Skocz do zawartości
mruku

Filtr powietrza co myślicie?

Rekomendowane odpowiedzi

Co koledzy myślicie o tym filtrze powietrza? Ponoć nawet nie trzeba go wymieniać bo dokupuje sie do niego środek czyszczący. Co najlepsze ponoć poprawiają sie osiągi auta od 3- 4 KM. Chciałbym zasięgnąć Waszej opinii. Może ktoś z was używa lub używał takiego filtra?

http://www.motorsportworld.co.uk/detprod.asp?productcode=KN-33-2125&PID=756677

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prać nie chciało mi się - wróciłem do standardowego ;)

głośniejszy syk turbiny jest :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Używam takiego filtra od 2 lat, nie odczułem specjalnie przyrostu mocy ale nie trzeba go wymieniać wystarczy wyczyścić i nasączyć olejkiem K&N i to jest jego zaleta. Z budowy tego filtra można wnioskować że umożliwia on większy przepływ powietrza niż standardowy więc myślę że warto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez cos takiego mam, bylo odkad kupilem samochod. Przejechalem na nim 70.000 nie wiem ile mial wczesniej. I faktycznie jest tylko czyszczony.

 

Jesli o mnie chodzi to jakbym mial kupowac to bym nie kupił tylko korzystal ze standardowego bo:

- lepiej czesciej wymieniac filtr zeby nie bylo syfow (wiem ze niby czyszczony, ale nowy to nowy)

- kwestie tuningowe i przyrostu mocy to pomijam bo to smieszne

- syk turbiny faktycznie slychac - myslalem ze moze cos z turbina sie dzieje ale od zawsze byl taki charakterystyczny glos

 

-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy przepływka nie dostaje po dupie przez ten olejek do czyszczenia filtra?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem na nim już ok. 50 tyś. km i wszystko ok. Czyszczę go co 10 tyś. i do tej pory przepływka działa poprawnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są różne opinie dlatego pytam "ktoś" mnie nastraszył, że od tego filtra pada przepływka dlatego kontynuuje temat ale jeśli wszystko gra to zdecyduje się na ten filtr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Są różne opinie dlatego pytam "ktoś" mnie nastraszył, że od tego filtra pada przepływka dlatego kontynuuje temat ale jeśli wszystko gra to zdecyduje się na ten filtr.
mocy to ci on napewno nie doda tego badz pewny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wiem to nie benzyniak, że można sobie stożek walnąć i jest poprawa ale pożądny filtr w dieslu to podstawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moja opinia na temat takich wiltrow to nic nie jest wieczne i taki filtr po kilku praniach czyszczeniach traci swoje wlasciwosci filtrujace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z budowy tego filtra można wnioskować że umożliwia on większy przepływ powietrza niż standardowy więc myślę że warto

 

moja opinia na temat takich wiltrow to nic nie jest wieczne i taki filtr po kilku praniach czyszczeniach traci swoje wlasciwosci filtrujace

 

wiec w najwyzej "na starosc" osiagnie wlasciwosci normalnego filtru :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Są różne opinie dlatego pytam "ktoś" mnie nastraszył, że od tego filtra pada przepływka dlatego kontynuuje temat ale jeśli wszystko gra to zdecyduje się na ten filtr.
Pewnie chodziło mu o to że zasysane są drobinki oleju z filtra, który osadza się na "lizaku" przepływomierza i do niego przykleja się kurz z czasem fałszując wskazania. Lub że filtr kiepsko filtruje bo ktoś kiedyś nie nasączył go po umyciu olejem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście bałbym się zakładać taki filtr lub stożek. Nie jestem przekonany co do ich właściwości filtrujących. Mocy od tego nie przybędzie, a silnik ma mi służyć jak najdłużej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem lepiej co 10Kkm wymienić normalny filtr za 30zł niż prać filtr wielorazowego użytku.

plzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie, jednak sobie podaruje ten filtr i będę stosował raz do roku standardowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli ten sam filtr jest w 1.9, 2.8 , 4.0 to wydaje mi sie ze jest wystarczający :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Używałem K&N w dwóch wolnossących benzynach bez nadmiaru elektroniki. Czy coś dawały? Nie wiem, ale samopoczucie poprawiały. Natomiast do paska z przepływką i turbiną raczej bym się nie odważył-tylko i wyłącznie oryginał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

K&N niby dobra firma ale do passata bym sie nie odważył.

Lepiej kupić oryginał, mniej wydasz a efektu na tamtym filtrze oprocz dzwiekowego nie bedziesz mial.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności