MDC Zgłoś #21 Napisano 8 Czerwca 2010 Poluzowana osłona silnika ? Albo jakaś pierdoła (kamień, śruba) która wpadła pod machę i nie wypadła a teraz tłucze się po osłonie silnika na każdym wertepie ? Tak tylko domysły snuję, bo nie da się opisać odgłosu słowami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati91lv Zgłoś #22 Napisano 28 Czerwca 2010 Panowie,czy ktoś może już się dowiedział co tak stuka??!! U mnie też zaczęło stukać gdzieś po stronie pasażera,bliżej środka jakby.Zawieszenie sprawdzone,jedynie na teście amorów jak zwalnia to wibrowanie kołem,wtedy stuka ale nie wiadomo skąd....Diagnosta gadał że to w okolicach amortyzatora-może faktycznie ta poduszka?!Może przez nią tak metalicznie stukać?Hamulce też wykluczone.Pomocy!!!! Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #23 Napisano 28 Czerwca 2010 Panowie,czy ktoś może już się dowiedział co tak stuka??!! U mnie też zaczęło stukać gdzieś po stronie pasażera,bliżej środka jakby.Zawieszenie sprawdzone,jedynie na teście amorów jak zwalnia to wibrowanie kołem,wtedy stuka ale nie wiadomo skąd....Diagnosta gadał że to w okolicach amortyzatora-może faktycznie ta poduszka?!Może przez nią tak metalicznie stukać?Hamulce też wykluczone.Pomocy!!!! Pozdro Jest to jak najbardziej możliwe że stuka właśnie ta poducha-łoże amortyzatora.Sprawdź to.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafir Zgłoś #24 Napisano 15 Października 2010 roro i doszedłeś co to było za stukanie u mnie identyko terkotka przy skręcie w prawo a wszystko już sprawdzone ręce opadają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roro Zgłoś #25 Napisano 15 Października 2010 Olałem temat bo zaczęło mnie to wkur.. takie szukanie W sumie jest to od tamtej zimy. Nawet zmiana wahaczy nic nie pomogła jak wspominałem wcześniej. Przeguby zewnętrzne sprawdzone w firmie co się zajmują tylko przegubami. Zdjąłem zderzak i sprawdziłem mocowanie intercoolera. I po tym olałem temat. Na razie jeżdzę. Stuka nawet jak pokonuję zakręty ale nie zawsze i to mnie wkurza bo nie wiadomo skąd. Na szczęście nie jest to tak bardzo słyszalne. Chyba poczekam aż coś się samo ujawni chyba że ktoś może nam pomóc... Pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafir Zgłoś #26 Napisano 15 Października 2010 Właśnie mi to samo powiedział mechanior żeby to olać i poczekać aż się bardziej zesra bo na razie nie ma co kasy pakować jak wszystko jest ok , dziś jeszcze sprawdzę tył może te stuki się niosą tak po aucie ale dałbym sobie łapę uciąć że dobiegaja z przodu zastanawia mnie tylko to że mamy takie same silniki i to samo nam dolega Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roro Zgłoś #27 Napisano 15 Października 2010 Miałeś naprawianą skrzynię? Tzn czy zmieniałeś łożyska w skrzyni 6? Ja trochę obstawiam przegub wewnętrzny przy flanszy ale to moje małe przypuszczenia wiem że kilka razy półoś zdejmowano może coś spieprzyli przy wymianie łożysk u mnie. Wszyscy w jakimś innym temacie piszą że wewnętrzne się nie psują PS. inny mechanik sprawdził mi wszystko od dołu paska ale nic nie zauważył aż sam się dziwił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafir Zgłoś #28 Napisano 15 Października 2010 Nie skrzyni nie miałem ruszanej wszytko ładnie działa ,przynajmniej mi nic o tym nie wiadomo przegub wew. jak byś miał walnięty to by ci pukał nie tylko na zakręcie także to sobie wyklucz mam minimalny luz na przegubie wew. prawym i nic nie słychać przynajmniej na razie także to odpada.Posprawdzam jeszcze czy mi klocki nie stukają ale ale wątpie chociaż tarcze mają duże ranty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus Zgłoś #29 Napisano 15 Października 2010 Witam koledzy ostatnio robiłem podobny przypadek i okazało się że była to wina zacisku , wydawałoby się że sprawdzając ręka jest ok ale tak naprawdę nie było przerzuciłem zacisk z innego autka i jest spokój. pozdrawiam może ta rada się do czegoś przyda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafir Zgłoś #30 Napisano 15 Października 2010 Na pewno sprawdzę dzięki za sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #31 Napisano 15 Października 2010 sprawdź półośkę czy nie ma luzu pionowego lub poprzecznego, sprawdź także tuleje belki, czy nie są rozwalone, lub nawet przestawione jak u mnie - dlatego je wymieniam już w czwartek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #32 Napisano 16 Października 2010 umnie tez mialem ten problem,okazalo sie ze mialem wyrobione sworznie prowadzenia zacisku w hamulcach,po kupnie zastwau naprawczego i wymianie dzwieku brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbylut Zgłoś #33 Napisano 16 Października 2010 Rok temu założyłem klocki na przód marki Breck. Po wymianie było OK niby dotarły się i od pół rok szukałem przyczyny stuków z przodu. Byłem na szarpakach, wahacze sprawdzane brechami i zero luzów. Po analizie a przede wszystkim po próbie hamowania na nierównościach gdy wszystko ucicha cel padł na luźne klocki. Dzisiaj poszedłem na całość- rozebrałem lewy przedni zacisk stwierdzając luzy klocka wewnętrznego w tłoczku (blaszki zaciskowe luźne do dupy) oraz ślady uderzeń luźnych klocków o prowadnice w jarzmach. Zasilikonowałem wszystko co się dało- blaszki klocka wewnętrznego wchodzące w tłoczek , styk klocka zewnętrznego z zaciskiem a nawet styk klocków w prowadnicach. Efekt jest taki, że gdy wracałem do domu cisza z lewej strony a z prawej stuki. Powtórzę niebawem operację po prawej stronie i wsłucham się w odgłosy przodu. Chyba polecam-potwierdzę jeszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #34 Napisano 16 Października 2010 podziwiam twoja kreatywnosc,najlepiej wszystko zasilikonowac twoim zdaniem,a nie przyszlo ci do glowy ze przy hamulcach panuja wysokie temperatury i ten silikon na dlugo nie pomorze? Poza tym zlap reka za zacisk i ruszaj nim jesli sie rusza to masz do wymiany sworznie tuleje prowadzenia zacisku i na nierownosciach skacze wraz z klockami i stuka.Rozkrec zacisk i zobacz w jakim stanie sa sworznie i gumowe tuleje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1986ac Zgłoś #35 Napisano 16 Kwietnia 2011 spsrawdzcie sprężyne na zacisku ja właśnie to zrobiłem i w miejscu mocowania u góry pękła i była luźna to ona nie dawała mi spokoju...teraz tylko pytanie czy da rade wymienic samą sprężyne czy trzeba cały zacisk... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #36 Napisano 16 Kwietnia 2011 Looknij na datę postu Kolego.To żeś odgrzał... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
samael Zgłoś #37 Napisano 18 Kwietnia 2011 Witam , wracałem dziś do domku z roboty i przy hamowaniu przed światłami pojawił się dziwny odgłos dochodzący z lewej strony przody tak jak by od sprężyn . jak autko stoi i naciskam na przód albo go bujam an boki nic nie słychać ale wystarczy ruszyć do przodu lub tyłu i lekko zahamować i wydaje zaraz dźwięk przypominający skrzypienie sprężyny,,, Może ktoś miał podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
samael Zgłoś #38 Napisano 21 Kwietnia 2011 witam byłem na diagnostyce koleś nie mógł znaleźć przyczyny tego strasznego skrzypienia wiec sam zdjąłem koło i zacząłem obsłuchiwać wszystkie końcówki niestety nie mogłem dokładnie określić która z nich robi tyle hałasu poluzowałem wszystkie koncówki lekko je wybiłem około 2 mm ale wszystkie po kolej i zastosowałem WD 40 spryskałem wszystkie miejsca łączeń śruby i nakrętki ..... POMOGŁO :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szocik Zgłoś #39 Napisano 21 Listopada 2011 hello. wiem ze po czasie troszke pisze, ale wlasnie... jadac autkiem przy lekko skreconej kierownicy slychac dziwne odglosy stukania. tylko przy lekkim skreceniu kierownica. skrece bardziej i nic, wyprostuje kierownice i nic!!! zawieszenie sprawdzone i wymienione, przeguby sprawdzone i wymienione. qrwica bierze... piszecie o amorkach, czy jest metoda aby to sprawdzic "pod blokiem"? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
william05 Zgłoś #40 Napisano 3 Stycznia 2012 witam. ja rowniez mam dziwne odgłosy z koła lewego przedniego. zaczelo sie od tego ze wymienialem zacisk hamulcowy na nowy. przy starym bylo wszystko ok.czy to łozysko moze?problem, istnieje przy przejezdzaniu przez nierownosci. zawieszenie przednie mam nowe (3 miesiace).kolo dokrecone. jakieś sugestie?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach