Skocz do zawartości

dakudo

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dakudo

  • Urodziny 08.02.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Jak już napisalem czujnik G450 został wymieniony na nowy z ASO i dalej wywala błąd i wyłącza turbinę.
  2. Panowie mam następujący problem. Ostatnio przerywało mi turbo tzn. przy około 3000 obrotów wyłączało się ale po odjęciu gazu i ponownym wciśnięciu już działa.Po lekturze forum i podłączeniu pod kompa wyszło, że walnięty jest czujnik doładowania G450. Został wymieniony jednak problem pozostał i cały czas wywala błąd: 001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal P0471 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h (no units): 86.70 (no units): 35.70 (no units): 0.0 Temperature: 126.0°C Temperature: 17.1°C Proszę o info jak to rozwiązać. Spędziłem ostatnie dni na przeszukiwaniu forum i u większości użytkowników po wymianie G450 błąd znikał. U mnie niestety nie znika i niestety cały czas turbo się wyłącza. Czy ostatecznym wyjściem jest czyszczenie turbo? Mam VCDS wersja Beta 11.3.0 i mógłbym zrobić jakieś dodatkowe "badania" ale nie mam pomysłu jak się do tego zabrać. Ciężko znaleźć na forum taki problem w 1,9 TDI silnik BLS bo ponoć w tych silnikach nie ma zaworka N75 tylko jest zintegrowany zawór magnetyczny, o Passatach b5 wystarczyła wymiana tego zaworka a jak jest w b6? będę wdzięczny za wskazówki. Pozdrawiam ---------- Dodano o 14:02 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:01 ---------- Niestety wyskakuje również taki błąd: 008581 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83): Signal too High P2185 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 105 Mileage: 159213 km Time Indication: 0 Date: 2012.06.06 Time: 20:08:44 Freeze Frame: RPM: 1638 /min Speed: 59.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.14 V Bin. Bits: 00001011 Temperature: 84.6°C Temperature: 73.8°C
  3. Panowie mam następujący problem. Ostatnio przerywało mi turbo tzn. przy około 3000 obrotów wyłączało się ale po odjęciu gazu i ponownym wciśnięciu już działa.Po lekturze forum i podłączeniu pod kompa wyszło, że walnięty jest czujnik doładowania G450. Został wymieniony jednak problem pozostał i cały czas wywala błąd: 001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal P0471 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h (no units): 86.70 (no units): 35.70 (no units): 0.0 Temperature: 126.0°C Temperature: 17.1°C Proszę o info jak to rozwiązać. Spędziłem ostatnie dni na przeszukiwaniu forum i u większości użytkowników po wymianie G450 błąd znikał. U mnie niestety nie znika i niestety cały czas turbo się wyłącza. Czy ostatecznym wyjściem jest czyszczenie turbo? Mam VCDS wersja Beta 11.3.0 i mógłbym zrobić jakieś dodatkowe "badania" ale nie mam pomysłu jak się do tego zabrać. Ciężko znaleźć na forum taki problem w 1,9 TDI silnik BLS bo ponoć w tych silnikach nie ma zaworka N75 tylko jest zintegrowany zawór magnetyczny, o Passatach b5 wystarczyła wymiana tego zaworka a jak jest w b6? będę wdzięczny za wskazówki. Pozdrawiam
  4. Panowie mam następujący problem. Ostatnio przerywało mi turbo tzn. przy około 3000 obrotów wyłączało się ale po odjęciu gazu i ponownym wciśnięciu już działa.Po lekturze forum i podłączeniu pod kompa wyszło, że walnięty jest czujnik doładowania G450. Został wymieniony jednak problem pozostał i cały czas wywala błąd: 001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal P0471 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h (no units): 86.70 (no units): 35.70 (no units): 0.0 Temperature: 126.0°C Temperature: 17.1°C Proszę o info jak to rozwiązać. Spędziłem ostatnie dni na przeszukiwaniu forum i u większości użytkowników po wymianie G450 błąd znikał. U mnie niestety nie znika i niestety cały czas turbo się wyłącza. Czy ostatecznym wyjściem jest czyszczenie turbo? Mam VCDS wersja Beta 11.3.0 i mógłbym zrobić jakieś dodatkowe "badania" ale nie mam pomysłu jak się do tego zabrać. będę wdzięczny za wskazówki. Ciężko znaleźć na forum taki problem w 1,9 TDI silnik BLS bo ponoć w tych silnikach nie ma zaworka N75 tylko jest zintegrowany zawór magnetyczny, o Passatach b5 wystarczyła wymiana tego zaworka a jak jest w b6? Pozdrawiam
  5. Panowie mam następujący problem. Ostatnio przerywało mi turbo tzn. przy około 3000 obrotów wyłączało się ale po odjęciu gazu i ponownym wciśnięciu już działa.Po lekturze forum i podłączeniu pod kompa wyszło, że walnięty jest czujnik doładowania G450. Został wymieniony jednak problem pozostał i cały czas wywala błąd: 001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal P0471 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h (no units): 86.70 (no units): 35.70 (no units): 0.0 Temperature: 126.0°C Temperature: 17.1°C Proszę o info jak to rozwiązać. Spędziłem ostatnie dni na przeszukiwaniu forum i u większości użytkowników po wymianie G450 błąd znikał. U mnie niestety nie znika i niestety cały czas turbo się wyłącza. Czy ostatecznym wyjściem jest czyszczenie łopatek? Mam VCDS wersja Beta 11.3.0 i mógłbym zrobić jakieś dodatkowe "badania" ale nie mam pomysłu jak się do tego zabrać. będę wdzięczny za wskazówki. Pozdrawiam
  6. Dostałem odpowiedz z e-service, że ich kabelek nie pójdzie z VCDS Wersja 11.11.3. Podrzucam treść odpowiedzi: "na kablu vag001 to w ogóle nie ma dyskusji (podobnie jak na 99% rozwiązań dostępnych) o wersji PL, ta momentalnie "uwali" kabel podobnie jak wszystkie PL. Jedynie vag002 nie ulegnie uszkodzeniu ale z wersją 11.11.3 nie zadziała, to jasno wynika z opisu ze strony. Osobiście nie wierzymy aby pojawiła się jakakolwiek działająca wersja 11.11.3PL zważywszy iż nawet wcześniejszych wersji nie było a jedynie zakłamanie sprzedawców i dużo złości z tego tytułu osób które słusznie zresztą poczuły się oszukane." Ale mają na chomiku instalki do innych wersji i na 100% działa na VCDS 10.6.3PL. Na wersji 11.10.1 EN działa "mniej stabilnie" czy ktoś pomoże rozszyfrować co to znaczy? Czy ktoś korzysta z ich kabla? Pozdrawiam
  7. Pięknie! a orientujesz się czy ten interfejs pójdzie z VCDS Wersja 11.11.3? Wysłałem maila do nich (e-service) ale czekam na odp. Jaki jeszcze inny programik można pod ten kabel podpiąć? np. VAG CAN PROFESSIONAL?
  8. dziękuję za błyskawiczną reakcję. Cały interfejs zamierzam wykorzystywać do celów prywatnych, kiedy sytuacja mnie do tego zmusi, czyli autku będzie coś dolegać. Po rozmowie z jednym z użytkowników forum dostałem propozycję nabycia VCDS tylko liczyłem, że uda się coś kupić za 200zł a tu wychodzi, że trzeba wyłożyć co najmniej 400pln aby cieszyć się urokami VCDS'a. Jeśli ktoś chciałby sprzedać takowy, dobry a wychodzi na to, że najlepszy zestaw z VCDS to czekam na propozycję. dziękuję i pozdrawiam
  9. A może jakieś konkretne uzasadnienie? Z informacji na forum w tym wątku oraz innych, dla VCDS różni się od np. Commander 5.1 głównie szatą graficzną?
  10. Witam, czy ktoś testował ten kabelek? Jeśli tak, to jakie wrażenia? Mam zamiar takowy zakupić i chciałbym znać opinię użytkowników. Czy nie ma problemu ze zrywaniem połączenia, instalką pod WIN 7 64bit? http://allegro.pl/vag-k-can-3-6-passat-b6-touareg-golf-v-audi-c6-q7-i2367231443.html Pozdrawiam ---------- Dodano o 17:18 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:29 ---------- A może ktoś korzystał z takiego zestawu? ---------- Dodano o 17:19 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:18 ---------- A może ktoś korzystał z takiego zestawu? http://www.telwis.pl/interfejs-vag-can-commander-51-full-edc15xme7x-line-p-69.html?osCsid=9ef79d59b3c76486d72ee39333c4c120
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności