machopl Zgłoś #1 Napisano 30 Czerwca 2010 Witam posiadam passata 1,8t silnik (AWM-170km) tiptronic +lpg dzisiaj zapalila mi sie moja ulubiona kontrolka "check engine" nerw mnie chwycil bo znowu mi sie cos dzieje z autem wiec podłączylem kabel i sprawdzilem jakie mam błędy i tu moja prośba czy ktos mógłby je rozszyfrować byłbym bardzo wdzieczny : VAG-COM Version: Release 303.1 Control Module Part Number: 4B0 906 018 DA Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0006 Software Coding: 0016551 Work Shop Code: WSC 00999 5 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow P0133 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded zanim wykasowałem je zajzałem do bloku 032 i tak on sie przedstawia blok 032 pole 1: od 1,3% DO 4,5% pole 2: -8,6% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #2 Napisano 30 Czerwca 2010 te błędy to są na benzynie czy na LPG? zacznij od tego... czasami instalacje robią taki burdel jak to, co na w/w przykładzie... missfire nie unikniesz, bo w zależności od instalacji zapłon będzie wypadał podczas przełączania na LPG (Ale to nie wywala check-a) Pole 2 z kanału 32 oznacza, że kompletnie rozjechany jest skład mieszanki (system too rich). Jeśli ten problem występuje TYLKO na benzynie, to masz do wymiany przepływomierz i do sprawdzenia dziury w dolocie (może DV?). Jeśli problem jest gazowy, to trzeba po prostu wyregulować mapę LPG... proponuję (jak zwykle) zacząć diagnozę od wykasowania błędów i zrobienia 500km (całego baku) na benzynie. Zrobić komplet logów zgodnie z instrukcjami, podejrzeć co się dzieje na 032 (czy druga pozycja wróci do normy). Dopiero wtedy zacząć dalej diagnozować (jeśli błędy będą). Bo "szum" z instalacji nie bardzo pomaga w dojściu do źródła problemu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machopl Zgłoś #3 Napisano 30 Czerwca 2010 (edytowane) dzięki za szybką odpowiedź , w sumie to jeżdżę tylko na lpg wiec nie jestem w stanie powiedzieć czy to się dzieje też na benzynie, przypomniało mi sie ze ostatnio wymieniałem wszystkie filtry lpg (faza lotna była masakrycznie brudna) czy po tej zmianie komputer może stwierdzić że dostaje za dużo gazu ?? i wywala błąd a największym problemem jest to że w niedzielę wyjeżdżam na 3 miesiące a auto zostawiam żonie i nie chciałbym zostawiać jej tego na głowie bo znając naszych speców jak zobaczą kobietę(blondynkę) to zaraz bedą chcieli pół auta wymieniać Edytowane 30 Czerwca 2010 przez machopl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #4 Napisano 17 Czerwca 2013 Troche czasu minelo, czy uporales sie z autem? Jak wyglada spalanie w AWM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach