Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

18010-terminal 30 zródła zasilania[b+]- niskie napiecie D

nie bardzo rozumiem ten bład ale to przypadkiem nie oznacza konca akumulatora???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyjżyj się przewodom zasilającym cewkę zapłonową? Może się gdzieś przetarły albo zaśniedziały i dlatego do cewki dociera za niskie napięcie, zanim podejmiesz decyzję o naprawie u jakiegoś znachora to przyjżyj się zasilaniu ECU, i piny w sterowniku, przeczyść je i załóż ponownie bo (nie znam się na tym dokładnie, więc jeżeli to nie ma sensu to proszę mnie od razu nie ganić....) jak jakaś częśc byłaby uszkodzona to nierówna praca była by znacznie częsciej jak nie zawsze.

 

Sprawdź także przekażniki może jakiś bolec jest zaśniedziały??

 

Pozdrawiam i jak to jest bezsensu to przepraszam <respect>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten sterownik (ECU) nie znajduje sie przypadkiem gdzies na podszybiu???Pytam bo od zawsze do elektroniki i takich tam rzeczy trzymalam rece z daleka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie bardzo rozumiem ten bład ale to przypadkiem nie oznacza konca akumulatora???

Słabe połączenie(styk) klem na akumulatorze, slaby akumulator, słabe ładowanie.

Aku i alternator do sprawdzenia, klemy do wyczyszczenia.

 

---------- Post added at 19:41 ---------- Previous post was at 19:38 ----------

 

Przyjżyj się przewodom zasilającym cewkę zapłonową? Może się gdzieś przetarły albo zaśniedziały i dlatego do cewki dociera za niskie napięcie, zanim podejmiesz decyzję o naprawie u jakiegoś znachora to przyjżyj się zasilaniu ECU, i piny w sterowniku, przeczyść je i załóż ponownie bo (nie znam się na tym dokładnie, więc jeżeli to nie ma sensu to proszę mnie od razu nie ganić....) jak jakaś częśc byłaby uszkodzona to nierówna praca była by znacznie częsciej jak nie zawsze.