Gość dayv Zgłoś #21 Napisano 30 Października 2006 ja mam na pompie starego tdi 90 ps wiec troche trodno to porownywac....ale u mnie to jest tak: Zalezy kiedy (i to jest smieszne wlasnie) bo czasem drga bardzo czasem mniej a czasem wcale.... -kiera przewaznie drzy - czuc jak sie trzyma na niej rece jak sie ja pusci i z bliska jej sie przygladnie to widac jak dostaje wibracji. -lewarek...bez klimy wogule nie wibruje z klima w lecie to wibrowalooooo -siedzenia - bardzi sporadycznie aczkolwiek jak sie oprze np. noge o boczek drzwi to czuc wibracje. na samym siedzeniu rzadko. Sadze ze czesciowo zuzyte kolo dwumasowe. Poduchy jakos mi odpadaja bo silnik nie drzy praktycznie wogule (praktycznie....nie mam porownania) 1 bieg nie zrywa nie szarpie nie podskakuje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazzi Zgłoś #22 Napisano 2 Maja 2010 interesuje mnie ten wątek, czy coś nowego ustaliliście? konkretna przyczynę drgań? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #23 Napisano 2 Maja 2010 Dołączam się... U mnie lekkie drgania na drążku, lekkie na kierownicy i przy otwartych drzwiach przy gaszeniu i odpalaniu silnika drzwi skaczą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #24 Napisano 2 Maja 2010 (edytowane) Powiedzcie, w jakim stopniu wpływ na drgania karoserii może mieć przednia poduszka silnika? Dodam, że dwie główne poduszki olejowe są nowe (oryginalne) i drgania nadal występują. Czy przednia gumowa podpora silnika może przenosić takie drgania jeśli nie była wymieniana od nowości? Przebieg 252tyś (2003r.) Edytowane 2 Maja 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość goodus Zgłoś #25 Napisano 4 Maja 2010 Witam Koledzy. Popiąłem się pod topic ze względu na podobny problem. Widzę, że Te forum jest najbardziej ciekawe wśród posiadaczy Passatów, więc i ja się włączyłem. Opiszę być może już kiedyś powtarzany problem, jednak chciałbym mieć pewność, że to dwumasa jest do wymiany. Mianowicie, po przejechaniu kilku km, już na rozgrzanym silniku na biegu jałowym, zaczyna być odczuwane w całym środku samochodu drganie silnika. Jendkaże kierownica nie drga, ale za to jak otworzę np drzwi to drgania aż są na nich widoczne... Po prostu czuję, że samochód drży. Dodam, że słyszalny jest również odgłosy, jakby pękniętego tłumika, jednak jest wszystko z wydechem ok. Stuków metaliczynch nie ma. Autko ma przejechane ok 190 tys km. Bardzo proszę o pomoc, jeśli się powtórzyłem z tematem to przepraszam, jednakże tak na prawdę nie ma ściśle sprecyzowanych objawów, jakie odnotowałem powyżej, które odpowiadają dwumasie w 100%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kubacki Zgłoś #26 Napisano 9 Maja 2010 miałem kiedyś bardzo podobny problem i okazały się to wieszaki tłumika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qba3372 Zgłoś #27 Napisano 20 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam W moim pasku drgania występują na kierownicy i w podłokietniku przy obrotach 800. Jak zwiększę obroty na 900 i więcej to znikają. Spece mechanicy twierdzą że to od tłumika. Choć napinacz paska ma do wymiany (jak załącza się klima to piszczy). Jak komuś uda się zlikwidować drgania to niech da znać. Edytowane 20 Sierpnia 2010 przez qba3372 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
npassat Zgłoś #28 Napisano 28 Sierpnia 2010 Hej, parę dni temu wymieniałem rozrząd, kółko alternatora, olej itp Po odebraniu samochodu stwierdziłem właśnie jakby większe drgania na kierownicy, gałce zmiany biegów oraz na pedałach, głównie na pedale sprzęgła. Nie są to jakieś drgania, które by mi przeszkadzały, jednak odnoszę nieodparte wrażenie, ze nie było ich przed wizytą u mechanika. Jakieś sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danybhoy Zgłoś #29 Napisano 28 Sierpnia 2010 kolo dwumasowe przyjacielu, 700zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
npassat Zgłoś #30 Napisano 29 Sierpnia 2010 Kurde... nie strasz.... a jak tego nie zrobię to coś się stanie? Czy przed ewentualnym "staniem się" drgania się nasilą dając ostatnie ostrzeżenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #31 Napisano 29 Sierpnia 2010 Stać się nie stanie. Po prostu drania będą się nasilać, a w pewnym momencie usłyszysz dwumas przy zapalaniu i gaszeniu silnika, możliwe, że też przy ruszaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
npassat Zgłoś #32 Napisano 30 Sierpnia 2010 ech.... a idzie jakoś udowodnić, że to w warsztacie zepsuli coś podczas wymiany rozrządu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
npassat Zgłoś #33 Napisano 31 Sierpnia 2010 ktoś mi powiedział że to może być wina "poduszek" pod silnikiem. Może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario1971 Zgłoś #34 Napisano 8 Września 2010 witam, mam problem z silnikiem ASZ TDI - na zimnym silniku co jakis czas jest szarpnięcie jakby nie palił na wszystkie gary (jak w benzyniaku brak iskry na swiecy). Czy to oznaka koncówki którejs pompki?? czy jakies sterowanie? trwa to przez chwile i potem jest ok. proszę o opinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jarases Zgłoś #35 Napisano 12 Września 2010 Koledzy mam ten sam problem drżącego silnika(anglik) i szczerze napiszę,że wymieniłem już sprzęgło wraz z kołem dwumasowym 550 funtów wywaliłem i dalej mam to samo skutkiem tych drgań jest zużywanie sie wszystkiego powoli.Wymieniłem już rurę,która idzie do turbiny teraz zawór spustowy od chłodnicy zaczął przeciekać gubi dość dużo płynu.Mechnik rozkłada już ręce i nie wie co więc stwierdził,że to wtrysk.Wymieniłem owy 3-ci wtrysk po odpaleniu to samo.Nie wiem już gdzie szukać przyczyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #36 Napisano 12 Września 2010 kolego z postu powyzej a jak u ciebie z tlumikiem ? Ogolem z wydechem? No i poduchy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #37 Napisano 27 Września 2010 (edytowane) witam, mam problem z silnikiem ASZ TDI - na zimnym silniku co jakis czas jest szarpnięcie jakby nie palił na wszystkie gary (jak w benzyniaku brak iskry na swiecy). Czy to oznaka koncówki którejs pompki?? czy jakies sterowanie? trwa to przez chwile i potem jest ok. proszę o opinie. błędy na VAGu sprawdzałeś? czy ESP się załącza jak chodzi na 3 garach? jeśli tak to będzie albo pompowtryskiwacz albo wystarczy sprawdzićwtyczkę, dogiąć blaszki dla lepszego przewodzenia. a do normalnej pracy wraca po restarcie auta czy samoczynnie mu przechodzi? w obu przypadkach pokaże błędy na VAGu poduszki pod silnikiem wymienione,łącznik elastyczny również. 20 tys temu wymieniona tarcza sprzęgła+docisk - dwumas po przeczyszczeniu został stary. przy gaszeniu zatelepie sie troszkę-EGR był wymieniany i klapa sie uchyla przy gaszeniu. teraz drży na jałowym dość mocno i to wszystko w czasie jazdy mrowienie idzie po fotelu ale nie jest to przyjemny masaż. może być koło dwumasowe? Edytowane 27 Września 2010 przez BartekP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qba3372 Zgłoś #38 Napisano 14 Stycznia 2011 Czy ktoś próbował zwiększyć obroty minimalna na około 920. W moim autku przy mrozach po odpaleniu drgania znikały przyczyną był wzrost obrotów na biegu jałowym na około 920. Może takie obroty powinny być cały czas??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gandalf bialy Zgłoś #39 Napisano 12 Lutego 2011 koledzy u mnie po wymianie weza od IC tez wystapil ten problem drgalo na fajerze galce od biegow i przenosilo na fotel wqrzylo mnie to strasznie wiec auto na kanal zdjalem oslone silnika dolna zamontowalem ponownie brakowalko 3 srubek wiec dopasowalem zamienne to samo zrobilem z oslona silnika gorna jedna gumowa podkladka byla troche wyklepana wiec podlozylem dodatkowo nowa zrobiona z 5mm gumy wszystko skrecilem i drgania minely polecam wszystko dobrze sprawdzic i poskrecac jedyny koszt to kilkadziesiat minut pracy a najbardziej klepala ta mala trujkatna oslona po lewej stronie silnika brakowalo jednej z 2 srub polecam wszystkim zanim odstawicie furmanke do warsztatu na wymiane dwumasy bo to tez jeden mechanior mi sugerowal. pozdrawiam i powodzonka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kudin89 Zgłoś #40 Napisano 13 Lutego 2011 u mnie drgalo i drgalo przy wymianie rozrzadu powiedzialem szpecowi by zerknal tu i tam, przy odbiorze powiedzial ze tlumik wychodzac z silnika dotykal jakiegos "kosza" nie wiem o co mu chodzilo ale jak wsiadlem i odpalilem masakra.. gladziutko cichutko a wczesniej drgal jak szalony. Spytal jaka mogl byc przyczyna a on na to ze widocznie dobilem klapa silnika gdzies tak ze az sie wbilo. I ot po problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach