Skocz do zawartości
lubar

[Rozwiązany]Blad 001137 oraz 009299

Rekomendowane odpowiedzi

Witam - czy ktos ma wyczerpujacy opis tych bledow? Po skasowaniu, podczas jazdy silnik wchodzi na obroty jalowe i nie dziala pedal gazu. Zapala sie kontrolka silnika - po chwili znika i wszystko pracuje jak nalezy po za zapalona kontrolka silnika ??? Passat B6 z sinikiem BMP 2006

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd czujnika ciśnienia spalin przy DPF, czujnik do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki - po wymianie wszystko wrocilo do normy

Pozdrawiam - Lubar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy odświeżę troszkę kotleta.

Mianowicie pojawiły mi się błędy jak w temacie z małą różnicą:

błąd 001137 oraz 009300

czy to też świadczy o konieczności wymiany czujnika ciśnienia spalin ??

 

Samochód prawie jeździ normalnie z tym że czasami odcina tak jakby gaz (wystarczy wcisnąć pedał sprzęgła silnik spada do wolnych obrotów i znowu można jechać dalej).

Za pomoc z góry dziękuję.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kable przy czujniku, kilka osób pisało że zostały zjedzone przez gryzonie :) jeśli są ok to czujnik do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z góry dzięki będę szukał śladu zębów :), a jak nie znajdę to zamówię nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam chciałem sobie tylko potwierdzić informacje

Mam take błędy

001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal

P0471 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 6

Reset counter: 40

Mileage: 79545 km

Time Indication: 0

Date: 2012.01.17

Time: 12:10:19

 

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 144.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Pressure: 0.0 mbar

Text: 21 mbar

Text: 192 C

Temperature: -3.0°C

 

001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal

P0471 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 23

Reset counter: 40

Mileage: 79546 km

Time Indication: 0

Date: 2012.01.17

Time: 12:29:36

 

Freeze Frame:

RPM: 1984 /min

Torque: 40.0 Nm

Speed: 18.0 km/h

Pressure: 0.0 mbar

Text: 200 C

Text: 0 mbar

Temperature: -3.0°C

 

009299 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal

P2453 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 40

Mileage: 79550 km

Time Indication: 0

Date: 2012.01.17

Time: 12:42:27

 

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 144.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Pressure: 0.0 mbar

Text: 0 mbar

Text: 220 C

Temperature: -3.0°C

 

Pierwsze dwa to będzie wymiana tego czujnika ? Czujnik allegro

 

A ten ostatni to z tego co się domyślam jest spowodowany błędem tego czujnika ?

 

Może mi tylko ktoś potwierdzić ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam następujący problem.

Ostatnio przerywało mi turbo tzn. przy około 3000 obrotów wyłączało się ale po odjęciu gazu i ponownym wciśnięciu już działa.Po lekturze forum i podłączeniu pod kompa wyszło, że walnięty jest czujnik doładowania G450. Został wymieniony jednak problem pozostał i cały czas wywala błąd:

 

001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal

P0471 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Time Indication: 0

 

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

(no units): 86.70

(no units): 35.70

(no units): 0.0

Temperature: 126.0°C

Temperature: 17.1°C

 

Proszę o info jak to rozwiązać. Spędziłem ostatnie dni na przeszukiwaniu forum i u większości użytkowników po wymianie G450 błąd znikał. U mnie niestety nie znika i niestety cały czas turbo się wyłącza. Czy ostatecznym wyjściem jest czyszczenie turbo?

 

Mam VCDS wersja Beta 11.3.0 i mógłbym zrobić jakieś dodatkowe "badania" ale nie mam pomysłu jak się do tego zabrać.

 

będę wdzięczny za wskazówki.

 

Ciężko znaleźć na forum taki problem w 1,9 TDI silnik BLS bo ponoć w tych silnikach nie ma zaworka N75 tylko jest zintegrowany zawór magnetyczny, o Passatach b5 wystarczyła wymiana tego zaworka a jak jest w b6?

 

Pozdrawiam

Edytowane przez dakudo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik doładowania to nie jest czujnik G450. To dwa zupełnie inne czujniki. G450 masz do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już napisalem czujnik G450 został wymieniony na nowy z ASO i dalej wywala błąd i wyłącza turbinę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności