fructon Zgłoś #21 Napisano 10 Stycznia 2011 dobry opis ...schody dla tych co nie maja blokad zaczną sie wtedy gdy po rozebraniu całosci zobaczycie że z simmeringów wałków rozrządu wycieka olej , zdecydowanie doradzam przy wymianie całosci dokupienie tych uszczelniaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #22 Napisano 10 Stycznia 2011 W razie czego blokady można "wyrzeźbić" Aby materiał był i trochę narzędzi Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #23 Napisano 9 Kwietnia 2011 Mam pytanie odnośnie naciągu paska rozrządu... między wałkami przez pompę wody pasek jest u mnie dość luźno... między innymi rolkami jest naciągnięty. Tak ma być? Pompą można zakręcić palcem... [ame]http://www.youtube.com/watch?v=h4d0a4hLhsg[/ame] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 9 Kwietnia 2011 pasek na pewno do tego rozrządu ?? może źle założyłeś bo tak jak masz to ci przeskoczy a właśnie rozrząd idealnie na znakach ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comag Zgłoś #25 Napisano 6 Maja 2011 (edytowane) tutaj dokładniejszy opis czynności z użyciem blokady dla ambitnych "mechaników" temat z forum AUDI. http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=108758 Edytowane 6 Maja 2011 przez comag Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #26 Napisano 10 Maja 2011 tutaj dokładniejszy opis czynności z użyciem blokady dla ambitnych "mechaników"temat z forum AUDI. http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=108758 W silniku V8 ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #27 Napisano 31 Lipca 2011 Koledzy a powiedzcie co ile wymieniać rozrząd w silniku 2,8 V6 chyba oznaczenia AXM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzechol75 Zgłoś #28 Napisano 2 Listopada 2011 chłopaki a gdzie i jakiej firmy kupilibyście teraz elementy do rozrządu, macie gdzieś jakieś umówiony rabat dla forumowiczów? Jaka będzie cena teraz tych części?? pasek rozrządu tłumik drgań paska rozrządu napinacz rolka napinająca rolka prowadząca pompa wody termostat pasek wieloklinowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzechol75 Zgłoś #29 Napisano 4 Listopada 2011 no i co?? nikt tu nie zagląda??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaczus Zgłoś #30 Napisano 20 Września 2012 Druciarstwo.. może byłoby również warto by kolega zaopatrzenie dla swojego auta robił w ASO od żarówek po r###m zgodnie z zaleceniami producenta. Sorry, nie lubię chamstwa, a artykuł bardzo dobry i również bez blokad można się obyć (przydają się tylko przy ekstremalnych konstrukcjach). Moja sugestia, kiedy złożymy już rozrząd, polecam ręcznie zakręcić wałem korbowym i sprawdzić czy całość po pełnym obrocie powróciła do pierwotnie oznaczonych miejsc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #31 Napisano 10 Listopada 2013 witajcie mam pytanie z innej beczki. orientujecie sie z jakim momentem dokręcać wałki rozrządu w silniku ADR 20v ? ( motor benzynowy passat b5 ) w ADR masz raczej jeden wałek bo to przecież nie V-ka. Jeśli pytasz o dokręcenie rolki na wałku, to jeśli dobrze pamiętam to 50 Nm Koledzy a powiedzcie co ile wymieniać rozrząd w silniku 2,8 V6 chyba oznaczenia AXM? co 120 tyś km ---------- Dodano o 12:13 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:54 ---------- BONEK, a dlaczego nie wymieniałeś rolek i napinacza paska wieloklinowego? tych rzeczy nie trzeba wymieniać przy okazji rozrządu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #32 Napisano 10 Listopada 2013 i jeszcze pytanie odnośnie termostatu... ty zamontowałeś zamiennik firmy Wahler o nr 4274.87D, a czy przypadkiem nie powinnien być 4123.80D ? ---------- Dodano o 15:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:59 ---------- i jeszcze pytanie odnośnie termostatu... ty zamontowałeś zamiennik firmy Wahler o nr 4274.87D, a czy przypadkiem nie powinnien być 4123.80D ? cofam pytanie znalazłem w Etce, że do naszego silnika musi być termostat który otwiera się przy temp 87 stopni więc zamiennik dokładnie taki jak ty zamontowałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach