dakudo
-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dakudo
- Urodziny 08.02.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
-
Rok produkcji
2008
-
Jak już napisalem czujnik G450 został wymieniony na nowy z ASO i dalej wywala błąd i wyłącza turbinę.
-
Panowie mam następujący problem. Ostatnio przerywało mi turbo tzn. przy około 3000 obrotów wyłączało się ale po odjęciu gazu i ponownym wciśnięciu już działa.Po lekturze forum i podłączeniu pod kompa wyszło, że walnięty jest czujnik doładowania G450. Został wymieniony jednak problem pozostał i cały czas wywala błąd: 001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal P0471 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h (no units): 86.70 (no units): 35.70 (no units): 0.0 Temperature: 126.0°C Temperature: 17.1°C Proszę o info jak to rozwiązać. Spędziłem ostatnie dni na przeszukiwaniu forum i u większości użytkowników po wymianie G450 błąd znikał. U mnie niestety nie znika i niestety cały czas turbo się wyłącza. Czy ostatecznym wyjściem jest czyszczenie turbo? Mam VCDS wersja Beta 11.3.0 i mógłbym zrobić jakieś dodatkowe "badania" ale nie mam pomysłu jak się do tego zabrać. Ciężko znaleźć na forum taki problem w 1,9 TDI silnik BLS bo ponoć w tych silnikach nie ma zaworka N75 tylko jest zintegrowany zawór magnetyczny, o Passatach b5 wystarczyła wymiana tego zaworka a jak jest w b6? będę wdzięczny za wskazówki. Pozdrawiam ---------- Dodano o 14:02 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:01 ---------- Niestety wyskakuje również taki błąd: 008581 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83): Signal too High P2185 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 105 Mileage: 159213 km Time Indication: 0 Date: 2012.06.06 Time: 20:08:44 Freeze Frame: RPM: 1638 /min Speed: 59.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.14 V Bin. Bits: 00001011 Temperature: 84.6°C Temperature: 73.8°C
-
Panowie mam następujący problem. Ostatnio przerywało mi turbo tzn. przy około 3000 obrotów wyłączało się ale po odjęciu gazu i ponownym wciśnięciu już działa.Po lekturze forum i podłączeniu pod kompa wyszło, że walnięty jest czujnik doładowania G450. Został wymieniony jednak problem pozostał i cały czas wywala błąd: 001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal P0471 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h (no units): 86.70 (no units): 35.70 (no units): 0.0 Temperature: 126.0°C Temperature: 17.1°C Proszę o info jak to rozwiązać. Spędziłem ostatnie dni na przeszukiwaniu forum i u większości użytkowników po wymianie G450 błąd znikał. U mnie niestety nie znika i niestety cały czas turbo się wyłącza. Czy ostatecznym wyjściem jest czyszczenie turbo? Mam VCDS wersja Beta 11.3.0 i mógłbym zrobić jakieś dodatkowe "badania" ale nie mam pomysłu jak się do tego zabrać. Ciężko znaleźć na forum taki problem w 1,9 TDI silnik BLS bo ponoć w tych silnikach nie ma zaworka N75 tylko jest zintegrowany zawór magnetyczny, o Passatach b5 wystarczyła wymiana tego zaworka a jak jest w b6? będę wdzięczny za wskazówki. Pozdrawiam
-
Panowie mam następujący problem. Ostatnio przerywało mi turbo tzn. przy około 3000 obrotów wyłączało się ale po odjęciu gazu i ponownym wciśnięciu już działa.Po lekturze forum i podłączeniu pod kompa wyszło, że walnięty jest czujnik doładowania G450. Został wymieniony jednak problem pozostał i cały czas wywala błąd: 001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal P0471 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h (no units): 86.70 (no units): 35.70 (no units): 0.0 Temperature: 126.0°C Temperature: 17.1°C Proszę o info jak to rozwiązać. Spędziłem ostatnie dni na przeszukiwaniu forum i u większości użytkowników po wymianie G450 błąd znikał. U mnie niestety nie znika i niestety cały czas turbo się wyłącza. Czy ostatecznym wyjściem jest czyszczenie turbo? Mam VCDS wersja Beta 11.3.0 i mógłbym zrobić jakieś dodatkowe "badania" ale nie mam pomysłu jak się do tego zabrać. będę wdzięczny za wskazówki. Ciężko znaleźć na forum taki problem w 1,9 TDI silnik BLS bo ponoć w tych silnikach nie ma zaworka N75 tylko jest zintegrowany zawór magnetyczny, o Passatach b5 wystarczyła wymiana tego zaworka a jak jest w b6? Pozdrawiam
-
Panowie mam następujący problem. Ostatnio przerywało mi turbo tzn. przy około 3000 obrotów wyłączało się ale po odjęciu gazu i ponownym wciśnięciu już działa.Po lekturze forum i podłączeniu pod kompa wyszło, że walnięty jest czujnik doładowania G450. Został wymieniony jednak problem pozostał i cały czas wywala błąd: 001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal P0471 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h (no units): 86.70 (no units): 35.70 (no units): 0.0 Temperature: 126.0°C Temperature: 17.1°C Proszę o info jak to rozwiązać. Spędziłem ostatnie dni na przeszukiwaniu forum i u większości użytkowników po wymianie G450 błąd znikał. U mnie niestety nie znika i niestety cały czas turbo się wyłącza. Czy ostatecznym wyjściem jest czyszczenie łopatek? Mam VCDS wersja Beta 11.3.0 i mógłbym zrobić jakieś dodatkowe "badania" ale nie mam pomysłu jak się do tego zabrać. będę wdzięczny za wskazówki. Pozdrawiam
-
Dostałem odpowiedz z e-service, że ich kabelek nie pójdzie z VCDS Wersja 11.11.3. Podrzucam treść odpowiedzi: "na kablu vag001 to w ogóle nie ma dyskusji (podobnie jak na 99% rozwiązań dostępnych) o wersji PL, ta momentalnie "uwali" kabel podobnie jak wszystkie PL. Jedynie vag002 nie ulegnie uszkodzeniu ale z wersją 11.11.3 nie zadziała, to jasno wynika z opisu ze strony. Osobiście nie wierzymy aby pojawiła się jakakolwiek działająca wersja 11.11.3PL zważywszy iż nawet wcześniejszych wersji nie było a jedynie zakłamanie sprzedawców i dużo złości z tego tytułu osób które słusznie zresztą poczuły się oszukane." Ale mają na chomiku instalki do innych wersji i na 100% działa na VCDS 10.6.3PL. Na wersji 11.10.1 EN działa "mniej stabilnie" czy ktoś pomoże rozszyfrować co to znaczy? Czy ktoś korzysta z ich kabla? Pozdrawiam
-
Pięknie! a orientujesz się czy ten interfejs pójdzie z VCDS Wersja 11.11.3? Wysłałem maila do nich (e-service) ale czekam na odp. Jaki jeszcze inny programik można pod ten kabel podpiąć? np. VAG CAN PROFESSIONAL?
-
dziękuję za błyskawiczną reakcję. Cały interfejs zamierzam wykorzystywać do celów prywatnych, kiedy sytuacja mnie do tego zmusi, czyli autku będzie coś dolegać. Po rozmowie z jednym z użytkowników forum dostałem propozycję nabycia VCDS tylko liczyłem, że uda się coś kupić za 200zł a tu wychodzi, że trzeba wyłożyć co najmniej 400pln aby cieszyć się urokami VCDS'a. Jeśli ktoś chciałby sprzedać takowy, dobry a wychodzi na to, że najlepszy zestaw z VCDS to czekam na propozycję. dziękuję i pozdrawiam
-
A może jakieś konkretne uzasadnienie? Z informacji na forum w tym wątku oraz innych, dla VCDS różni się od np. Commander 5.1 głównie szatą graficzną?
-
Witam, czy ktoś testował ten kabelek? Jeśli tak, to jakie wrażenia? Mam zamiar takowy zakupić i chciałbym znać opinię użytkowników. Czy nie ma problemu ze zrywaniem połączenia, instalką pod WIN 7 64bit? http://allegro.pl/vag-k-can-3-6-passat-b6-touareg-golf-v-audi-c6-q7-i2367231443.html Pozdrawiam ---------- Dodano o 17:18 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:29 ---------- A może ktoś korzystał z takiego zestawu? ---------- Dodano o 17:19 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:18 ---------- A może ktoś korzystał z takiego zestawu? http://www.telwis.pl/interfejs-vag-can-commander-51-full-edc15xme7x-line-p-69.html?osCsid=9ef79d59b3c76486d72ee39333c4c120