spiczi Zgłoś #41 Napisano 8 Czerwca 2012 Założyłem góre pompy z 1,6td - mam pompe ECO. Pin ustawiony w strone najbardziej agresywną, a z tyłu za autem dymu brak. Po założeniu LDa nie odczułem żadnego wzrostu mocy . Dymu nie widac wcale, podkręciłem dawke o pół obrotu i nadal nie jedzie i nie dymi. Ktoś wyżej pisał o wycieciu tego bolca w pompie ECO, czy on może cos poprawić, czy da się go jakoś usunąć, bo ciecia sie boje żeby opiłki nie powpadały, a pompe mam w aucie założoną. Kazda rada cenna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #42 Napisano 1 Lipca 2012 Założyłem góre pompy z 1,6td - mam pompe ECO. Pin ustawiony w strone najbardziej agresywną, a z tyłu za autem dymu brak. Po założeniu LDa nie odczułem żadnego wzrostu mocy . Dymu nie widac wcale, podkręciłem dawke o pół obrotu i nadal nie jedzie i nie dymi. Ktoś wyżej pisał o wycieciu tego bolca w pompie ECO, czy on może cos poprawić, czy da się go jakoś usunąć, bo ciecia sie boje żeby opiłki nie powpadały, a pompe mam w aucie założoną. Kazda rada cenna. Zmień dźwignię dozownika na tą z twojej jest ona dłuższa niż w 1.6td przy okazji możesz zrobić gov mod, sprawdź ciśnienie turbo przy maksymalnym doładowaniu (najlepiej ustaw max 1 bar będzie kompromis między mocą a trwałością suszarki) co do dawki to ja ustawiałem u siebie w taki sposób: wkręcasz tyle aż ciężko schodzi z obrotów wtedy cofałem aż będzie normalnie schodził, co do tego bolca wiem że jest twardy, już próbowałem go obcinać szczypcami bocznymi jednak bez skutku w tyg zrobię kolejne podejście może uda się go odciąć czymś takim: http://img12.allegroimg.pl/photos/oryginal/24/34/87/29/2434872920 przy obcinaniu oczywiście odessać ropkę i naładować kupe czystych szmat do środka co by sobie biedy nie narobić opiłkami drugi pomysł to spróbować wybić ten ogranicznik na zewnątrz pompy.... pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spiczi Zgłoś #43 Napisano 13 Lipca 2012 bolec wybity, wyciąc go bardzo ciężko, bo jest hartowany itp. Podjechałem do gościa który się zna na pompach, wyjął pompe, wymontował ten górny "pręt" i wybił bolec. Cięcie jest niebezpieczne, bo można zasyfić pompe. Można próbować go wybić , ale trzeba pompe z auta wydrzeć, będzie jednak ciężko bo kąt kiepski. Po robocie jedzie dużo lepiej, teraz tylko podnieść ciśnienie z 0,6bara na 1 i jazda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UCIEK Zgłoś #44 Napisano 13 Lipca 2012 bolec wybity, wyciąc go bardzo ciężko, bo jest hartowanyDo wybicia bolca nie trzeba wyciągać pompy. Po zdjęciu góry pompy i odsłonięciu bolca należy do srodka napchac trochę szmat aby nic nie wpadło. Ja bolec wyłamałem za pompcą młotka i przecinaka. Spójrzcie na mój temat o moim paszczaku tam macie zdjęcia. Zaliczyłem też hamownię wynik.... całkiem niezły http://forum.vw-passat.pl/threads/111325-Passat-b3-by-uciek/page4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #45 Napisano 19 Lipca 2012 Sa na allegro fajne piny za 25 zł do aaz na których jest róznica. Po za tym montujemy MBC dawka paliwa skrzynia od 90 lub 110 konnego auta i jexdzi jak AFN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #46 Napisano 20 Lipca 2012 taaa napewno załóż skrzynie z TDI a na seryjnych gratach to będzie jechało gorzej jak seryjny aaz po drugie przy ewentualnej wymianie skrzyni dochodzi wymiana sprzęgła plus zamachu rozrusznika i innych drobnych gratów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #47 Napisano 20 Lipca 2012 mam aaz ze skrzynią od audi a3 1,9 TDI 90koni. sprzegła i inneych gratów nie musiałem wymieniać wsztstko pasuje jak trzeba a jeździ jak normalny tdi z tym ze zmieniłem pin i trubo do 0,9 bara. mozna go porównywać do passata 1,9 tdi 90 albo i lepszy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #48 Napisano 20 Lipca 2012 taaa napewno załóż skrzynie z TDI a na seryjnych gratach to będzie jechało gorzej jak seryjny aaz po drugie przy ewentualnej wymianie skrzyni dochodzi wymiana sprzęgła plus zamachu rozrusznika i innych drobnych gratów Mam w w Audi 80 B4 AAZ skrzynię od 1Z. Z modów to tylko boost pin i idzie całkiem normalnie. Spalanie 5L/100km. i nie wiem jak w przypadku passata ale ja w audi sprzęgła nie zmieniałem więc dziwne byłoby jakby w passacie trzeba było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #49 Napisano 24 Lipca 2012 koło zamachowe: 228mm 1z 215mm aaz co ciekawe mam jeszcze silnik z dawcy paska 1.6TDic sb a w nim siedzi taka sama skrzynia jak w moim aaz wychodzi na to że katalogi swoją drogą a wsadzali co innego bo wątpię aby w niemcowni serwisy kombinowały z kołami zamachowymi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dero686 Zgłoś #50 Napisano 12 Października 2012 ja wywaliłem kata , wsadziłem boost pin z 1.6td , i turbo podkręciłęm na tej sztandze od gruszki (śrubką jest już na końcu gwintów) i turbina ładuje tylko 0,8bara... turbina KKK k03 , czy ona ładuje tylko tyle czy może mam przedłużyć sztange i wykręcić bardziej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #51 Napisano 12 Października 2012 u mnie ładuje 1,1 próbuj kręcić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dero686 Zgłoś #52 Napisano 12 Października 2012 mam wykręcone sztangę tyle co idzie i ładuje tylko 0,8bara (sprawdzane w czasie jazdy pod obciążeniem , b ona postoju jest trochę mniej) . przedłużyć i wykręcić bardziej ? co zrobić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #53 Napisano 13 Października 2012 kręcisz w złą stronę kolego, skracasz wtedy cisnienie rośnie w aaz sterowanie jest nadciśnieniem, proponuję dla testu zaślepić wężyk do wg i sprawdzić czy da rade dmuchać do 1bara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dero686 Zgłoś #54 Napisano 13 Października 2012 ale jak było na środku (seryjnie) to dmuchała 0,5bara jak skręciłem tak jak teraz to 0,8 bara jest . Jak skrócę to będzie dmuchała jeszcze więcej ? jutro sprawdzę . a z tym wężykiem to mam odłączyć ten od gruszki i zaślepić ? wtedy turbo powinno dawać na maxa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #55 Napisano 13 Października 2012 dokładnie wyciągasz z gruszki i wsadzasz w wężyk śróbkę aby ciśnienie nie uciekało turbo powinno ładować max jeśli klapka upustowa nie jest przypieczona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dero686 Zgłoś #56 Napisano 13 Października 2012 ok jutro sprawdzę . ale tyle co pamietam to jak dodaję gazu to sztanga zostaje wciągnięta do gruszki , jak odpuszczę to po chwili wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #57 Napisano 13 Października 2012 Nie możliwe w aaz. Jest tam standardowy BY-PASS z częścią zimną. Czyli to co napompuje idzie na gruchę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dero686 Zgłoś #58 Napisano 14 Października 2012 no i sprawdziłem , jak odłączyłem wężyk od gruszki to pompuje tyle co teraz gdy mam sztangę wykręconą na maxa (czyli moje turbo pompuje tylko 0,8-1.0bara) , jak dodaję gazu to sztanga zostaje wciągnięta w gruszkę więc w dobrą stronę wykręcałem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #59 Napisano 15 Października 2012 muszę przyznać ci rację wystarczy zerknąć na foto ze strony : http://pl.turbolader.net/Katalog-Turbosprezarek/8900-0771/028145701R/53039880003.aspx większosć turbin aaz ma upust spalin rozwiazany w odwrotny sposób swoją drogą trochę słabo ci dmucha max najlepie sprawdzać pod obciążeniem na trzecim biegu przed podkręcaniem sprawdz luzy na wirniku wzdłużne i osiowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
triku88 Zgłoś #60 Napisano 21 Listopada 2012 a mod typu turbo od tdi90km i ic od golfa, podejdzie? cos trzeba przerabiac/dorabiac? kolektory, wydech? z tym ze pacjent to T4, 68km. koszty w sumie nie graja az tak duzej roli, do 2000 moge wylozyc(na firme) ale jak ktos fajnie krok po kroku opisze co mozna samemu zrobic i nieduzym kosztem to bedzie jeszcze lepiej, bo auto z ta masa i gabarytami, to tragedia, o wyprzedzeniu nie ma mowy, nie chodzi o vmax ale o sama elastycznosc/bezpieczenstwo. z tego co tu poczytalem, nie zabardzo czaje o co chodzi z tym boost pinem, jak dokladnei ta sztanga krecic czy o co kaman z tym mbc, albo ustalanie dawki, prosze wytlumaczcie lopatologicznie albo ze zdjeciami najlepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach