Zbyszko8406 Zgłoś #1 Napisano 14 Maja 2010 Witam dziś wysiadł mi elektromegnes rozrusznika ...moje pytanie ile kosztuje elektromagnes i czy dostępny bo na allegro nie ma ....dodam że rozrusznik firmy valeo mój pasek z 2001 roku AVB 101 koni ...czy rozrusznik z 130 konnego będzie pasował do mojego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #2 Napisano 14 Maja 2010 Witam dziś wysiadł mi elektromegnes rozrusznika ...moje pytanie ile kosztuje elektromagnes i czy dostępny bo na allegro nie ma ....dodam że rozrusznik firmy valeo mój pasek z 2001 roku AVB 101 koni ...czy rozrusznik z 130 konnego będzie pasował do mojego ? rraczej nie bedzie pasowal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #3 Napisano 14 Maja 2010 będzie pasował ze 130-stki AWX w manualu i automacie, AVF w automacie, ogólnie ze wszystkich silników na PD oprócz 6-stki skrzyni, nawet od tych przed liftem. mam taki rozrusznik jak coś to pisz na PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbyszko8406 Zgłoś #4 Napisano 15 Maja 2010 Witam elektromagnes zakupiony koszt 60zł jakiś zamiennik ... teraz rozrusznik smiga dobrze tylko szczotki już się kończą ....muszę zamówić i wymienić tylko ciekawe czy sam dam radę bo jakby lutowane czy co .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli2008 Zgłoś #5 Napisano 16 Maja 2010 W tego typu rozrusznikach szczotek już się nie lutuje zakłada się gotowy szczotkotrzymacz.Daj hallo na PW jeśli będziesz potrzebował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #6 Napisano 26 Września 2011 (edytowane) A jakie są objawy padniętych szczotek U mnie takie coś się dzieje Edytowane 26 Września 2011 przez zdun_VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #7 Napisano 5 Lutego 2012 Witam Czy ktoś wie jakie szczotki idą do rozrusznika Bosch w AVB skrzynia manualna? Da radę wymontować rozrusznik bez kanału? Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #8 Napisano 25 Listopada 2014 Odgrzeje kotleta. Panowie, który rozrusznik będzie lepszy Valeo czy Bosch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #9 Napisano 11 Grudnia 2014 Witam chłopaki. Mam problem albo z rozrusznikiem, albo ze stacyjką. Dzieją się straszne rzeczy a ostatnio 2 razy nie mogłem go odpalić z kluczyka, mianowicie tak: Jak przekręce kluczyk to nic się nie dzieje, rozrusznik nie oddaje żadnego dzwięku aż po np 3-10 sekund podczas ciągłego trzymania kluczyka w pozycji odpalania tak jakby załapał i odpala. Wczoraj jak i dziś zawiodł mnie ;/ trzymałem z 10-20s i nic. Po lekkim tak jakby poruszeniu rozruszniki mam na myśli popchnięciu auta na 2 biegu i puszcenie sprzęgła tak, aby pobudzić rozrusznik, auto odpala na kluczyk jakby nigdy nic. wróciłem ze 3 h temu z pracy i mi normalnie odpalił, ale zostawiłem auto na górce więc mówie a sprawdze czy odpali za 2 razem, no i musiałem poczekać chwike za nim załapał, ale słyszałem taki dźwięk jakby bendyks nie odbił, potrzymał może z sekunde lub 2 i puścił. Czytałem że winą może być bendyks lub kostka przy stacyjce, gdzie szuakć winy, vagiem przeskanuje co kolwiek? a jeśli tak to w jakich kategoriach szukać przyczyny? Bo silnik to chyba nie co? Pomoże ktoś? byłbym wdzięczny, akurat cienko z kasą stoje a tu takie rzeczy, jak sie rypie to wtedy kiedy za bardzo kasy niema ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #10 Napisano 12 Grudnia 2014 Miałem podobnie u siebie. Wymieniłem bendiks i szczotkotrzymacz i wróciło wszystko do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #11 Napisano 13 Grudnia 2014 Dziś pod pracą musiałem odpalić go na pycha, a desla się nie pcha żeby rozrząd nie przeskaczył, pod domem zacząłem kluczem dodatkowo szarpać i odpala czyli wina w stacyjce, tylko co tu teraz robić, jak to sprawdzić czy to sama stacyjka w środku czy może gdzieś jakaś kostka przy niech może tak od imo. Jak wgl działą imo? Gdyby się rozłączało to rozrusznik zacznie kręcić czy zanim imo nie puści to nawet rozrusznik nie zacznie kręcić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #12 Napisano 13 Grudnia 2014 (edytowane) rozrzad nie przeszkoczy jak sie to umiejenie zrobi niestety wiekszosc nie umie dzialaja tam duze sily bezwladnosci i trzeba je odpowiednio zniwelowac sprzeglem Edytowane 13 Grudnia 2014 przez kajos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #13 Napisano 13 Grudnia 2014 Dziś pod pracą musiałem odpalić go na pycha, a desla się nie pcha żeby rozrząd nie przeskaczył, pod domem zacząłem kluczem dodatkowo szarpać i odpala czyli wina w stacyjce, tylko co tu teraz robić, jak to sprawdzić czy to sama stacyjka w środku czy może gdzieś jakaś kostka przy niech może tak od imo. Jak wgl działą imo?Gdyby się rozłączało to rozrusznik zacznie kręcić czy zanim imo nie puści to nawet rozrusznik nie zacznie kręcić? Wymień kostkę w stacyjce, niecałe 30zł z Toprana, a jak imo odcina to rozrusznik kręci normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #14 Napisano 13 Grudnia 2014 Ahaaa, ale dziś znowu nie odpaliłem go ;/ Ale mechanik powiedział że mam problem z elektryką a rozrusznik jest oki. Muszę się upewnić co to dokładnie. Rozbiore plastiki pod kierą i zobaczę o co tam wgl chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #15 Napisano 14 Grudnia 2014 (edytowane) 2 razy już reanimowałem ta kostkę stacyjki. Po ostatniej naprawie działała ze dwa lata. Wystarczy że delikatnie "przykopcą" się w niej styki i już jest problem z zapaleniem - poza tym żadnych innych uszkodzeń w niej nie było. Żeby sie do niej dostać na pewno będziesz musiał odkręcić kierownicę gdyż dolna obudowa kiery jest przykręcona w miejscach niedostępnych. U mnie awaria tej kostki objawiała się brakiem kontrolek na liczniku, pomagało energiczne przekręcenie kluczyka do końca (bez uruchamiania rozrusznika) Edytowane 14 Grudnia 2014 przez mebelman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rastaman Zgłoś #16 Napisano 14 Grudnia 2014 Żeby sie do niej dostać na pewno będziesz musiał odkręcić kierownicę gdyż dolna obudowa kiery jest przykręcona w miejscach niedostępnych. Nie trzeba ściągać kierownicy tylko długi i cienki śrubokręt. Czas wymiany ok 10 min . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #17 Napisano 14 Grudnia 2014 Nie trzeba ściągać kierownicy tylko długi i cienki śrubokręt. Czas wymiany ok 10 min . Dokładnie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #18 Napisano 14 Grudnia 2014 Ahaaa, ale dziś znowu nie odpaliłem go ;/ Ale mechanik powiedział że mam problem z elektryką a rozrusznik jest oki.Muszę się upewnić co to dokładnie. Rozbiore plastiki pod kierą i zobaczę o co tam wgl chodzi przy okazji sprawdz polaczenie silnika z masa bo przez to tez moze sprawiac problemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #19 Napisano 17 Grudnia 2014 A gdzie znajduje się ono wgl? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
321frytki Zgłoś #20 Napisano 24 Grudnia 2014 Orientuje się ktoś, gdzie można dostać oryginalne części do rozrusznika valeo (passat b5fl 2002r. avb) ? No chyba, że dobrej jakości zamienniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach