danieldyla Zgłoś #1 Napisano 17 Czerwca 2010 Witam, szukałem trochę na forum o problemach z tempomatem i niestety lipa ... takiego jak ja nikt nie miał. Posiadam oryginalny tempomat (tylko ze nie z napisami ON, SET itd, tylko te po szwabsku, EIN AUS ) jadąc sobie pomyślałem jak to urządzenie włączyć, analogicznie przesuwam suwak na pozycję EIN i co ? gasną światła i włącza się klakson? Nie zależne jest to od prędkości ani od obrotów, nawet na postoju tak się dzieje. Przesuwam suwak w inne pozycje naciskam ten boczny przycisk i nic, żadnych kontrolek, żadnej reakcji. jak go diagnozowałem vag'iem to niby wszystko było ok. Co może być tego przyczyną, głupio jest mieć coś w aucie co nie chodzi. thx za odp. pozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 18 Czerwca 2010 Jak to diagnozowałeś VAGiem? Myślę, że masz tylko manetkę, z której poprzedni właściciel zrobił sobie immo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #3 Napisano 18 Czerwca 2010 Zobacz ogolnie na naklejce czy tempo bylo w wyposazeniu Twojego paska, jezeli niemasz ladnego fejka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieldyla Zgłoś #4 Napisano 18 Czerwca 2010 1BA: standard suspension/shock absorption 0YE: waga category ty� axle waga range 5 0JJ: waga category front axle waga range 9 1ZC: tarcze hamulcowe, front (Geomet D) 8RE: 4 g�o�niki (pasywne) 8GL: alternator 120A 8AC: radio 'beta' QG2: olie voor pompverstuivers (PD) TDI 8TC: tylne �wiat�o przeciwmgielne dla ruchu prawostronnego 3S2: black roof rails T4N: wyposa�enie dla silnika 038.A 5SL: lewe boczne lusterko: non-spherical 5RQ: prawe boczne lusterko: convex 1MY: kierownica z poduszk� powietrzn� 1G2: steel dojazd�wka z original wyposa�enie opony 1AT: electronic stabilization program (ESP) Q2L: standardowe przednie fotele z cover on backrest (scuff guard) M3L: 4-cyl. turbo silnik diesla 1.9 L/85 kW TDI z pump-jet injection system kod silnikowy T4N/TD0 J1R: akumulator420 A (82 Ah) H6S: opony 195/65 R 15 V G0K: 6-biegowa r�czna skrzynia C0V: stalowe ko�a 6J x 15 offset 45 (5-otwor�w) B0A: grupa cz�ci bez country-specific design requirement X0A: kraj sprzeda�y auta Germany mam takie kody wyposażenia, ale tam nie ma wszystkiego, np: ori xenon, grzanie tyłka, webasto itd możliwe że wszystko by było dokładane ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #5 Napisano 20 Czerwca 2010 (edytowane) Wygląda na taxówkarski alarm antynapadowy. Ponoć bardzo popularne zastosowanie manetki tempomatu w taxi. Edytowane 20 Czerwca 2010 przez Patrick Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #6 Napisano 21 Czerwca 2010 (edytowane) dobrze kolega pisze, antynapadowy alarm montowany w wersjach taksówkowych. jeśli dobrze widzę kolego to masz taxi, lampki od podświetlenia wnętrza z tyłu masz inne. patrzałem w twoim temacie. Edytowane 21 Czerwca 2010 przez golab21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #7 Napisano 21 Czerwca 2010 lampki od podświetlenia wnętrza z tyłu masz inne lampki normalne, mają blaszane obudowy do zamocowania pionowej siatki rolety bagażnika przy złożonych siedzeniach, też takie mam, z taxi nic wspólnego to nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieldyla Zgłoś #8 Napisano 21 Czerwca 2010 ale jak by to była wersja taxi to miał bym koło radia chyba ten przycisk do oświetlenia auta co nie ? a czemu miał by ten alarm służyć? nie wiem czy to ma jakiś z tym związek ale posiadam w aucie takie coś (było to w temacie "co to za część" i też koledzy się wypowiadali ze to ma związek z alarmem) hmm czy jest możliwość "przerobienia" tej manetki aby działało to jako tempomat ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #9 Napisano 21 Czerwca 2010 jeśli nie taxi to może ktoś sobie zażyczył taki alarm, ten guzik pod nogą to pewnie po to aby go niepostrzeżenie uruchomić. a do tempomatu dokupić wiązkę, podłączyć i powinno hulać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach