Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie - nie masz racji. regulator napięcia jak całkowicie padnie, to jest brak ładowania a u ciebie on powoli dogorywa. A pisałem wcześniej, że regulator do wymiany :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze jedno pytanko:czy jak pojeżdzę jeszcze z tydzień na takim ładowaniu(13,8V) to nic się nie stanie czy trzeba to naprawić natychmiast?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jest 13.8 to możesz jeździć i jeździć. Ja mam tyle w swoim i już 2 lata nic się nie dzieje :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to już zgłupiałam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to już zgłupiałam

A dlaczemu? :P Ja mam nawet mniej, bo 13.6, ale jakoś mi to nie przeszkadza w niczym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgłupiałam w tym sensie czy wziąść sie za to czy nie szukać przysłowiowych wszów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jest tyle co piszesz, to ja bym tak zostawił. Nawet zimą nigdy nie miałem problemu z odpaleniem, nawet przy 30 stopniach mrozu, więc jak widać - AKU był normalnie ładowany :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekonał mnie kolega,nie będę tego robiła a zimą też nie miałam problemów z odpalaniem.Dzięki wielkie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapamietaj, ze wazne jest to, by napięcie ładowania było wyższe niz napięcie znamionowe AKU. Oczywiście najlepiej jest, jak wartośc wynosi powyżej 14V ale jak jest poniżej, to nic strasznego się nie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zapamietaj, ze wazne jest to, by napięcie ładowania było wyższe niz napięcie znamionowe AKU. Oczywiście najlepiej jest, jak wartośc wynosi powyżej 14V ale jak jest poniżej, to nic strasznego się nie dzieje.

 

Żeby było dokładnie-Powinno być 14,2,ale jest :ok jeżeli mieści się w granicach 13,8V-14,2V ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam jeszcze ciekawiej (b5 1.8T AEB)- mi przy błędzie 18010 siada wszystko poza licznikami. Zdarza mi się to podczas jazdy (odpala zawsze bez zarzutu). Potrafi na pełnej prędkości zabraknąć prądu- pojawia się ładowanie i nie mam wspomagania, co przy dużych prędkościach jest niebezpieczne)- jako, że auto jedzie więc silnik sam łapie dalej i rusza więc podczas jazdy to wygląda tak, że odcina mnie na parę sekund i dalej jedzie (jak stoję to muszę kręcić). Czy to może być kostka stacyjki? Miał ktoś tak? Czasami przez kilka dni jest spokój a potem nagle siada.

 

na innym forum przeczytałam "tak to będzie, cyfra 30 oznacza kable z plusem bezpośrednio z aku"- wskazuje to na aku O.o? chodzi mi o to czy ten błąd wskazuje, że to wina bezpośrednio związana z aku? np. klema od plusa brudna?

 

mój błąd to dokłanie "18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie, brak osprzętu/nie związany ze sprzętem- błąd sporadyczny", mam też (może coś to podpowie):

561 dopasowanie (ustalenie) składu mieszanki, przekroczona wartość adaptacji- dodawanie

17972 regulator przepustnicy- niskie napięcie do ustawień podstawowych; brak osprz./nie zw. ze sprz.

17967 regulator wolnych obrotów- ustawienia pierwotne; brak osprz./nie zw. ze sprz.

16500 czujnik temperatury silnika zakres/możliwości; brak osprz./nie zw. ze sprz.

 

domyślam się, że problem z przepustnicą dawałby falowanie silnika a mi silnik na benzynie pracuje idealnie a jak przełącza się na gaz to faluje, ale po kilku minutach przestaje i faluje dopiero przy następnym odpaleniu silnika i przełączeniu na gaz (głównie jak stoi dłużej); głównie chodzi mi o to odcinanie od prądu podczas jazdy

Edytowane przez Olab3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja mam jeszcze ciekawiej (b5 1.8T AEB)- mi przy błędzie 18010 siada wszystko poza licznikami. Zdarza mi się to podczas jazdy (odpala zawsze bez zarzutu). Potrafi na pełnej prędkości zabraknąć prądu- pojawia się ładowanie i nie mam wspomagania, co przy dużych prędkościach jest niebezpieczne)- jako, że auto jedzie więc silnik sam łapie dalej i rusza więc podczas jazdy to wygląda tak, że odcina mnie na parę sekund i dalej jedzie (jak stoję to muszę kręcić). Czy to może być kostka stacyjki? Miał ktoś tak? Czasami przez kilka dni jest spokój a potem nagle siada.

 

na innym forum przeczytałam "tak to będzie, cyfra 30 oznacza kable z plusem bezpośrednio z aku"- wskazuje to na aku O.o? chodzi mi o to czy ten błąd wskazuje, że to wina bezpośrednio związana z aku? np. klema od plusa brudna?

 

mój błąd to dokłanie "18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie, brak osprzętu/nie związany ze sprzętem- błąd sporadyczny", mam też (może coś to podpowie):

561 dopasowanie (ustalenie) składu mieszanki, przekroczona wartość adaptacji- dodawanie

17972 regulator przepustnicy- niskie napięcie do ustawień podstawowych; brak osprz./nie zw. ze sprz.

17967 regulator wolnych obrotów- ustawienia pierwotne; brak osprz./nie zw. ze sprz.

16500 czujnik temperatury silnika zakres/możliwości; brak osprz./nie zw. ze sprz.

 

domyślam się, że problem z przepustnicą dawałby falowanie silnika a mi silnik na benzynie pracuje idealnie a jak przełącza się na gaz to faluje, ale po kilku minutach przestaje i faluje dopiero przy następnym odpaleniu silnika i przełączeniu na gaz (głównie jak stoi dłużej); głównie chodzi mi o to odcinanie od prądu podczas jazdy

 

Poszło PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz, możesz tutaj wkleić (jeszcze nie czytałam), może się komuś przyda.

 

A jeszcze coś mi przyszło do głowy- jeżeli to by była wina aku to choć na chwilę znikałyby mi liczniki i by się zerował ten od aktualnie przejechanej trasy a mi liczników to nie dotyka, dlatego to chyba coś innego. Tak, jak Magdzie, napisałam też, akumulator trzyma dobrze, bo auto na mrozie może stać tydzień i odpala od razu.

Edytowane przez Olab3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem wydaje się być rozwiązany... jest 7 marca a samochód 18 luitego miał zakładany alarm przez mojego chłopaka, który wyjął główny bezpiecznik i był on cały zaśniedziały i pokryty białawym nalotem. Przeczyścił go i od tamtej pory auto jeździ bez zarzutów. Natomiast mam kolejne pytanie w tym wątku. Czy po wyłączeniu silnika zerować się powinien lewy licznik (ten od przejechanej trasy)? Przez czyszczeniem bezpiecznika, co wsiadłam do auta po postoju (nieważne czy minuta czy cała noc) licznik ten był wyzerowany a po czyszczeniu nie zeruje się czasem w ogóle (po całej nocy) a czasami zeruje- ja go nie zeruje a obserwuje. Co ciekawe... późni mi się zegar. Co go nastawię to się późni. Po całej nocy ponad godzinę. Późni się też podczas jazdy. O.o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ola, rozwiazalas problem?

 

U mnie po kompletnym rozladowaniu aku, jego ponownym naladowaniu i parokrotnym odlaczaniu w celu wykonania pomiarow jego dzialania i poboru pradu w grupie 02 skrzyni biegow (automat) i 03 ABS wywala mi caly czas blad 18265.

Nie moge go skasowac.

 

Mam tez blad przeplywki 16486, ktory powstal gdy ja odlaczylem i przeczyscilem benzyna ekstr. Przez ten blad skrzynia automatyczna po wrzuceniu D szarpnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam:) odświeżę temat może ktoś mi coś podpowie... niedawno kupiłem Passata 2.0 benzyna z 2001roku, po 2 dniach od zakupu zapaliła mi sie kontrolka esp abs, ale zgasiłem silnik odpaliłem i zgasła wiec myślałem ze pada jakiś czujnik, pomyślalem że zaczekam aż zapali się na dobre i pojadę na komputer, lecz po tygodniu zapaliła mi się kontrolka abs, esp i check silnika, wiec już pojechałem podłaczyć auto do mechanika co się okazało to błąd 18010 i coś o niskim napięciu sterownika silnika, mechanik sprawdził miernikiem i okzało sie że ładowanie jest słabe w granicach 11,8 volta więc wymienił regulator napięcia teraz po nocy i odpaleniu auta pokazuje 14,14v po 20 minutach już 13,80 a na pełnym obciązeniu 13,60. lecz po odpaleniu auta i krótkim odcinku drogi zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu kontrolki zapalają sie znowu.... czy może to być wina akumulatora? nie wiem ile ma lat, jest bezobsługowy i nie ma "oczka"mechanik mówi ze skoro auto odpala to akumulator jest ok, ale 2x starsi "koledzy" z którymi pracuję mówią ze akumulator się kończy i jak kupię nowy to moje problemy się skonczą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam Passat 1.8t silnik APU 1999 roku. Co jakiś czas podczas jazdy zapala mi się na chwile kontrolka EPC po czym gaśnie. Błąd jaki mi się wyświetla to właśnie 18010. Dzieje się to kiedy przyspieszam, hamuje nieraz na wolnych obrotach.Silnik jak pracuje na wolnych obrotach a zaświeci się kontrolka potrafi zgasnąć. Sprawdziłem ładowani akumulator przekaźnik od zasilania połączenie na sterowniku wszystko jest ok.Passat jest na gaz ma instalacje BRC plug and drive. Dzieje się to na gazie jak i benzynie. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być. Dodam że mogę nieraz jeździć cały dzień i nic się nie dzieje a nieraz zapala się codziennie.

Edytowane przez AdamR75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności