupić Passata - musisz się spieszyć Obecnie nie ma już możliwości złożenia zamówienia na nowy egzemplarz VW Passata kierowany do produkcji. Wczesną jesienią niemiecka marka szykuje już debiut modelu w zmienionej wersji. - Model VW Passat jest aktualnie dostępny jedynie w ofercie stokowej - informuje Izabela Czarnecka, przedstawiciel generalnego importer Volkswagena w Polsce. - Nie ma możliwości zamawiania samochodów do produkcji – dodaje. Volkswagen czyni już ostatnie przygotowania do rozpoczęcia produkcji modelu Passat po zmianach modernizacyjnych. Samochód będzie miał swoją oficjalną premierę podczas najbliższej wystawy motoryzacyjnej w Paryżu, gdzie zaprezentuje się szerokiej publiczności prawdopodobnie w dwóch wersjach nadwoziowych: jako sedan oraz kombi. Na razie nie ma jeszcze oficjalnych zdjęć, które prezentują nowego Passata, jednak można przypuszczać, że auto otrzyma stylizację nadwozia inspirowaną nowym DNA marki Volkswagen. by onet.pl Tylko czekać na b6FL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #17 Napisano 16 Lipca 2010 Dziwne, bo np. jak wchodził B5, to B4 był jakiś czas klepany równolegle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #18 Napisano 16 Lipca 2010 Dziwne, bo np. jak wchodził B5, to B4 był jakiś czas klepany równolegle bo to było B4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #19 Napisano 16 Lipca 2010 Dziwne, bo np. jak wchodził B5, to B4 był jakiś czas klepany równolegle No ale B5 to nie było B4FL, a teraz będą klepać B6FL... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koucz Zgłoś #20 Napisano 16 Lipca 2010 Dziwne, bo np. jak wchodził B5, to B4 był jakiś czas klepany równolegle Bo mieli zakontraktowane tyle i tyle bud, tyle i tyle silników i całej reszty bebechów i mięli to wykorzystać do cna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach