mruku Zgłoś #1 Napisano 31 Maja 2010 Co koledzy myślicie o tym filtrze powietrza? Ponoć nawet nie trzeba go wymieniać bo dokupuje sie do niego środek czyszczący. Co najlepsze ponoć poprawiają sie osiągi auta od 3- 4 KM. Chciałbym zasięgnąć Waszej opinii. Może ktoś z was używa lub używał takiego filtra? http://www.motorsportworld.co.uk/detprod.asp?productcode=KN-33-2125&PID=756677 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #2 Napisano 31 Maja 2010 prać nie chciało mi się - wróciłem do standardowego głośniejszy syk turbiny jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jey 350 Zgłoś #3 Napisano 31 Maja 2010 Używam takiego filtra od 2 lat, nie odczułem specjalnie przyrostu mocy ale nie trzeba go wymieniać wystarczy wyczyścić i nasączyć olejkiem K&N i to jest jego zaleta. Z budowy tego filtra można wnioskować że umożliwia on większy przepływ powietrza niż standardowy więc myślę że warto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #4 Napisano 31 Maja 2010 Tez cos takiego mam, bylo odkad kupilem samochod. Przejechalem na nim 70.000 nie wiem ile mial wczesniej. I faktycznie jest tylko czyszczony. Jesli o mnie chodzi to jakbym mial kupowac to bym nie kupił tylko korzystal ze standardowego bo: - lepiej czesciej wymieniac filtr zeby nie bylo syfow (wiem ze niby czyszczony, ale nowy to nowy) - kwestie tuningowe i przyrostu mocy to pomijam bo to smieszne - syk turbiny faktycznie slychac - myslalem ze moze cos z turbina sie dzieje ale od zawsze byl taki charakterystyczny glos - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #5 Napisano 31 Maja 2010 A czy przepływka nie dostaje po dupie przez ten olejek do czyszczenia filtra? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jey 350 Zgłoś #6 Napisano 31 Maja 2010 Zrobiłem na nim już ok. 50 tyś. km i wszystko ok. Czyszczę go co 10 tyś. i do tej pory przepływka działa poprawnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #7 Napisano 31 Maja 2010 Są różne opinie dlatego pytam "ktoś" mnie nastraszył, że od tego filtra pada przepływka dlatego kontynuuje temat ale jeśli wszystko gra to zdecyduje się na ten filtr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #8 Napisano 31 Maja 2010 Są różne opinie dlatego pytam "ktoś" mnie nastraszył, że od tego filtra pada przepływka dlatego kontynuuje temat ale jeśli wszystko gra to zdecyduje się na ten filtr. mocy to ci on napewno nie doda tego badz pewny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #9 Napisano 31 Maja 2010 To wiem to nie benzyniak, że można sobie stożek walnąć i jest poprawa ale pożądny filtr w dieslu to podstawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #10 Napisano 31 Maja 2010 moja opinia na temat takich wiltrow to nic nie jest wieczne i taki filtr po kilku praniach czyszczeniach traci swoje wlasciwosci filtrujace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #11 Napisano 1 Czerwca 2010 Z budowy tego filtra można wnioskować że umożliwia on większy przepływ powietrza niż standardowy więc myślę że warto moja opinia na temat takich wiltrow to nic nie jest wieczne i taki filtr po kilku praniach czyszczeniach traci swoje wlasciwosci filtrujace wiec w najwyzej "na starosc" osiagnie wlasciwosci normalnego filtru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejek Zgłoś #12 Napisano 1 Czerwca 2010 Są różne opinie dlatego pytam "ktoś" mnie nastraszył, że od tego filtra pada przepływka dlatego kontynuuje temat ale jeśli wszystko gra to zdecyduje się na ten filtr. Pewnie chodziło mu o to że zasysane są drobinki oleju z filtra, który osadza się na "lizaku" przepływomierza i do niego przykleja się kurz z czasem fałszując wskazania. Lub że filtr kiepsko filtruje bo ktoś kiedyś nie nasączył go po umyciu olejem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #13 Napisano 1 Czerwca 2010 Osobiście bałbym się zakładać taki filtr lub stożek. Nie jestem przekonany co do ich właściwości filtrujących. Mocy od tego nie przybędzie, a silnik ma mi służyć jak najdłużej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #14 Napisano 1 Czerwca 2010 Moim zdaniem lepiej co 10Kkm wymienić normalny filtr za 30zł niż prać filtr wielorazowego użytku. plzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #15 Napisano 1 Czerwca 2010 Dzięki za opinie, jednak sobie podaruje ten filtr i będę stosował raz do roku standardowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #16 Napisano 1 Czerwca 2010 jeśli ten sam filtr jest w 1.9, 2.8 , 4.0 to wydaje mi sie ze jest wystarczający Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #17 Napisano 5 Czerwca 2010 Używałem K&N w dwóch wolnossących benzynach bez nadmiaru elektroniki. Czy coś dawały? Nie wiem, ale samopoczucie poprawiały. Natomiast do paska z przepływką i turbiną raczej bym się nie odważył-tylko i wyłącznie oryginał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #18 Napisano 7 Czerwca 2010 K&N niby dobra firma ale do passata bym sie nie odważył. Lepiej kupić oryginał, mniej wydasz a efektu na tamtym filtrze oprocz dzwiekowego nie bedziesz mial. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach