kownas19 Zgłoś #41 Napisano 27 Lipca 2011 witam mam ten sam problem ,ostatnio ustawilem te gume z przodu silnika co jest na 3 sruby i problem zniknal ale tylko na 2 dni i zaczyna znowu drgac ,czy to moga byc poduchy od silnika,a wszystko zaczelo sie chyba od demontazu inter i calego dolotu , wyczyscilem i poskladalem i po 2-3 dniach w trasie nagle zaczal drgac silnik-wibracje, czy cos zle zlozylem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość danieloss Zgłoś #42 Napisano 31 Grudnia 2013 (edytowane) Cześć koledzy i forumowicze, mam ostatnio w swoim passacie problem, że na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku występują dziwne drgania. przenoszone są one na całe auto a gdy nacisnę gaz tylko delikatnie nawet wystarczy obroty zwiększyć do 1000 to wszystko cichnie i elegancko pracuje, puszczam gaz i znowu to samo drganie. Kolejny problem a podłoże pewnie to samo gdy wrzucam jedynkę puszczam sprzęgło zaczyna trząść silnikiem. występuje to tylko przy ruszaniu takie 3-5 mocnych drgań a odczucie tak jakbym za mało dodawał gazu i samochód miałby za chwile zgasnąć. Z tego co się już dowiedziałem to jest to albo dwumasa czego bym sobie nie życzył albo łącznik elastyczny tłumika. Miał ktoś już podobną sytuację? jak mogę sprawdzić gdzie leży problem? Nie chce niepotrzebnie wymieniać dwumasy i pakować się w duże koszty jeśli okaże się że to coś innego. sory, że nie na temat ale nie mogę narazie zakładać nowych tematów, bo jestem nowym użytkownikiem, a nie mogłem niczego znaleźć na ten temat na forum Pozdrawiam Daniel P.S.dodam że silnik to 1.9 TDI AWX 130km Edytowane 31 Grudnia 2013 przez danieloss Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kudin89 Zgłoś #43 Napisano 31 Grudnia 2013 Szwagier ma tak w a4 1.9 tdi. U niego jest to wlasnie lacznik z tlumika, ja mialem podobnie jak uderzylem podwoziem i tlumik dotykal budy, wystarczylo wtedy tylko odgiac wiec jak masz chwile wjedz gdzies na kanal poczkaj az troche wydech sie przestudzi i zobacz czy gdzies nie styka z buda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konserwatysta Zgłoś #44 Napisano 2 Stycznia 2014 (edytowane) Witam. Mam oto taki problem. Byłem dzisiaj u mechanika wymienić olej i filtry oleju, powietrza i paliwa. Po drodze do domu zatrzymałem się przy centrum handlowym i po wrzuceniu "luzu" odczułem drgania, nawet na siedzeniu. Otworzyłem maskę i okazało się że silnik mocno porusza się. Do tej pory jeśli odczuwałem drgania to tylko minimalne, dwumasa wymieniona we wrześniu. W czym tkwi problem? Silnik 2.0 TDI 170 km, 2007 Edytowane 3 Stycznia 2014 przez konserwatysta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #45 Napisano 2 Stycznia 2014 loguj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konserwatysta Zgłoś #46 Napisano 4 Stycznia 2014 loguj to znaczy, że mam się zalogować?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkamon Zgłoś #47 Napisano 14 Czerwca 2014 Witam Ja mam dragania słyszalne (tak jakby jakaś osłona nie była dokręcona) w przedziale od 800-1000/1100 orbotów. Umówiony jestem na zrobienie logów z kolegą na przyszły tydzień. Tak dla uporządkowania to jestem tuż przed wymianą rozrządu bo stuknęło mi 100 tyś od ostatniej wymiany. Dzisiaj zerknąłem pod maskę przy włączonym silniku i zauważyłem że silnik jako taki nie drga bo kurek wlewu oleju jest jak skała i jak przyłożę rękę poniżej osłony to jest to samo. Co mocno drga to osłona silnika i to co do niej przylega (np węże). Jak docisnę ją mocniej ręką to głowny dziwięk znika ale moja ręka wtedy mocno wibruje. Tak się zastanawiam czy odgłosy drgania nie są spowodowane własnie tą ostłoną ? może ta "wyściółka" pod osłoną jest jest już zurzyta. Może osłonę trzeba podokręcać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #48 Napisano 14 Czerwca 2014 Witam Ja mam dragania słyszalne (tak jakby jakaś osłona nie była dokręcona) w przedziale od 800-1000/1100 orbotów. Umówiony jestem na zrobienie logów z kolegą na przyszły tydzień. Tak dla uporządkowania to jestem tuż przed wymianą rozrządu bo stuknęło mi 100 tyś od ostatniej wymiany. Dzisiaj zerknąłem pod maskę przy włączonym silniku i zauważyłem że silnik jako taki nie drga bo kurek wlewu oleju jest jak skała i jak przyłożę rękę poniżej osłony to jest to samo. Co mocno drga to osłona silnika i to co do niej przylega (np węże). Jak docisnę ją mocniej ręką to głowny dziwięk znika ale moja ręka wtedy mocno wibruje. Tak się zastanawiam czy odgłosy drgania nie są spowodowane własnie tą ostłoną ? może ta "wyściółka" pod osłoną jest jest już zurzyta. Może osłonę trzeba podokręcać ? Możesz mieć juz wypracowane gumki na osłonie - w AJM są trzy sztuki, cena jak pamiętam to ok 20PLN za szt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkamon Zgłoś #49 Napisano 14 Czerwca 2014 Możesz mieć juz wypracowane gumki na osłonie - w AJM są trzy sztuki, cena jak pamiętam to ok 20PLN za szt. 20zł to raczej nie w ASO, tylko w jakimś sklepie motoryzacyjnym Pytanko, jeszcze nie zaglądałem pod osłonę silnika ale czy mogę ew jeździć bez niej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #50 Napisano 14 Czerwca 2014 (edytowane) 20zł to raczej nie w ASO, tylko w jakimś sklepie motoryzacyjnym czytasz dokładnie? napisałem ok 20PLN za szt! Oczywiście był to mój błąd bo 6-7 lat temu płaciłem tyle ale za trzy sztuki w ASO. Na dzień dzisiejszy owe gumeczki (wielkości kapsla od piwa) o nr 038103638K kosztują ok 10PLN/szt w ASO - cena z dzisiaj u gajosa http://sklep.benepol.pl/sklep/ Edytowane 14 Czerwca 2014 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz1813 Zgłoś #51 Napisano 10 Lipca 2014 Podepnę się do tematu otóż mam problem z drganiami gdy silnik jest rozgrzany. Na zimnym pracuje elegancko. Problem pojawia się gdy temperatura silnika dochodzi do 90 stopni. Czuć taj jak by silnik na ułamek sekundy przygasał. Silnik to AVF. Macie jakieś sugestie? Może ktoś już miał taki problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kubagamar Zgłoś #52 Napisano 17 Lipca 2014 Ale silnik drży nie tylko jak jadę - jeśli samochód stoi na luzie to również. Dodam że nie ma znaczenia czy sprzęglo jest wyciśniete czy nie. Mario Witam.Mam ten sam problem,czy mógłby ktoś pomóc i podrzucić jak sobie poradzić z problemem! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtekX S Zgłoś #53 Napisano 22 Lipca 2014 Witam.Mam ten sam problem,czy mógłby ktoś pomóc i podrzucić jak sobie poradzić z problemem! Witam- Sprawdź grupy pomiarowe 013,023,018. i pokaż wykonane pomiary /statyczne,w.g procedur./ - a zapewniam cię ,że będzie można wywnioskować i ewentualnie wyeliminować problemy z PD/pompowtryskiwaczami/ Jeżeli parametry będą ok. to będziemy myśleć dalej. Nie zwlekaj ! nienaturalne drgania silnika wyniszczają inne elementy . Nie podejmuj pochopnych decyzji ,i nie słuchaj nawiedzonych mechaników warsztatowych - ekipa forum na pewno znajdzie rozwiązanie Twojego problemu. Czekamy na pomiary. Pozdrawiam .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tooks Zgłoś #54 Napisano 22 Lipca 2014 tez mam drgania na kierownicy i lewarku, ale dzis zauwazylem jadąc po starym bruku ze drgania lewarka calkowicie zniknely, z momentem wjazdu na gładki asfalt znowu zaczęło wibrować, dziwne.. Jakieś sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
themasterp Zgłoś #55 Napisano 8 Stycznia 2015 (edytowane) witam wszystkich Chciałbym się podpiąć pod temat i go trochę odświeżyć, mam "nowego" Passata świeżo sprowadzonego, zauważyłem podobny objaw jak w wielu postach powyżej, na wolnych obrotach czuję drganie na fotelu, na gałce zmiany biegów i może trochę na drzwiach, jak się doda gazu to drganie się normuje. Nie mam problemów z płynnym ruszaniem, nic mi nie szarpie w czasie jazdy, nie ślizga się, więc pytanie - czy mogą to być objawy dwumasy? Przebieg 155 tyś - rzekomo taki jest ale wiadomo jak z tym bywa, aha dodam jeszcze, że w porównaniu z moim drugim 1.9 w golfie biegi chodzą trochę inaczej, jakby minimalnie mniej precyzyjnie - chodzi mi o 3 bieg, czasami wchodzi z bardzo delikatnym haczeniem. Kiedyś miałem Megane i na wolnych obrotach tzn. biegu jałowym autem trzepało dużo mocniej, po wymianie poduszki silnika jak ręką odjął wszystko zniknęło, czy tutaj może jest podobnie? Nie wiem czy to ważne ale w czasie dodawania i puszczania gazu lewarek biegów ma lekki skok, taki z 0,5 cm, w Megance miałem podobnie przed wymianą tej poduszki. Boję się, że to dwumasa a nie jestem gotowy finansowo teraz na jej wymianę Poradźcie coś, najlepiej optymistycznego:) Ew. proszę o informację - zakładając, że siada już dwumasa ile teoretycznie można by jeszcze na tym pojeździć. Edytowane 8 Stycznia 2015 przez themasterp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #56 Napisano 8 Stycznia 2015 sprawdz poduszki czy olej sie nie wylal, u mnie byly poduchy , tylko jak cos to kupuj ori bo kase wywalisz w bloto w zamienniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
themasterp Zgłoś #57 Napisano 8 Stycznia 2015 Ok sprawdzę, na przyszły tydzień mam umówioną wizytę na regenerację turbo to może mechanik przy okazji sprawdzi co i jak. Fajnie gdyby to (jeszcze) nie była dwumasa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #58 Napisano 8 Stycznia 2015 jak cos to mam dwumase w b.dobrym stanie , info priv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #59 Napisano 8 Stycznia 2015 :ocochodzi:oszit :lol3 to znaczy, że mam się zalogować?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARECKI 85 Zgłoś #60 Napisano 10 Stycznia 2015 Witajcie, dziś u mnie podczas ruszania na ciepłym silniku odczulem "skakanie" silnika. Podczas jazdy np na 3 na niższych obrotach jak docisnę gałkę zmiany biegów do przodu drgania są mocne, jak puszczę to nie czuć nic. Na wolnych obrotach pracuje normalnie, hałasuje jak to diesel hehe ale drgan nie wyczuwam. Może to być kolo dwumasowe ? Kurde koszt jest spory więc już zaczynam się zastanawiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach