koblant Zgłoś #21 Napisano 27 Grudnia 2010 http://volkswagen.auto.com.pl/forum/...ic.php?t=48238 Tu jest wszystko jak przestawić. Jeśli ustawisz sobie vagiem dzienne relizowane przez halogeny to wtedy wszystko będzie działać jakby były fabrycznie, będą się zapalać automatycznie, gasnąć przy zmianie na mijania. Jak masz czujnik zmierzchu to będzie również automatycznie dostosowywał światło. Było masę tematów na forum, poszukaj. oki czyli zapala mi się automatycznie i będą świeciły tylko halogeny ? zegary nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #22 Napisano 27 Grudnia 2010 (edytowane) W amerykanskim masz same przednie mijania lub przeciwmgielne i zupełnie nic więcej. W skandynawskim świeci wszystko jak przy mijania, więc również deska, tylko możesz ustawić zamiast mijania halogeny. ---------- Post added at 19:41 ---------- Previous post was at 18:59 ---------- Oczywiście jeśli chcemy być całkowicie legalni to można sobie włożyć coś zamiast halogenów. Wybór duży. To jest najlepsze wyjście, bo oryginalna część skody idealnie pasująca wyglądem za to cena 700-1000 Sa jeszcze takie za 300, też porządne http://auto-west.pl/allegro/h16w_02.jpg No i jedyne porządne z tanich. Całkowity koszt nie przekroczy 100 zł, polskie, firmy która tym się zajmuje, a nie jakiejś tam chińskiej firmy krzak. http://sklep.wesem.pl/7/6713/Swiatla_do_jazdy_dziennej_typu_LOR6 Niewątpliwie najlepszy stosunek jakości do ceny. Jak ktoś z okolic krakowa to nawet może sobie podjechać. Edytowane 27 Grudnia 2010 przez genesis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
setnik Zgłoś #23 Napisano 28 Grudnia 2010 To jest najlepsze wyjście, bo oryginalna część skody idealnie pasująca wyglądem za to cena 700-1000 Witam. Jesteś pewny, że bez przeróbek mechanicznych będzie pasowało do B6? Było by super. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #24 Napisano 28 Grudnia 2010 Nic mi o tym nie wiadomo, żeby pasowało bez przeróbek. Trzeba obczaić jakie są różnice w mocowaniach. Raczej chodzi mi o wygląd tych ledów- mają kształt taki sam jak halogeny w grupie vw, nawet są odpowiednio ścięte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #25 Napisano 28 Grudnia 2010 Wiecie, co, tak czytam i czytam i stwierdzam, że nie macie co z kaską chyba robić ... po co kombinować, ja mam ustawione halogeny jako światła do jazdy dziennej (USA), żaróweczki osram jakieś tam super white extra, albo jakoś tak i jest OK, dodatkowo, można przecież regulować natężeniem świateł i nie tylko halogenów , tak żeby nie świeciły pełną mocą, np.: na 50% < wystarczy VCDS Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #26 Napisano 28 Grudnia 2010 Wiecie, co, tak czytam i czytam i stwierdzam, że nie macie co z kaską chyba robić ... po co kombinować, ja mam ustawione halogeny jako światła do jazdy dziennej (USA), żaróweczki osram jakieś tam super white extra, albo jakoś tak i jest OK, dodatkowo, można przecież regulować natężeniem świateł i nie tylko halogenów , tak żeby nie świeciły pełną mocą, np.: na 50% < wystarczy VCDS Pozdrawiam Jakbym nie miał co z kasą robić, to zrobiłbym tak jak piszesz i nie przejmował się mandatami. Takie rozwiązanie nijak się ma do przepisów, przeciwmgielne to nie światła do jazdy dziennej, na kloszu nie masz wybite RL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #27 Napisano 28 Grudnia 2010 Takie rozwiązanie nijak się ma do przepisów i właśnie dlatego "można" tak jeździć Jeszcze mi nikt nie zwrócił uwagi, to tak jak z tymi co na hidach jeżdżą, a przeszkadzają bardziej niż "przyćmione" halogeny. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #28 Napisano 28 Grudnia 2010 "przyćmione" halogeny. Chętnie bym zobaczył taka fotkę jak to się prezentuje czy warto to ustawiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #29 Napisano 28 Grudnia 2010 Wcale nie trzeba ich przyćmiewać. Przecież w dzień te światła nawet na pełnej mocy nie oślepiają, bo niby jak. Moc taka jak mijania, a jeszcze bardziej świecą w asfalt. Teraz coraz więcej aut ma dzienne, więc nikt nie zwróci na to uwagi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #30 Napisano 28 Grudnia 2010 Chętnie bym zobaczył taka fotkę nie wiem, czy na fotce to będzie widać ..a tak przy okazji, zwróciliście uwagę, że dużo skodzin (tych nowszych) tak jeździ ? W skodzie (octavia, superb) ustawiają halogeny jako światła dzienne, tyle, że nie wiem czy tam jest: na kloszu nie masz wybite RL trzeba by było sprawdzić, ale na bank "dzienne" takie mocne to nie są pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #31 Napisano 28 Grudnia 2010 Passat "b7" też ma dzienne w zderzaku koło przeciwmgłowych. O ile się nie mylę, w dziennych powinna być żarówka min 21W. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #32 Napisano 28 Grudnia 2010 Ja jestem jak najbardziej przeciwny jeździe na światłach mijania w dzień i przeciwmgłowe jako światła dzienne moim zdaniem nie są gorsze od mijania, ale mój brat dwa razy ledwo wymigał się od mandatu za przeciwmgłowe przednie. Jakby nie to, że mogę dostać za to mandat to bym w tej chwili poszedł przestawić na tryb amerykański w przeciwmgłowych. Ale jak za cenę jednego czy dwóch mandatów mogę legalnie jeździć bez kompletu oświetlenia to się ostro zastanawiam nad światłami do jazdy dziennej. Obecnie na dzień mam tryb skandynawski i zmniejszone natężenie w światłach mijania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #33 Napisano 28 Grudnia 2010 a tak przy okazji, zwróciliście uwagę, że dużo skodzin (tych nowszych) tak jeździ ? Skody mają tam dwie żarówki. Do p-mgłowych i dziennych. Podobnie nowe polo czy passat b7 bez ksenonów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #34 Napisano 29 Grudnia 2010 Skody mają tam dwie żarówki. Do p-mgłowych i dziennych. Podobnie nowe polo czy passat b7 bez ksenonów. etka mówi inaczej, a bynajmniej nie mogę tego znaleźć. w octavi, to już w ogóle. masz może jakiś załącznik o tych żarówkach ??. Pozdrawiam ps.DADRL < przydała by się jakaś wlepa na auto, na tę okoliczność Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #35 Napisano 29 Grudnia 2010 etka mówi inaczej, a bynajmniej nie mogę tego znaleźć. w octavi, to już w ogóle. masz może jakiś załącznik o tych żarówkach ??. Zobacz dokładnie na zdjęcie, które wkleiłeś na nr. 2A, 3 i 6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #36 Napisano 29 Grudnia 2010 (edytowane) masz może jakiś załącznik o tych żarówkach ??. http://www.autogaleria.pl/fotografie/index_test.php?id=20892&test=307 http://www.autogaleria.pl/fotografie/index_test.php?id=36188&test=498 http://www.autogaleria.pl/fotografie/index_test.php?id=29604&test=426 http://www.autogaleria.pl/fotografie/index_test.php?id=29618&test=426 Widzisz dwie żarówki i dwa osobne odbłyśniki? W superbach z początku produkcji nie było świateł dziennych, dopiero po pewnym czasie się pojawiły. Edytowane 29 Grudnia 2010 przez genesis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #37 Napisano 31 Grudnia 2010 Zobacz dokładnie na zdjęcie, które wkleiłeś na nr. 2A, 3 i 6. faktycznie ... ale to nie zmienia faktu, że i tak będę jeździł na halogenach jako światła dzienne Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #38 Napisano 3 Stycznia 2011 oto jakim wymaganiom muszą sprostać światła do jazdy dziennej: Dodatkowe lampy można umieścić np.: na przednim zderzaku. Zgodnie z przepisami określającymi warunki technicznymi dopuszczenia samochodów do ruchu, odległość między lampami musi wynosić co najmniej 60 cm, a wysokość od powierzchni drogi od 25 do 150 cm. Jednocześnie światła nie mogą być dalej niż 40 cm od bocznego obrysu pojazdu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach