Skocz do zawartości
mixsio

Podnoszenie mocy w AAZ

Rekomendowane odpowiedzi

Założyłem góre pompy z 1,6td - mam pompe ECO. Pin ustawiony w strone najbardziej agresywną, a z tyłu za autem dymu brak. Po założeniu LDa nie odczułem żadnego wzrostu mocy :zeco. Dymu nie widac wcale, podkręciłem dawke o pół obrotu i nadal nie jedzie i nie dymi. Ktoś wyżej pisał o wycieciu tego bolca w pompie ECO, czy on może cos poprawić, czy da się go jakoś usunąć, bo ciecia sie boje żeby opiłki nie powpadały, a pompe mam w aucie założoną.

 

Kazda rada cenna. :blink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Założyłem góre pompy z 1,6td - mam pompe ECO. Pin ustawiony w strone najbardziej agresywną, a z tyłu za autem dymu brak. Po założeniu LDa nie odczułem żadnego wzrostu mocy :zeco. Dymu nie widac wcale, podkręciłem dawke o pół obrotu i nadal nie jedzie i nie dymi. Ktoś wyżej pisał o wycieciu tego bolca w pompie ECO, czy on może cos poprawić, czy da się go jakoś usunąć, bo ciecia sie boje żeby opiłki nie powpadały, a pompe mam w aucie założoną.

 

Kazda rada cenna. :blink

 

Zmień dźwignię dozownika na tą z twojej jest ona dłuższa niż w 1.6td przy okazji możesz zrobić gov mod, sprawdź ciśnienie turbo przy maksymalnym doładowaniu (najlepiej ustaw max 1 bar będzie kompromis między mocą a trwałością suszarki) co do dawki to ja ustawiałem u siebie w taki sposób: wkręcasz tyle aż ciężko schodzi z obrotów wtedy cofałem aż będzie normalnie schodził, co do tego bolca wiem że jest twardy, już próbowałem go obcinać szczypcami bocznymi jednak bez skutku w tyg zrobię kolejne podejście może uda się go odciąć czymś takim: http://img12.allegroimg.pl/photos/oryginal/24/34/87/29/2434872920 przy obcinaniu oczywiście odessać ropkę i naładować kupe czystych szmat do środka co by sobie biedy nie narobić opiłkami drugi pomysł to spróbować wybić ten ogranicznik na zewnątrz pompy.... pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bolec wybity, wyciąc go bardzo ciężko, bo jest hartowany itp. Podjechałem do gościa który się zna na pompach, wyjął pompe, wymontował ten górny "pręt" i wybił bolec. Cięcie jest niebezpieczne, bo można zasyfić pompe. Można próbować go wybić , ale trzeba pompe z auta wydrzeć, będzie jednak ciężko bo kąt kiepski. Po robocie jedzie dużo lepiej, teraz tylko podnieść ciśnienie z 0,6bara na 1 i jazda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bolec wybity, wyciąc go bardzo ciężko, bo jest hartowany
Do wybicia bolca nie trzeba wyciągać pompy. Po zdjęciu góry pompy i odsłonięciu bolca należy do srodka napchac trochę szmat aby nic nie wpadło. Ja bolec wyłamałem za pompcą młotka i przecinaka. Spójrzcie na mój temat o moim paszczaku tam macie zdjęcia. Zaliczyłem też hamownię wynik.... całkiem niezły http://forum.vw-passat.pl/threads/111325-Passat-b3-by-uciek/page4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sa na allegro fajne piny za 25 zł do aaz na których jest róznica.

Po za tym montujemy MBC dawka paliwa skrzynia od 90 lub 110 konnego auta i jexdzi jak AFN :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taaa napewno załóż skrzynie z TDI a na seryjnych gratach to będzie jechało gorzej jak seryjny aaz po drugie przy ewentualnej wymianie skrzyni dochodzi wymiana sprzęgła plus zamachu rozrusznika i innych drobnych gratów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam aaz ze skrzynią od audi a3 1,9 TDI 90koni. sprzegła i inneych gratów nie musiałem wymieniać :) wsztstko pasuje jak trzeba a jeździ jak normalny tdi z tym ze zmieniłem pin i trubo do 0,9 bara. mozna go porównywać do passata 1,9 tdi 90 albo i lepszy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
taaa napewno załóż skrzynie z TDI a na seryjnych gratach to będzie jechało gorzej jak seryjny aaz po drugie przy ewentualnej wymianie skrzyni dochodzi wymiana sprzęgła plus zamachu rozrusznika i innych drobnych gratów

 

 

Mam w w Audi 80 B4 AAZ skrzynię od 1Z. Z modów to tylko boost pin i idzie całkiem normalnie. Spalanie 5L/100km. i nie wiem jak w przypadku passata ale ja w audi sprzęgła nie zmieniałem więc dziwne byłoby jakby w passacie trzeba było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koło zamachowe:

228mm 1z

215mm aaz

co ciekawe mam jeszcze silnik z dawcy paska 1.6TDic sb a w nim siedzi taka sama skrzynia jak w moim aaz wychodzi na to że katalogi swoją drogą a wsadzali co innego bo wątpię aby w niemcowni serwisy kombinowały z kołami zamachowymi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wywaliłem kata , wsadziłem boost pin z 1.6td , i turbo podkręciłęm na tej sztandze od gruszki (śrubką jest już na końcu gwintów) i turbina ładuje tylko 0,8bara... turbina KKK k03 , czy ona ładuje tylko tyle czy może mam przedłużyć sztange i wykręcić bardziej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam wykręcone sztangę tyle co idzie i ładuje tylko 0,8bara (sprawdzane w czasie jazdy pod obciążeniem , b ona postoju jest trochę mniej) .

 

p11101217000001.jpg

 

 

przedłużyć i wykręcić bardziej ? co zrobić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kręcisz w złą stronę kolego, skracasz wtedy cisnienie rośnie w aaz sterowanie jest nadciśnieniem, proponuję dla testu zaślepić wężyk do wg i sprawdzić czy da rade dmuchać do 1bara

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale jak było na środku (seryjnie) to dmuchała 0,5bara jak skręciłem tak jak teraz to 0,8 bara jest . Jak skrócę to będzie dmuchała jeszcze więcej ? jutro sprawdzę . a z tym wężykiem to mam odłączyć ten od gruszki i zaślepić ? wtedy turbo powinno dawać na maxa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie wyciągasz z gruszki i wsadzasz w wężyk śróbkę aby ciśnienie nie uciekało turbo powinno ładować max jeśli klapka upustowa nie jest przypieczona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok jutro sprawdzę . ale tyle co pamietam to jak dodaję gazu to sztanga zostaje wciągnięta do gruszki , jak odpuszczę to po chwili wyjdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie możliwe w aaz. Jest tam standardowy BY-PASS z częścią zimną. Czyli to co napompuje idzie na gruchę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i sprawdziłem , jak odłączyłem wężyk od gruszki to pompuje tyle co teraz gdy mam sztangę wykręconą na maxa (czyli moje turbo pompuje tylko 0,8-1.0bara) , jak dodaję gazu to sztanga zostaje wciągnięta w gruszkę więc w dobrą stronę wykręcałem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

muszę przyznać ci rację wystarczy zerknąć na foto ze strony :

http://pl.turbolader.net/Katalog-Turbosprezarek/8900-0771/028145701R/53039880003.aspx

większosć turbin aaz ma upust spalin rozwiazany w odwrotny sposób

swoją drogą trochę słabo ci dmucha max najlepie sprawdzać pod obciążeniem na trzecim biegu

przed podkręcaniem sprawdz luzy na wirniku wzdłużne i osiowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mod typu turbo od tdi90km i ic od golfa, podejdzie? cos trzeba przerabiac/dorabiac? kolektory, wydech? z tym ze pacjent to T4, 68km. koszty w sumie nie graja az tak duzej roli, do 2000 moge wylozyc(na firme) ale jak ktos fajnie krok po kroku opisze co mozna samemu zrobic i nieduzym kosztem to bedzie jeszcze lepiej, bo auto z ta masa i gabarytami, to tragedia, o wyprzedzeniu nie ma mowy, nie chodzi o vmax ale o sama elastycznosc/bezpieczenstwo. z tego co tu poczytalem, nie zabardzo czaje o co chodzi z tym boost pinem, jak dokladnei ta sztanga krecic czy o co kaman z tym mbc, albo ustalanie dawki, prosze wytlumaczcie lopatologicznie albo ze zdjeciami najlepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności