Dominic229 Zgłoś #1 Napisano 29 Maja 2010 Witam pare tygodni temu wymienialem w moim pasku 2005 2.0 130 pompe wody oraz termostat. Wszystko bylo fajnie zrobilem 2k i zobaczylem pod kolami duza plame wody (g12) nie moge namiezyc skad owy wyciek a dodam ze cieknie jak silnik jest zimny na rozgrzanym nic nie cieknie. Dzieki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #2 Napisano 29 Maja 2010 zobaczylem pod kolami duza plame wody (g12) nie moge namiezyc skad owy wyciek a dodam ze cieknie jak silnik jest zimny na rozgrzanym nic nie cieknie.A chłodnica ci się nie rozszczelniła? Radzę wjechać na kanał zdjąć "pampersika" i sprawdzić wzrokowo. Jak masz "pampersa" (osłona pod silnikiem - tłumacze aby nie było nieporozumień ) nigdy nie dojdziesz skąd leci bo płyn może spływać z każdego miejsca spod silnika. A niestety dopóki tego nie zrobisz można tylko zgadywać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #3 Napisano 29 Maja 2010 Skoro wycieki są po wymianie pompy wody i termostatu to najlepiej przejrzeć ich okolice, raczej coś jest źle złożone, albo jakaś uszczelka jest źle spasowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #4 Napisano 29 Maja 2010 To nie możliwe żeby nie było widać miejsca wycieku. Samochód na kanał lub najlepiej podnośnik, zdejmij osłonę silnika oczywiście jeśli ją samochód posiada i dokładnie przyjrzyj się okolicy pompy wody i termostatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dominic229 Zgłoś #5 Napisano 29 Maja 2010 Pampers zostal zdjedy w celu zlokalizowania wycieku ale widac tylko krople na misie olejowej, pompa wyglada na sucha, tylko czemu cieknie na zimnym silniku, chlodnice moge wykluczyc bo juz podnosilem samochod, termostat tez wyglada na suchy z gory, takze bede musial zerknac blizej, zeby dostac sie do termostatu trzeba zdjac kolektor? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #6 Napisano 29 Maja 2010 tylko czemu cieknie na zimnym silnikuprawa fizyki działają Zimy materiał się kurczy powodując wyciek, gorący rozszerza tamując wyciek. Poza tym jak silnik gorący to może płyn parować jak zimny nie paruje i cały wycieka na zewnątrz. Skoro wykluczasz termostat i okolice pompy sprawdź połączenia przewodów ściągacze przewody gumowe i.t.p. miejsca. Gorący płyn parujący zostawia biały wyschnięty slad dlatego zwróć uwagę gdzie coś takiego się pokazuje poniżej będziesz miał wilgotne miejsce. Skoro zauważyłeś widac tylko krople na misie olejowej szukaj powyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #7 Napisano 30 Maja 2010 A może chłodnica przecieka i jest do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus Zgłoś #8 Napisano 30 Maja 2010 widac tylko krople na misie olejowej, W tym przypadku to raczej trudno żeby to była chłodnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darius Zgłoś #9 Napisano 30 Maja 2010 U mnie po wymianie pompy zaczeło przeciekać i też nie wiedziałem skąd,ponieważ raz leciało w okolicach miski olejowej innym razem pod zderzakiem.Po zdjęciu zderzaka dopiero zobaczyłem,że po bokach chłodnicy jest wilgoć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #10 Napisano 30 Maja 2010 Witam pare tygodni temu wymienialem w moim pasku 2005 2.0 130 pompe wody oraz termostat. Wszystko bylo fajnie zrobilem 2k i zobaczylem pod kolami duza plame wody (g12) nie moge namiezyc skad owy wyciek a dodam ze cieknie jak silnik jest zimny na rozgrzanym nic nie cieknie.Dzieki za pomoc. jesli miales oslone to nie trudno zlokalizowac wyciek bedziesz mial rozowy nalot w miejscu wycieku zobacz takze czy wszystkie opaski na wezach gumowych masz naciagniete dobrze i posciskaj przewody gumowe moze masz gdzies dziurke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravek Zgłoś #11 Napisano 30 Maja 2010 Mi ostatnio tez sie gdzieś sączył płyn. Okazało się ze z tyłu silnika jest wąż gumowy i opadka już nie dawała rady. Sprawdź po prostu każde łączenie, powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach