lubar Zgłoś #1 Napisano 3 Czerwca 2010 Witam - czy ktos ma wyczerpujacy opis tych bledow? Po skasowaniu, podczas jazdy silnik wchodzi na obroty jalowe i nie dziala pedal gazu. Zapala sie kontrolka silnika - po chwili znika i wszystko pracuje jak nalezy po za zapalona kontrolka silnika ??? Passat B6 z sinikiem BMP 2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 3 Czerwca 2010 Błąd czujnika ciśnienia spalin przy DPF, czujnik do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubar Zgłoś #3 Napisano 8 Czerwca 2010 Dzieki - po wymianie wszystko wrocilo do normy Pozdrawiam - Lubar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulka80 Zgłoś #4 Napisano 27 Września 2011 Witam koledzy odświeżę troszkę kotleta. Mianowicie pojawiły mi się błędy jak w temacie z małą różnicą: błąd 001137 oraz 009300 czy to też świadczy o konieczności wymiany czujnika ciśnienia spalin ?? Samochód prawie jeździ normalnie z tym że czasami odcina tak jakby gaz (wystarczy wcisnąć pedał sprzęgła silnik spada do wolnych obrotów i znowu można jechać dalej). Za pomoc z góry dziękuję. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 27 Września 2011 Sprawdź kable przy czujniku, kilka osób pisało że zostały zjedzone przez gryzonie jeśli są ok to czujnik do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulka80 Zgłoś #6 Napisano 27 Września 2011 Z góry dzięki będę szukał śladu zębów , a jak nie znajdę to zamówię nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcyk Zgłoś #7 Napisano 18 Stycznia 2012 Witam chciałem sobie tylko potwierdzić informacje Mam take błędy 001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal P0471 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 6 Reset counter: 40 Mileage: 79545 km Time Indication: 0 Date: 2012.01.17 Time: 12:10:19 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 144.0 Nm Speed: 0.0 km/h Pressure: 0.0 mbar Text: 21 mbar Text: 192 C Temperature: -3.0°C 001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal P0471 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 23 Reset counter: 40 Mileage: 79546 km Time Indication: 0 Date: 2012.01.17 Time: 12:29:36 Freeze Frame: RPM: 1984 /min Torque: 40.0 Nm Speed: 18.0 km/h Pressure: 0.0 mbar Text: 200 C Text: 0 mbar Temperature: -3.0°C 009299 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal P2453 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Mileage: 79550 km Time Indication: 0 Date: 2012.01.17 Time: 12:42:27 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 144.0 Nm Speed: 0.0 km/h Pressure: 0.0 mbar Text: 0 mbar Text: 220 C Temperature: -3.0°C Pierwsze dwa to będzie wymiana tego czujnika ? Czujnik allegro A ten ostatni to z tego co się domyślam jest spowodowany błędem tego czujnika ? Może mi tylko ktoś potwierdzić ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dakudo Zgłoś #8 Napisano 7 Czerwca 2012 (edytowane) Panowie mam następujący problem. Ostatnio przerywało mi turbo tzn. przy około 3000 obrotów wyłączało się ale po odjęciu gazu i ponownym wciśnięciu już działa.Po lekturze forum i podłączeniu pod kompa wyszło, że walnięty jest czujnik doładowania G450. Został wymieniony jednak problem pozostał i cały czas wywala błąd: 001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal P0471 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h (no units): 86.70 (no units): 35.70 (no units): 0.0 Temperature: 126.0°C Temperature: 17.1°C Proszę o info jak to rozwiązać. Spędziłem ostatnie dni na przeszukiwaniu forum i u większości użytkowników po wymianie G450 błąd znikał. U mnie niestety nie znika i niestety cały czas turbo się wyłącza. Czy ostatecznym wyjściem jest czyszczenie turbo? Mam VCDS wersja Beta 11.3.0 i mógłbym zrobić jakieś dodatkowe "badania" ale nie mam pomysłu jak się do tego zabrać. będę wdzięczny za wskazówki. Ciężko znaleźć na forum taki problem w 1,9 TDI silnik BLS bo ponoć w tych silnikach nie ma zaworka N75 tylko jest zintegrowany zawór magnetyczny, o Passatach b5 wystarczyła wymiana tego zaworka a jak jest w b6? Pozdrawiam Edytowane 7 Czerwca 2012 przez dakudo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 7 Czerwca 2012 Czujnik doładowania to nie jest czujnik G450. To dwa zupełnie inne czujniki. G450 masz do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dakudo Zgłoś #10 Napisano 7 Czerwca 2012 Jak już napisalem czujnik G450 został wymieniony na nowy z ASO i dalej wywala błąd i wyłącza turbinę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach